ŠTĚPÁN/ERKO1 ŠTĚPÁN/ERKO1

komentáře | popis | fotky | Stepan | 12.12.07 13:47 | 12x v oblíbených
Stav po koupi v r. 2006:



Motor:

- standardní 110r po GO (jakej je vyraženej na štítku a ve velkém TP takovej je i v autě)



Karoserie:

- dvoudvéřové kupé (sežraná rezí na bago, ale už ji zachraňujeme)



Podvozek:

- původní převodovka

- úzké nápravy



Brzdy:

- předek dvojpístky

- zadek bubny



Chlazení:

- původní (chladič vzadu)

- vrtule hliníková

- novej chladič

- bez olejového chlazení



Topení:

- standardní

- nové těleso topení (neteče a topí fakt dobře) - se sněhulákama jsem nejezdil



Přístrojovka:

- docela slušný stav (bez popelníku, bílé polepy budíků)



Světla:

- trochu rezavé paraboly, obroučky ale Ok

- přídavné dálkové jako nové včetně nezer obrouček

- zadní světlo jedno nové jedno staré a zašlé



Zachraňování:



Rok 2006:



- technickou auto prošlo legálně za přispění značného množství Ipy a plynového hořáku, ale určitě by byla poslední (další dva roky v takovém stavu v jakém jsem ho koupil by znamenaly propadnutí přední nápravy do kufru a zajetí podélných zadních ramen pod zadní sedačky)



- po rozložení auta jsem začal polemizovat, zda má vůbec smysl se do vyvařování pouštět, protože vše co vypadalo jako zdravé, tak to držel jen tlumex a vrstvy mnoha odstínů barev



- nakonec se ale s výspravou začalo a od července do října 2006 se stihly udělat výstuhy prahů, domečky zadních podélných ramen a vyřezání a vyvaření všech shnilých částí zadních podběhů



Rok 2007:



- zima nebyla jako každý rok až do května, ale už v březnu se začalo makat



- vyvaření předních sloupků, příprava na nové přední podběhy - z nových originál dílů už se dělá dobře



- přivaření nových př. podběhů, mostu nad přední nápravou a podlahy kufru - mezitím asi tisíckrát nasazování př. blatníků, čela a kapoty (to aby vše sedělo)



- po dokončení předku opět práce s díly, které nejsou originál - výměna podlahy tunelu za novou a přidání chlívku na 5q (podlaha tunelu udělána z nového plechu na ohýbačce jako většina ostatních věcí)



- a po tunelu konečně podlahy (sice jsou to původně 120tkové, ale povedlo se to ještě lépe než sem očekával)



- už se vyřezala i chladičová stěna, zase jsem pracoval na odstranění asfaltu, tlumexu a mnoha vrstev barev, ty byly oblíbenou metodou oprav předchozích majitelů



- jestě se vyvařovaly nějaké drobnosti na zadních podbězích, které nebyly z vrchu ani zboku vidět



- rezavá místa střechy, zadních sloupků jsou vyvařeny, už se dodělala i část před předním sklem



- celá kastle včetně střechy je ošetřena odrezovačem a nastříkaná základní barvou (už na kastli konečně není žádný asfalt)



- vymyšleny a navařeny držáky příčky vlečné nápravy, přidány nové držáky pro uchycení brzdových hadiček (to pro případ, že by šly do zadu kotouče)



- všechny spoje plechů a sváry na podlaze přetřeny antikorozním tmelem pro lepení plechů



- první zkouška napasování předních blatníků a kapoty rs sady dopadla po celodením rozmýšlení celkem dobře, z mezery která byla na začátku 2-3 cm (mezi př. blatníkem a dveřmi) jsme odpoledne došli na 5-7mm



- opět nastalo období zvané podzim, od začátku září už se nepracovalo (kastle připravena již na druhou zimu pod střechou a pod vrstvami plachet a igelitu), mezitím koupě dalšího erka, v období září - listopad práce na dalším erku které stálo od jara v garáži



- stále usilujeme o sehnání nějakého pronájmu, popř. odkoupení nějaké dílny, kde by se dalo celoročně tvořit, jenže v našem bohemzapomenutém okrese je to nadlidské přání

ŠTĚPÁN/ERKO1 - komentáře:

22:04:02
08.08.2007
Vilda - zrušená registrace
Tak jsem se přišel opět podívat a musím říct jen jedno "naprosto super profesionální práce" prostě nádhera. Moc ti držim palce4
22:32:51
06.08.2007
Embeso
to je vážně špica!nechceš prodat nějaký zkušenosti a šikovnost3?máš jich na rozdávání.fakt super.tohle vážně cenim.jen tak dál!
22:38:06
05.08.2007
pistaa
-> Stepan: NADHERNA PRACA TOTO BY SOM NEZVLADOL - TEDA OSOBNE JA POSKLADA POTIALTO MOJE KLAMP. SCHOPNOSTI NESIAHAJU SUPER
01:03:54
05.08.2007
Vencars
hmm fakt pěkná práce!!! jen tak dáál!! 9 4
22:24:22
09.06.2007
D00little
tak toto je fakt huste.......drzim palce.... je to nadhera 171
14:26:15
07.05.2007
Stepan
Pánové díky za přání!!! Tak jak je napsáno v posledním příspěvku, vcelku auto vypadalo perfektně, až pak šly plechy dolů, tak většinou i s tím na čem držely. A nejhorší prasárnou co tady na tom autě udělali, tak vše co bylo shnilé prostě přeplátovali druhým plechem, pěkně zatřeli a bylo opraveno. Proto jsem musel 3/4 kastle vyřezat a začít znova.
14:25:25
07.05.2007
Stepan
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:06:56
30.04.2007
Stepan
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
16:45:47
21.04.2007
Embeso
hmm.tak to bych se asi pos... na oko celkem voňavý,ale co je pod tim,to by jeden plakal.každopádně jseš machr,že na to jdeš úplně od píky.držim palce!9
17:53:53
27.02.2007
Vilda - zrušená registrace
Koukám že to stavíš skoro od základu. Tak přeji hodně úspěchu ať se při práci daří 4
21:10:33
04.02.2007
Lůďa
Jseš borec,tak ať se daří dál...
Extreme Tyres