Dejvovo Ero Dejvovo Ero

komentáře | popis | fotky | Dejv01 | 16.02.07 11:59 | 11x v oblíbených
Toto erko sem zakoupil v bazaru roku 1999 za 10tis korun. Nemělo na sobě moc kazů, prošlo kompletní g.o.Proběhlo demontování všech dílů, kapoty, blatníky, čalounění, nápravy motor ven,převodovka ven i elektroinstalace přišla na řadu.Po demontáži se začalo s nudným a zdlouhavým škrábáním celého skeletu,díky bohu se zjistilo že kupátko je naprosto zdravé:-) Takže se vše oškrábané zatřelo základní barvou,nakonzervovalo a

pak nastala chvíle vylepšování. jako první to odnesly zadní blatníky a byly rozšířeny lemy z předních blatníků., dopředu se dali nové blatníky a doupravili se pro feliciácký boční blnkřík. Pak přišla na řadu M-ková náprava jak vpředu, tak i vzadu. Vpředu hřebenové řízení, posilovač brzd, topení ze škody 1203 s ventilátorem z favorita (umístěno pod přední kapotu u motorku na stěrače). Původní topení bylo zrušeno.Ze začátku se nechal motor původní,šel jak brus,ale bylo nebylo a naskytnul se favoritský motor. s příchodem motoru z favorita se posunul kousek ven zadní chladič a přidělal náporový v předním nárazníku (trubkyk němu jsou natažené v mědi). Samozřejmě byl zrušen originální větrák(meluzín) a nahrazen elektrickým z vozu žiguli 1500. Vzduchový filtr taktéž z 1500 žiguli ale box vlastní výroby. Pak přišlo na řadu zadní křídlo neznámého výrobce, upevněno na plechových můstkách vlastní výroby,laminátové nástavce prahů,v předu odlízátko a vzadu na blatníkách malé trojúhelníčky které jsou v podstatě domácí výroba.Zadní čelo vypadá na první pohled nevýrazně,ale při výrobě padlo spoustu hodin a sprostých slov celé je říznuté,snížené,protažené díry pro svítilny z.....avie V předu je klasická 2oká maska doplněná světelnou rampou vyrobenou ze sanitních lehátek :-) je osazena 2mi přídavnými dálkovkami a 2mi mlhovkami. Interiér Doplnily sedáky Sparco používané v některých vozech VW, žlutá palubní deska, červené semišové boky a nakonec černé koberečky, které jsou nalepené skoro po celém autě. Málem bych zapoměl na kola ARC(dělítka) obuté v zadu 205/55 a vpředu 195/50.

Takhle auto jezdilo celých 6let až do minulého jara kdy jsem vyrazil po dlouhé době na sraz.... Možná mě někteří z vás už viděli dříve nebo právě minulé jaro na Mimoňských Válkách 06

Pro ty co mě viděli a litovali tak mám celý příběh:

Přišel onen den, 6,5,2006,budíček v 6:00, cesta z Velké Jesenice do Hk a z HK na hořice proběhla naprosto v klidu,předjelo mě pár lidí co mířili žřejmě stejným směrem..., v 7:00 byl dohodnutý sraz s kamarády v HC na parkovišti Pennymarketu... sešli jsme se jak jsme byli dohodnutí... já, jedna moc pěkná 1000covka a Lantra. Bohužel se k nám přidal mladý Tuner s Ibizou... řekl jsem si no tak ať jede s náma..vždyť je to jedno... proběhlo poslední dokoupení potřebných zásob na celý víkend a vyrazili jsme v koloně. Jeli jsme jako spořádaná skupinka aut, bez zbytečného riskování či machírkování, bylo krásné ranní sluníčko, na obloze ani obláček... krásný to den na sraz... bohužel tato nálada neměla dlouhého trvání.



