-> Eidy: : jo šel tam dobře, sice na palici se válet pod autem bez heveru,ale šlo to jinak,označil jsem to na zemi,pak nasadil na nájezdech a pak dotrahl celý bez heveru a nájezdů...uvidíme, jaký bude zítra počasí,kdyžtak vyzkoušim :-)
poslal jsem to do HP a čekam,až se mi ozvou....
-> Shader: : děkuji za pochvalu a stabík jsem nezkoušel,možná zítra
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:28:32
24.07.2010
24.07.2010
T
20:22:52
24.07.2010
24.07.2010
Shader
Pecka ten zadní stabík, jak se to teď chove? Jinak pěkná kára
19:17:12
24.07.2010
24.07.2010
Eidy
-> T: střed už je u tebe klasika :) Co stabík, byl jsi vyzkoušet? Šel tam dobře? A kdy budou přední tlumiče?
11:17:59
24.07.2010
24.07.2010
T
-> Tuner#2: : to neni podceňování, ale realita prostě musím trénovat a pak přijde na řadu nějaký ten motor a pak se s váma budu možná tahat o výsledky
20:18:07
23.07.2010
23.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.07.10 18:24:35: Kuš takhle se podceňovat, jsi na dobré cestě
18:24:35
23.07.2010
23.07.2010
T
→ Tuner#2: : nebo ty
hele mlysim, že to nehrozí…rád bych se svezl,to nepopírám na okruhu,ale k tomu všemu musím nejdřív dát nějaký zkušenosti s timhle motorem a pak nějaký ten motor,aby se mohl někdo bát o výsledky a i tak, to asi nebude Eidy nebo ty
→ Rapid05: děkuji
hele mlysim, že to nehrozí…rád bych se svezl,to nepopírám na okruhu,ale k tomu všemu musím nejdřív dát nějaký zkušenosti s timhle motorem a pak nějaký ten motor,aby se mohl někdo bát o výsledky a i tak, to asi nebude Eidy nebo ty
→ Rapid05: děkuji
17:13:36
23.07.2010
23.07.2010
Rapid05
-> T: Paráda
17:08:53
23.07.2010
23.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Za chvíli aby se Eidy začal bát o časy na okruhu
16:42:23
23.07.2010
23.07.2010
T
asi jsem moc nepřekvapil s tim středem co?
taky neni hotovo,zítra ještě dobrousit a doleštit a pak detaily foto :-)
taky neni hotovo,zítra ještě dobrousit a doleštit a pak detaily foto :-)
16:39:42
23.07.2010
23.07.2010
T
nedá mi to jako z toho mam radost, tak ochutnávka....zítra to musím ještě podotahovat pořádně a rýpance zamáznout a pak to nafotím...
12:47:41
22.07.2010
22.07.2010
T
-> Tuner#2: : no tak přesně tam jsem nešel no no zvenku to asi už bude,ale ve dvoře mají parkování,ale je to jen hlína a tak na serii s tíhou, natož na snížený auto ale jinak pěkný no,jak pojedu příště do Plzně, tak dělam zastávku
12:19:20
22.07.2010
22.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Ne stál jsem přímo před vchodem u chodníku, ještě tam zedničili a asi pořád zedničí podle toho co píšeš. JJ motor mají tam vzadu, Kamil mě ho ukazoval.
11:59:39
22.07.2010
22.07.2010
T
-> Tuner#2: : jojo pěkný, jen se žlutkou jsi předpokládám nebyl na dvoře jinak nahoře jsem byl,ale tam vzadu sjem myslel, že mají svoje věci, tak jsem tam nelezl, čili neviděl ani motor
11:21:08
22.07.2010
22.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: JJ hezký prostory. Byl jsi nahoře podívat se na stolek z motoru Jaguar?
10:51:21
22.07.2010
22.07.2010
T
-> afro100: ,-> minno: : to nepochopim...když by to udělal párkrát a dal na to bacha, tak má přivejdělek čistej...nepochopim, už i za peníze jsou lidi lenochové
-> Tuner#2: : děkuji jsem tam byl konečně a mají to tam pěkný a kluci jsou v pohodě, asi mě to donutí se tam ještě někdy stavit
-> Tuner#2: : děkuji jsem tam byl konečně a mají to tam pěkný a kluci jsou v pohodě, asi mě to donutí se tam ještě někdy stavit
10:16:46
22.07.2010
22.07.2010
minno
afro100 21.07.10 21:21:42 napsal:
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
10:08:07
22.07.2010
22.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 21.07.10 21:04:24: Paráda...
21:45:49
21.07.2010
21.07.2010
afro100
-> T: njn, mi tojeden vysvetloval, ze by to aj spravili ale nikomu sa to nechce strazit kolko tam toho dal a kolko z toho vybral a teda ze by sa to mohlo lahko potratit ...