skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stav po koupi v r. 2006:
Motor:
- standardní 110r po GO (jakej je vyraženej na štítku a ve velkém TP takovej je i v autě)
Karoserie:
- dvoudvéřové kupé (sežraná rezí na bago, ale už ji zachraňujeme)
Podvozek:
- původní převodovka
- úzké nápravy
Brzdy:
- předek dvojpístky
- zadek bubny
Chlazení:
- původní (chladič vzadu)
- vrtule hliníková
- novej chladič
- bez olejového chlazení
Topení:
- standardní
- nové těleso topení (neteče a topí fakt dobře) - se sněhulákama jsem nejezdil
Přístrojovka:
- docela slušný stav (bez popelníku, bílé polepy budíků)
Světla:
- trochu rezavé paraboly, obroučky ale Ok
- přídavné dálkové jako nové včetně nezer obrouček
- zadní světlo jedno nové jedno staré a zašlé
Zachraňování:
Rok 2006:
- technickou auto prošlo legálně za přispění značného množství Ipy a plynového hořáku, ale určitě by byla poslední (další dva roky v takovém stavu v jakém jsem ho koupil by znamenaly propadnutí přední nápravy do kufru a zajetí podélných zadních ramen pod zadní sedačky)
- po rozložení auta jsem začal polemizovat, zda má vůbec smysl se do vyvařování pouštět, protože vše co vypadalo jako zdravé, tak to držel jen tlumex a vrstvy mnoha odstínů barev
- nakonec se ale s výspravou začalo a od července do října 2006 se stihly udělat výstuhy prahů, domečky zadních podélných ramen a vyřezání a vyvaření všech shnilých částí zadních podběhů
Rok 2007:
- zima nebyla jako každý rok až do května, ale už v březnu se začalo makat
- vyvaření předních sloupků, příprava na nové přední podběhy - z nových originál dílů už se dělá dobře
- přivaření nových př. podběhů, mostu nad přední nápravou a podlahy kufru - mezitím asi tisíckrát nasazování př. blatníků, čela a kapoty (to aby vše sedělo)
- po dokončení předku opět práce s díly, které nejsou originál - výměna podlahy tunelu za novou a přidání chlívku na 5q (podlaha tunelu udělána z nového plechu na ohýbačce jako většina ostatních věcí)
- a po tunelu konečně podlahy (sice jsou to původně 120tkové, ale povedlo se to ještě lépe než sem očekával)
- už se vyřezala i chladičová stěna, zase jsem pracoval na odstranění asfaltu, tlumexu a mnoha vrstev barev, ty byly oblíbenou metodou oprav předchozích majitelů
- jestě se vyvařovaly nějaké drobnosti na zadních podbězích, které nebyly z vrchu ani zboku vidět
- rezavá místa střechy, zadních sloupků jsou vyvařeny, už se dodělala i část před předním sklem
- celá kastle včetně střechy je ošetřena odrezovačem a nastříkaná základní barvou (už na kastli konečně není žádný asfalt)
- vymyšleny a navařeny držáky příčky vlečné nápravy, přidány nové držáky pro uchycení brzdových hadiček (to pro případ, že by šly do zadu kotouče)
- všechny spoje plechů a sváry na podlaze přetřeny antikorozním tmelem pro lepení plechů
- první zkouška napasování předních blatníků a kapoty rs sady dopadla po celodením rozmýšlení celkem dobře, z mezery která byla na začátku 2-3 cm (mezi př. blatníkem a dveřmi) jsme odpoledne došli na 5-7mm
- opět nastalo období zvané podzim, od začátku září už se nepracovalo (kastle připravena již na druhou zimu pod střechou a pod vrstvami plachet a igelitu), mezitím koupě dalšího erka, v období září - listopad práce na dalším erku které stálo od jara v garáži
- stále usilujeme o sehnání nějakého pronájmu, popř. odkoupení nějaké dílny, kde by se dalo celoročně tvořit, jenže v našem bohemzapomenutém okrese je to nadlidské přání
Motor:
- standardní 110r po GO (jakej je vyraženej na štítku a ve velkém TP takovej je i v autě)
Karoserie:
- dvoudvéřové kupé (sežraná rezí na bago, ale už ji zachraňujeme)
Podvozek:
- původní převodovka
- úzké nápravy
Brzdy:
- předek dvojpístky
- zadek bubny
Chlazení:
- původní (chladič vzadu)
- vrtule hliníková
- novej chladič
- bez olejového chlazení
Topení:
- standardní
- nové těleso topení (neteče a topí fakt dobře) - se sněhulákama jsem nejezdil
Přístrojovka:
- docela slušný stav (bez popelníku, bílé polepy budíků)
Světla:
- trochu rezavé paraboly, obroučky ale Ok
- přídavné dálkové jako nové včetně nezer obrouček
- zadní světlo jedno nové jedno staré a zašlé
Zachraňování:
Rok 2006:
- technickou auto prošlo legálně za přispění značného množství Ipy a plynového hořáku, ale určitě by byla poslední (další dva roky v takovém stavu v jakém jsem ho koupil by znamenaly propadnutí přední nápravy do kufru a zajetí podélných zadních ramen pod zadní sedačky)
- po rozložení auta jsem začal polemizovat, zda má vůbec smysl se do vyvařování pouštět, protože vše co vypadalo jako zdravé, tak to držel jen tlumex a vrstvy mnoha odstínů barev
- nakonec se ale s výspravou začalo a od července do října 2006 se stihly udělat výstuhy prahů, domečky zadních podélných ramen a vyřezání a vyvaření všech shnilých částí zadních podběhů
Rok 2007:
- zima nebyla jako každý rok až do května, ale už v březnu se začalo makat
- vyvaření předních sloupků, příprava na nové přední podběhy - z nových originál dílů už se dělá dobře
- přivaření nových př. podběhů, mostu nad přední nápravou a podlahy kufru - mezitím asi tisíckrát nasazování př. blatníků, čela a kapoty (to aby vše sedělo)
- po dokončení předku opět práce s díly, které nejsou originál - výměna podlahy tunelu za novou a přidání chlívku na 5q (podlaha tunelu udělána z nového plechu na ohýbačce jako většina ostatních věcí)
- a po tunelu konečně podlahy (sice jsou to původně 120tkové, ale povedlo se to ještě lépe než sem očekával)
- už se vyřezala i chladičová stěna, zase jsem pracoval na odstranění asfaltu, tlumexu a mnoha vrstev barev, ty byly oblíbenou metodou oprav předchozích majitelů
- jestě se vyvařovaly nějaké drobnosti na zadních podbězích, které nebyly z vrchu ani zboku vidět
- rezavá místa střechy, zadních sloupků jsou vyvařeny, už se dodělala i část před předním sklem
- celá kastle včetně střechy je ošetřena odrezovačem a nastříkaná základní barvou (už na kastli konečně není žádný asfalt)
- vymyšleny a navařeny držáky příčky vlečné nápravy, přidány nové držáky pro uchycení brzdových hadiček (to pro případ, že by šly do zadu kotouče)
- všechny spoje plechů a sváry na podlaze přetřeny antikorozním tmelem pro lepení plechů
- první zkouška napasování předních blatníků a kapoty rs sady dopadla po celodením rozmýšlení celkem dobře, z mezery která byla na začátku 2-3 cm (mezi př. blatníkem a dveřmi) jsme odpoledne došli na 5-7mm
- opět nastalo období zvané podzim, od začátku září už se nepracovalo (kastle připravena již na druhou zimu pod střechou a pod vrstvami plachet a igelitu), mezitím koupě dalšího erka, v období září - listopad práce na dalším erku které stálo od jara v garáži
- stále usilujeme o sehnání nějakého pronájmu, popř. odkoupení nějaké dílny, kde by se dalo celoročně tvořit, jenže v našem bohemzapomenutém okrese je to nadlidské přání
ŠTĚPÁN/ERKO1 - komentáře:
Jak tady?. jak to dopadlo?
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
Tak díky za odpověd, aspon mam i představu a inspiraci jak na to z tvých fotek,.
-> Stepan: Tak to chápu a fandím. Každopádně jak bude něco nového, tak to sem hoď.