V malé vesničce v údolí pár km od cíle byla vyfrézovaná vozovka... kamarádi předemnou normálně začli brzdit a zastavili aby se mohli frézám vyhnout, bohužel mlaďák zamnou byl zahleděnej do rádia a začal brzdit až na poslední chvíli.... jen sem stačil mrknout do zrcátka a prááásk, rána jako zděla. Ani si nepamatuju jak rychle jsem vylezl s auta, ale vím, že když už sem nadával tomu klukoj tak ještě lítaly střepy vzduchem.



S odstupem času se tomu už jen směju, ale v tu chvílí a následující Xměsícová oprava mi moc k smíchu nepřipadala. Začlo ohledávání... koukám na motor... je celej.... výfuk drží na poloutrženém silentbloku... kapota uhnutá, oba blatníky zlomené, zadní čelo v.... světla v ..... koukám po nosníkách, jestli není vidět deformace...to bylo ok, koukám na střechu, kontroluju dveře jak dovírají... všechno ok.



Tak sem se s ním dohodnul, že dojedeme tam a tam se dohodnem co dál... vyrazili jsme tedy k cíli...v posledním kopečku to ale zakuckalo a erko zdechlo, já stále vytočenej do maxima letím k motoru co je... koukám po přívodu paliva, všechno tam bylo... tak sem se lekl že tou ránou se oklepala nádrž a spadnul mi bordel do trubičky a ucpal jí... (napadlo mě to protože první 3srazy které jsme podnikli vždy skončily na laně kůli ucpané trubičce od nádrže k motoru.:-) ) to se nepotvrdilo, tak hejbu s káblema od rozdělovače a vida...bylo to ono... povyskočený konektorek... příjezd na plochu... ostuda ostuda, byl jsem rudý hanbou až na zadku.... výlevy typu: "čum hééle podivej to je káára...jéé co to má vzadu jééé on to má nabouraný hihihihihi"



Zaplatil jsem vstupné a porád jsem pádil to skovat někam dořady.... našťestí sem tam byl brzo tak bylo místa dost, zaparkuju a nervní obšlapuju kolem auta a čekám na toho kuka.....půl hodiny nic, hodina nic..najednou telefon... ufňukanej mi volá jestli bych pro něj nepřijel za bránu, že tu ibizu uvařil jak makarony. (aspoň jedna dobrá zpráva..taková ta škodolibá) tak jsem teda s nechutí vyrazil... snad nemusím komentovat tu vlnu obdivu když sem kroužil po letištní ploše s ibizou na laně zamnou...tím v podstatě ta story končí...



Opravu mi zaplatil a ještě mi něco zbylo....opravoval jsem to až do 3. září nejdříve nebyl čas, pak zas šla práce pomalu... jak by také ne, když se všechno muselo vyrobit skoro znova, dopasování, a pak měsíc stál v lakovně... aby vytvrdnul kit, to mi tvrdil lakýra...ale moc dobře vím, že nemohl sehnat barvu tak snad jen poučení pro ostatní... nikdy nejezděte v koloně... a když už... tak jako ty poslední

Dejvovo Ero - komentáře:

18:27:16
11.01.2012
Roman Račanský
Já kdybych se svym autem nabral zadek nějakyho erka tak se v tym autě zamču abych nedostal po hubě 1 1 1
09:04:39
01.08.2009
Pavlas
Moc pěkný kolesa, kde se nechá něco takového sehnat?1 jinak povedená kára4
01:21:19
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,

vozu š110R coupé



Dovoluji si Tě informovat o tom,

že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního

sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.



Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.



Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.



Veškeré informace získáš na:



Internetu:

WWW.SKODA110R.COM



Telefonu:

605 709 697



Emailu:

martysulc@seznam.cz



Adrese:

Martin ŠULC

Postoloprtská 214

Staňkovice

439 49

ČR

V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:



www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...



Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :



www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15



Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím



S pozdravem



“ eRkům ZDAR ”



Marty110r - Martin ŠULC
11:31:11
15.08.2008
Dejv01
Quentin 27.10.07 12:36:41 napsal:

Ta tvoja eRka sa mi fakt ze paci...


ja mam teraz dilimu, kupil som eRku v dost dost dobrom stave ale oto je pre mna tazsie sa rozhodnut ci ist do dakych uprav alebo ju nechat v total originale :(
rozhodně se na řezání vykašli...dnes se za to proklínám že jsem nešel cestou originálního stavu....bohužel z5 to vzít nelze a do 130RS je ještě nesmyslnější...proč stavět repliku když nemám RSácký doklady..
12:36:41
27.10.2007
Quentin
Ta tvoja eRka sa mi fakt ze paci...

ja mam teraz dilimu, kupil som eRku v dost dost dobrom stave ale oto je pre mna tazsie sa rozhodnut ci ist do dakych uprav alebo ju nechat v total originale :(
21:53:33
21.08.2007
spyker
ty jo ja si tě furt pletu s jedním tunerem eRkařem3
21:46:41
21.08.2007
WMA - navigátor :)
-> Dejv01: jak tak koukam na tu Ibizu, to muzes bejt rad, ze to byla jen takovahle krabicka! Z vlastni zkusenosti ti muzu rict, ze bejt to Jeep bylo by to horsi 8 9
19:07:42
26.02.2007
Dejv01
falcon: no nevím jestli máš přesně ty samé, ale já tam ty zrcadla měl už když sem je koupil.... nevím třeba sem měl štestí na nějaký jiný model 3

elen3:našel jsem album..ale topení tam nikde nafocený nemám..promiň, lae je to vlastně jednoduchý.... vem si origo topení, jen tu krabici s radiátorem... ten plech z vrchu kde je nasazenej ten trychtýř odstraň, seřízni ho co nejvíc k radiátoru a na to nasadíš pouze ventilátor z favorita. spodní díl si sižeň ze škody 1203 a v tom spodním plastovím výku jsou vývody ven.....s tí muž si musíš poradit 4
09:49:14
23.02.2007
Falcon
A sakra... dívám se na ty zadní světla, který mám úplně stejný (předchozí majitel), a vidim ŽE JE TAM DAL OBRÁCENĚ!!! Proto mi ty blinkry tak blbě blikaj... kde jsi sehnal ty zrcadlový vložky? Moje světla, až na blinkr, je nemaj... Použil jsi zrcadlovou fólii?
11:10:44
18.02.2007
elen3
dobre budem rad ked to uvidim ako to vizera

lebo ja zakladam favoritacke a este som ho nikomu nevidel na foto ani nazivo diki zazt 1
23:01:38
17.02.2007
Dejv01
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
22:28:26
17.02.2007
Dejv01
elen3 17.02.07 17:45:03 napsal: nazdar moc pekne a ake kurenie tam mas daj nejake foto do placu diki elen-vedla teba
kurenie je topení? omlouvám se ale dělá mi problémi čeština natož slovenština 2 Neboj foto nahodím..jen mi to potrvá..bohužel auto se stavělo v době kdy nebyly digi foťáky, takže musím vzít album a oscanovat to málo co mám 4
17:45:03
17.02.2007
elen3
nazdar moc pekne a ake kurenie tam mas daj nejake foto do placu diki elen-vedla teba

2
12:17:59
17.02.2007
Vencars
jo jo moooc pěkný!!! fakt moc!!! ale ty zadní světla mi tam taky něják nesednou!!! ale tak to je muj názor 6 hlavní je že to těší tebe!!!! 2 2 2
16:26:55
16.02.2007
PETER
moc hezký,ale ty světla mě to tam rušej na tý hrazdě,ale jinak paráda4
14:50:36
16.02.2007
dira
krasneee 4
12:23:22
16.02.2007
Dejv01
děkuji 1 i po tolika letech mě to stále těší že se má práce líbí
12:06:53
16.02.2007
Kuba.K
moc pěkný.......
12:01:36
16.02.2007
Dejv01
jj mám1 tak je to hned za komínem.... tak proč se tam nevyfotit
12:00:05
16.02.2007
Mantrabeach
-> Dejv01: koukám že to máš focený v Hořicích na okruhu co?1 jinak éro pěkný,pěkná barva i kola
Extreme Tyres