skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MOTOR :
- 1396ccm, 75,5 x 78, blok, klika Fabie
- upravená hlava (snížená, vyleštění a zvětšení kanálů, kompresní poměr 11,3)
- leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, vyváženo
- svody 4 - 1, bez tlumiče
- karburátor Pierburg, vyleštěn, bez sytiče, upraven na max. výkon bez ohledu na spotřebu
- zvýšené sání
- vačka 320/300 SO SZ 55/85 VO VZ 70/50
- elektrické čerpadlo paliva
- KN filtr, olej Castrol RS
PODVOZEK :
- tlumiče a pružiny HP (20 000,-)
- stabilizátor 19mm
- zadní ramena pripevněna přes silentbloky z přední nápravy
- převodovka 5ti stupňová, 4,22
- kola ARC Brno (rovné středy) 6,5x13 a 8,5x13
- přední náprava pneu 195/45 Barum Racing
- zadní náprava pneu 195/50 Avon
- vystužená přední a zadní ramena
- navařená výstuha mezi předními a zadními tlumiči
VIDEO:honzam.ow.cz/pekar2.avi
ŠKODA FAVORIT: béžový
- provedeny klasické změny, podvozek HP, kola ATS, motor 1,5 dělaný u p.Čepka určen k normální jízdě, více v grafu.
- dodatečná ůprava motoru - grafy
Śkoda FAVORIT: bílý
- podvozek HP , kola ATS , motor 1,4 dělaný u p. Čepka
- více v grafu
- 1396ccm, 75,5 x 78, blok, klika Fabie
- upravená hlava (snížená, vyleštění a zvětšení kanálů, kompresní poměr 11,3)
- leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, vyváženo
- svody 4 - 1, bez tlumiče
- karburátor Pierburg, vyleštěn, bez sytiče, upraven na max. výkon bez ohledu na spotřebu
- zvýšené sání
- vačka 320/300 SO SZ 55/85 VO VZ 70/50
- elektrické čerpadlo paliva
- KN filtr, olej Castrol RS
PODVOZEK :
- tlumiče a pružiny HP (20 000,-)
- stabilizátor 19mm
- zadní ramena pripevněna přes silentbloky z přední nápravy
- převodovka 5ti stupňová, 4,22
- kola ARC Brno (rovné středy) 6,5x13 a 8,5x13
- přední náprava pneu 195/45 Barum Racing
- zadní náprava pneu 195/50 Avon
- vystužená přední a zadní ramena
- navařená výstuha mezi předními a zadními tlumiči
VIDEO:honzam.ow.cz/pekar2.avi
ŠKODA FAVORIT: béžový
- provedeny klasické změny, podvozek HP, kola ATS, motor 1,5 dělaný u p.Čepka určen k normální jízdě, více v grafu.
- dodatečná ůprava motoru - grafy
Śkoda FAVORIT: bílý
- podvozek HP , kola ATS , motor 1,4 dělaný u p. Čepka
- více v grafu
Skoda 110 R - komentáře:
23:24:08
25.03.2007
25.03.2007
venni
no filtr fajn,vím že to není papírák a je hoooooooodně kvalitní,ale dva litry za dva litry jsem kopil fáčko kvuli motoru Jinak u nás maj asi podobnej,ale od greenu a chtěj za něj 2500 hm asi mam smulu
22:24:23
25.03.2007
25.03.2007
U-Geen
21:51:04
25.03.2007
25.03.2007
venni
mužeš mi prosím tě prozradit kde se dá sehnat takovej vzduchovej filtr ?někde na ně nemužu narazit
12:30:04
23.03.2007
23.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
pekny pekny vic foteecek
21:10:27
22.03.2007
22.03.2007
vlada
Zdarec. Nějak sem nepochopil to uchycení zadních ramen. Nemoh bys to nějak upřesnit?
11:55:55
22.03.2007
22.03.2007
Matty110L - zrušená registrace
-> Petr D.: dej sem víc fotek prosím...
10:55:46
22.03.2007
22.03.2007
Jeessii
Zdravim je pěkná,mám dojem že si tě pamatuji ještě ve staré verzi z brna.
10:39:54
22.03.2007
22.03.2007
Petr D.
dřive jsem jezdil každý den do práce ale nyní ježdění na lpg výjde podstatně levněji,a tak s erkem vyjedu jen občas
19:49:38
21.03.2007
21.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Krásné auto a v těch 8.000ot/min. na pětku jak mě vyprávěl Petr musí být neskutečný adrenalin a zarověň mrazení v zádech
19:16:08
21.03.2007
21.03.2007
Matty110L - zrušená registrace
hezký fakt moc pěkný!!jak to máš s spztkama?jezdíš s tím normálně po cestě??bo to máš jen jako leštěnku??
18:20:06
21.03.2007
21.03.2007
Nwkt
Pěkný dodej nějakej popis