Toto auto je běh na dlouhou trať, takže dělám druhé, které bude na normální ježdění a toto jen na parádu.
-> Stepan: A jak vůbec pokračuješ, dlouho žádná změna.
Byly použity 4 ks podlah na š120 - tj. 2 x dlouhé podlahy (L+P) a 2 x krátké zadní části podlah (L+P).
Ahoj,. Moc pěkná práce, také mě to čeká,. A chci se zeptat, kolik tí podlahy ze 120 jsi použil?. Prodávají dlouhé kusy P a L půlku, takže dohromady 4 kusy podlahy??.
-> Stepan: teda netušil jsem že jses pustil do takové rozsáhlé rekonstrukce,jseš šikula tak at se ti daří.ještě jsem chtěl jestli by jsi mi poslal ten kontakt na toho chlápka jak jsi mi říkal...jestli máš třeba odkaz na net nebo tak něco...mužeš spíš do ID díky
pekne od zakladu tak to ma bejt
-> Stepan: Smekam, perfektni prace, tak rozsahlou renovaci karoserie jsem jeste nevidel.
Keby si mal ešte nejaké foto vyvarovania podlahy a zadných domčekov nemohol by si mi ich poslať na môj mail prosím tapo145ap421@azet.sk. Díky
-> aceboss: nové originál 100/110/R díly byly pouze přední podběhy, podlaha kufru a most co je nad nápravou, podlaha auta je ze 120tky, na ohýbačce z tabule plechu byly dělaný: vnitřní výztuhy prahů, podlaha tunelu, domky na ramena zadní nápravy a samozřejmě vyzpravený 3/4 zadních podběhů, střecha a část před předním sklem
-> Stepan: Kolik jsi toho skeletu musel vyvařoval nebo kolik jsi tam dával novejch dílů?
Díky všem za kladné hodnocení.
Z původní renovace do origo stavu sešlo hned, když se auto rozdělalo (nemoc zvaná vrakovina od předu až dozadu včetně blatníků čel, dveří). Proto tato možnost (laminátová RS souprava), ale rozhodně věrohodná kopie RS to nebude (nejsem zase tak bohatej).

tak teda kloubouk dolů, to je v lepším stavu, než když vyjelo z fabriky
jen škoda, že z toho stavíš RSo, už jich začíná být moc


pěkný jde ti to docela rychle

moc pěkný,krásná čistá práce