Wlad 140VRS Wlad 140VRS

komentáře | popis | fotky | wlad | 13.11.18 10:59 | 364x v oblíbených

Wlad 140VRS - komentáře:

22:59:02
19.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.09.16 22:33:16: A to mě povídej, kde jsem si tady kdy naběhnul? S Ášínovo nastavením jsem měl pravdu a je z toho teď od Šumavy úplně jiné auto a tady je to taky poměrně jasně vidět, jak to dramaticky při propružení změní odklon a díky tomu se rozhodí poměrně hodně i sbíhavost. Tento jev se začne negativně projevovat od určité meze snížení a to byl jeden z hlavních důvodů zapoštění celé nápravy do kasle.
22:33:16
19.09.2016
MVM
-> Tuner#2: Ty si s těmi jízdními dojmy pramenící z různých úhlú pohledu nebo z videa vždycky tak blbě naběhneš.. Neřeknu kdybys kritizoval odklon v zatáčce,při brždění nebo akceleraci.. Ale odklon při jízdě .. to je pecka 41
22:20:29
19.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.09.16 21:20:56: To není objektivem kamery, podívej se jak hodně to od lemu odlejzá.



-> wlad 19.09.16 22:17:39: Pardon, že jsem se dovolil na něco zeptat...
22:17:39
19.09.2016
wlad
Jen jsem čekal jestli se ozve nějakej chytrák, kterýmu se nebude něco zdát a je to tady. :-D
upraveno 1x, naposled 19.09.2016 22:18:15
21:20:56
19.09.2016
Eidy
-> Tuner#2: Tady bych spíš podezříval zkreslení kamery. Aby se to měnilo tak moc na tak krátkém zdvihu je podezřelý.
19:58:57
19.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.09.16 19:52:23: NJ do určité meze snížení to je OK, pak tohle strašně naroste.
19:52:23
19.09.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.09.16 19:39:55: to vypadá jak kyvka namontovana dopředu :-)
19:39:55
19.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> wlad 19.09.16 17:17:30: Pěkný, ale koukám jak to kolo mění brutálně odklon (hlavně na konci videa). Máš někde fotku postavení ramen? Podle třetí fotky to máš hodně snížené a pak už nastává tento problém, kdy se geometrie začne dynamicky hodně měnit.
upraveno 1x, naposled 19.09.2016 19:40:18
17:17:30
19.09.2016
wlad
Nové zapalování funguje ke spokojenosti. Díky Mirdoj za uvodní pomoc a Urbimu za vyčerpávající konzultaci vedoucí ke kýženému výsledku.



Škoda 130RS - IGNITECH ignition test
08:13:45
17.05.2016
radekp
-> wlad: Špéra Tě zrychlila...a co přední náprava, jaký ta má v Tvých očích přínos?
21:11:41
16.04.2016
Mirda
Vypadá to velice dobře 156
20:24:54
16.04.2016
wlad
Pro účel ke kterému je to auto určeno je to úplně jedno. Nicméně jsem si toho vědom a řešit to budu. :-)
19:58:37
16.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> wlad: Nepřemýšlel jsi uchytit stabík o trochu blíž konci ramena a hlavně mu udělat konzoli vejš? Takhle se to strašně tahá po zemi.
17:16:35
02.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
14:24:35
28.12.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.12.15 14:20:31: Koupit odpružená se asi nenechá. Leda sledovat inzeráty a kaufnout jetou ( loni se mi zadařily tři ). To co se nechá koupit je čína s úděsným zpracováním.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:23
14:20:31
28.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.12.15 10:17:38: To je otázka kde sehnat kvalitní odpruženou spojku? Co vím, koupit to už běžně nejde. Jinak přítlačáky jsme měl na stole před 10ti lety Sachs i Valeo a šel jsem do Valea. Sach má na konci ty packy jemný a dost často se vyjíždí, zatímco Valeo je má rozšířený a sedí lépe na kovovou klec ložiska. Loni jsem to měl rozhozený a je to stále jako nové a že to nějaké ty sprinty a beznála 30tkm v ostrém tempu má za sebou.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:23
10:39:41
28.12.2015
vhml
-> MVM 28.12.15 10:31:32: U origo pevný lamely jsou průser ty nejtky, který drží střed. Ale když jsem si nechal dělat jednu pevnou náhradní , tak měnili i tyhle nejtky za jiný, i přes to, že jsem jim posílal bez vůle. Nevím teda jak zásadní plánuje Honza motor, ale vůbec bych se nebál jít jen touhle cestou a lamela i s přitlačákem vyjdou sotva na něco přes litr.
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:18
10:31:32
28.12.2015
MVM
-> vhml: Už ta seriová přeobložená vydrží hodně. Tuhle Rennsport mám teď a má stejnej třecí materiál (HDS) ale celkově je masivnější zbytek. Přítlačák Sachs - ale nejlepší je stejně použít Sporting,ale kvůli tomu bych musel sehnat neobrobený polotovar setrváku nebo udělat celý setrvák jiný.. (což se mi nechce).
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 01:35:18
10:17:38
28.12.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.12.15 18:48:42: já jezdil vždy přeobloženou odpruženou a Sachs přímo ze Škodovky a bez sebemenšího problému. Životnost byla asi 6 sezon slalomů a tam ta spojka dostává hrozný bomby.
upraveno 2x, naposled 30.12.2015 01:35:18
Extreme Tyres