skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:36:48
29.09.2009
29.09.2009
mgbiker
-> T: ma to trochu Vcka vzadu, ci sa mi to len zda lebo auto stoji predkom v diere?
11:15:32
29.09.2009
29.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: okrasne listy na okna a na zliabky :) ono sa to zozenie casom :)
11:00:39
29.09.2009
29.09.2009
Kaprof-Pisařík
-> T: paráda pane
10:48:58
29.09.2009
29.09.2009
T
-> Tomo: : děkuju ,ale ještě toje spís dočkal-nedočkal...vzhlede
m k tomu,že chci bydlet,tak asi auto zůstane prostě letos nedodělané a vyjede se až příští rok...jak sám vidíš,tak je tam spousta věcí na dodělání :-( a ten den má jen 24 hodin no :_(
co se chromu týká,tak samo,že souhlasim a chrom nárazníky bych bral ale nejsou žádný v dohlednu za rozumnou cenu,takže musim počkat a ostatní věci jsou přeci jak mají být ne?
-> m8rinek: : děkuji za poklonu
co se chromu týká,tak samo,že souhlasim a chrom nárazníky bych bral ale nejsou žádný v dohlednu za rozumnou cenu,takže musim počkat a ostatní věci jsou přeci jak mají být ne?
-> m8rinek: : děkuji za poklonu
10:35:16
29.09.2009
29.09.2009
m8rinek
krása
10:09:40
29.09.2009
29.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: tak si sa dockal :) gratulacia :) len taky moj nazor :) ze nehodilo by sa tam nieco chromovane ? aby sa to stroska striedalo ta cierna s chromom
14:50:56
25.09.2009
25.09.2009
T
-> ZdrubT: : moc děkuju,to čalounění a veškerý věci mi šije mamka,ale ty sedačky ,to je pro čalouníka...neni to úplně 100% ale tapecy by ti taky někdo sešil,ty se ji myslim moc a moc povedly :-)
jinak to čalounění jsem čekal horší,že to bude...
taky to máš moc pěkný :-) a je moc hezká ta fotka v tý louži
jinak to čalounění jsem čekal horší,že to bude...
taky to máš moc pěkný :-) a je moc hezká ta fotka v tý louži
12:20:08
25.09.2009
25.09.2009
ZdrubT
To čalounění je moc pěkný. Hezká práce. Vim jaká to je práce, já mam za sebou skoro už dvě eRka, ale tapecy a sedačky si ušít neumim.
08:56:53
25.09.2009
25.09.2009
T
-> RON: : děkuji
-> mark: . to nevim co máš za odstín :-) ale dík
-> mgbiker: : též děkuji a máš luxusní ty leštěný věcičky,krásná práce :-)
-> mark: . to nevim co máš za odstín :-) ale dík
-> mgbiker: : též děkuji a máš luxusní ty leštěný věcičky,krásná práce :-)
19:06:17
24.09.2009
24.09.2009
mgbiker
pekna praca
16:44:12
24.09.2009
24.09.2009
mark - zrušená registrace
hele máš to moc hezké a možná máme stejnou barvu ale na tom tvjem to vypadá líp.super.máš odemne 1
16:33:48
24.09.2009
24.09.2009
RON
krasny lak i styl auta...
20:27:06
11.09.2009
11.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> m8rinek: ale videl som ho ...
17:38:05
11.09.2009
11.09.2009
T
-> Martin14: : jaky extempore?
no ja bych se zastavil rad,ale vzhledem k tomu ze mam nohu v sadre tak nemuzu nikam a o vikendu ani nemam cas :-( tak musis vycat az budu fit :-)
no ja bych se zastavil rad,ale vzhledem k tomu ze mam nohu v sadre tak nemuzu nikam a o vikendu ani nemam cas :-( tak musis vycat az budu fit :-)
00:17:45
11.09.2009
11.09.2009
Martin14
-> T: No jo ale to byla jiná doba.Teď je to tak že se bojím jet i 10km aby mi neupadla zadní náprava.Dělá mi to nějakou neplechu a bojím se toho.Ani Doksy jsem letos nejel aby se neopakovalo extempore z minulého roku.Ale stavit by jsi se mohl.Teď na víkedn jedu do Dublovic na otočku tak by jsi ani nemusel tak daleko.:-)
10:13:56
10.09.2009
10.09.2009
T
-> Martin14: : a neprijedu...slibil jsi ze prijedes ty :-P
-> m8rinek: : tak jo,poradila mi to i ženuška a ted ty,tak je rozhodnuto
-> m8rinek: : tak jo,poradila mi to i ženuška a ted ty,tak je rozhodnuto
15:00:39
09.09.2009
09.09.2009
m8rinek
-> Tomo: jsi asi nikdy nevidel kvasinskej znak vid?
-> T: je to pěkný, klidně bych to nechal tak jak to je ;)
-> T: je to pěkný, klidně bych to nechal tak jak to je ;)
18:34:17
08.09.2009
08.09.2009
Martin14
-> T: Toz po okolí se svez ale hlavne prijed ke me mi to ukazat.
19:22:18
07.09.2009
07.09.2009
T
-> Tomo: : to reknu mame,ta bude mit radost :-Dale proad jsi mi neporadil :-D
no snad to dobre dopadne,rad bych se letos svezl alespon po okoli... :-/
no snad to dobre dopadne,rad bych se letos svezl alespon po okoli... :-/
18:28:31
07.09.2009
07.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: uz viem kde si dam usit tapeciry ...
tak nech to dobre dopadne na kontrole
tak nech to dobre dopadne na kontrole