skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rok výroby 1977
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
Spyk eR - komentáře:
18:10:38
29.12.2008
29.12.2008
m8rinek
Pískování ANO, ale jen ve chvíli kdy člověk vládne kompresoru, COčku a ví si s tim rady
05:51:40
29.12.2008
29.12.2008
havlik
-> Eidy: jako jo já sem pro pískování
00:40:08
29.12.2008
29.12.2008
Eidy
-> havlik: Ale zase ti nic neunikne.
23:56:43
28.12.2008
28.12.2008
havlik
-> spyker: jako já osobně bych se toho nebál když ti to rovnou ten člověk co to pískuje stříkne i do základu ale pokud na to nemáš prostory atd tak bych do toho asi taky nešel protože se ti tam objeví spousty dalších míst na vyvyření atak
17:56:15
28.12.2008
28.12.2008
m8rinek
-> spyker: na to se vykašly, ve svejch podmínkách si tim akorát vykopeš hrob ;)
13:50:12
28.12.2008
28.12.2008
spyker
-> havlik: komplet skeletu
11:56:40
28.12.2008
28.12.2008
havlik
-> spyker: opískování čeho?:)
23:13:28
27.12.2008
27.12.2008
spyker
-> m8rinek: důvodu chuťe je ten že teď už je to neprodejný a prostě nasral si mě že si pokročil a já sem tam kde sem byl
-> Eidy: No teď už by to ani nikdo nekoupil ... jen asi potřebu poradit co a jak začít dělat prostě kde začít ... jakej názor máš na opískování?
-> Eidy: No teď už by to ani nikdo nekoupil ... jen asi potřebu poradit co a jak začít dělat prostě kde začít ... jakej názor máš na opískování?
22:05:08
26.12.2008
26.12.2008
Eidy
-> spyker: Tys to neprodal??? Přeju hodně síly a chuti do práce. Kdybys potřeboval poradit, jsem tu Jen nepřestávej.
18:28:46
26.12.2008
26.12.2008
m8rinek
-> spyker: když uá dostanu chuť dělám něco uplně jinýho, než že se hrabu v pixle :D
18:23:19
26.12.2008
26.12.2008
spyker
díky ... od nového roku se do toho pouštím ... dostal jsem chuť
01:19:59
09.12.2008
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0
14:27:29
27.10.2008
27.10.2008
Vitek
ty jo neblbni a neprodavej, budeš toho věčně litovat
17:28:02
21.10.2008
21.10.2008
furino
pěkný erko.taky jsem chtěl erko,ale nevyšlo mi to.nakonec jsem sehnal 105 s nějakým dobrým motorem...kdyžtak se mrkni na můj profil furino.jo a ty světla jsou z dvojky golfa ne?
20:41:23
11.06.2008
11.06.2008
xbax
-> spyker: Ajaj, hod kdyztak nejaky fotky jak vypadaji ty kriticky mista. Bude to pakarna to zgeneralkovat ale drzim ti palce;)
18:27:03
10.06.2008
10.06.2008
spyker
-> Eidy: se ti řekne ... mít zázemí tak sem vpohodě víc ale asi to zkusím...
-> Petkar: k čemu mi je modelka... radši bych si dělal modela jak ty a měl to postavený ... mimochodem dneska jsem koukal na podlahu ... začíná to vypadat čímdál tím hůř ... navařil na zvlněnej plech rovnej a utěsnil to nějakým tmelem takže se tmel po jistý době odtrhl a voda vesele tekla do utrob prahů a podvozku...
-> Petkar: k čemu mi je modelka... radši bych si dělal modela jak ty a měl to postavený ... mimochodem dneska jsem koukal na podlahu ... začíná to vypadat čímdál tím hůř ... navařil na zvlněnej plech rovnej a utěsnil to nějakým tmelem takže se tmel po jistý době odtrhl a voda vesele tekla do utrob prahů a podvozku...
15:02:03
10.06.2008
10.06.2008
Petkar
Spykere, zase máš hezké fotky s modelkou... Co mám říkat já? U mého auta jsem stál modelem jenom já při stavbě, což není to pravé ořechové (191 cm a 104 kg...).
Teď vážně, jak už jsem ti psal v mailu, opravit to jde, ale je s tím strašné práce a padne na to hodně peněz, na druhou stranu nejsi ani první ani poslední, kdo koupil "past". Je to jenom na tobě, jak moc ti bude chybět to mávání lidí když kolem projedeš v erku...
Teď vážně, jak už jsem ti psal v mailu, opravit to jde, ale je s tím strašné práce a padne na to hodně peněz, na druhou stranu nejsi ani první ani poslední, kdo koupil "past". Je to jenom na tobě, jak moc ti bude chybět to mávání lidí když kolem projedeš v erku...
13:51:32
10.06.2008
10.06.2008
Eidy
-> spyker: no tak to ti přeju hodně štěstí. Bylo to asi klasický auto dělaný na prodej, no. Hlavu vzhůru a kupředu levá.
13:27:10
10.06.2008
10.06.2008
spyker
Takže sem dávám jen na nějakej čas ještě fotky kdy to bylo poskládaný... současný stav je trošku upe jiný.Auto je odstrojeno aby zjistil stav, který je dost mizerný.Bylo holt šitý horkou jehlou na jednu sezonu a pak hned prodej... já naletěl.Tak snad na to sežunu peníze protože budu muset koupit podlahu, přední podběhy, zadní blatníky , zadní haubnu, prahy a vnitřní vnější a možná i zadní nosníky.Takže sem celý nadšený