skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Wlad 140VRS - komentáře:
18:00:47
22.09.2016
22.09.2016
Rudy130
Ty seš fakt marnej a myslíš si ze jsi nedotknutelny ale at se podívám na jakékoliv autě u kterého se někdo hádá tak ty jsi skoro vždy v hlavní roli a nedejbože aby ti někdo něco řekl tak to dopadne takhle. Omlouvám se wladovi ze mu to tady zasiram protože by se tady mělo spíš psát ze jeho auto je super ve všech směrech.
17:37:40
22.09.2016
22.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rudy130: -> wlad: Ještě víc trapné než vaše předchozí posty... Hlavně u tebe -> wlade: mě tohle zaráží čím dál více. To, že tvá první reakce o chytrákovi byla na mě je z textu jasně patrné, protože nikdo jiný tam totiž nepsal... Přestaň tady hrát tohle trapné divadlo...
08:32:12
22.09.2016
22.09.2016
wlad
Já taky ne...
07:11:25
22.09.2016
22.09.2016
Rudy130
Ale ja nikoho nejmenoval takže potrefena husa se vždy ozve
19:34:40
21.09.2016
21.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rudy130 21.09.16 08:37:11: Podejte si s -> Thomas 18.09.16 00:51:49: ruku...
-> wlad 21.09.16 08:26:33: Ono šlo odpovědět na slušnou otázku hned a ne začít urážet. Jinak pořád tady panuje svoboda volného projevu, pokud se tě to nelíbí, je zamčení přispívání řešením tvého problému.
-> Mirda 21.09.16 10:14:36: Nuda na virtu nikdy nebyla, teď jsem se zase pobavil třeba v kartě Galanky
-> wlad 21.09.16 08:26:33: Ono šlo odpovědět na slušnou otázku hned a ne začít urážet. Jinak pořád tady panuje svoboda volného projevu, pokud se tě to nelíbí, je zamčení přispívání řešením tvého problému.
-> Mirda 21.09.16 10:14:36: Nuda na virtu nikdy nebyla, teď jsem se zase pobavil třeba v kartě Galanky
10:14:36
21.09.2016
21.09.2016
Mirda
A pak že je tady nuda
08:45:25
21.09.2016
21.09.2016
Rudy130
Krásné auto i práce
08:37:11
21.09.2016
21.09.2016
Rudy130
Zajímavý ze u každého auta působí hádky jeden a ten samý samozvany inženýr a vseznalek *
08:26:33
21.09.2016
21.09.2016
wlad
Takže:
1) Geometrii lichoběžníku znám. O zaklápění kola při extremním propružení vím. Zvyšovat nebudu, pružiny jsou na hladkej asfalt tuhý dost. Videoexperti si jistě všimli, že silnice je hodně hodně rozbitá a po takových auto normálně nejezdí.
2) Dělat s tím (pružina, snížení, zapuštění nápravy) nic nebudu, protože mi zmiňovaný efekt nepusobí žádné potíže.
3) Pokud tu má někdo potřebu pokračovat v litaniích typu "mami voni sou na mě zlý, musím jim to tady na padesáti stranách A4 obhájit" tak ať si založí vlastní diskuzní téma, nebo tu zruším přispívání.
Děkuji za pochopení
Konec hlášení
1) Geometrii lichoběžníku znám. O zaklápění kola při extremním propružení vím. Zvyšovat nebudu, pružiny jsou na hladkej asfalt tuhý dost. Videoexperti si jistě všimli, že silnice je hodně hodně rozbitá a po takových auto normálně nejezdí.
2) Dělat s tím (pružina, snížení, zapuštění nápravy) nic nebudu, protože mi zmiňovaný efekt nepusobí žádné potíže.
3) Pokud tu má někdo potřebu pokračovat v litaniích typu "mami voni sou na mě zlý, musím jim to tady na padesáti stranách A4 obhájit" tak ať si založí vlastní diskuzní téma, nebo tu zruším přispívání.
Děkuji za pochopení
Konec hlášení
22:44:32
20.09.2016
20.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 20.09.16 22:28:36: Konečně se zase na nečem shodneme - vidím to úplně stejně
22:28:36
20.09.2016
20.09.2016
MVM
22:19:24
20.09.2016
20.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 20.09.16 20:06:27: Můžeš mě říct, kde jsi přišel na těch 95% a co teda tvoří u mě těch 5%? To by mě fakt zajímalo a doufám, že jsi tohle nemyslel vážně...
Co se týče wlada, nikde jsem po něm nechtěl aby něco měnil. To je na něm a třeba k tomu dojde časem sám a nebo taky ne. Mě jen zajímalo postavení ramen jaké má na jeho autě, protože znám své, znám Eidyho a znám řady dalších aut neb nejsem na akci línej a pod auto se ohnu a fotím. Časy v Mostě neustále posouvám, ale není to jen autem a myslím si, že ani to není směrodatné a takové dogma jak tady popisuješ. Je jen málo jezdců na planetě, kde se podle nich dá číst nastavení podvozku. Ostatně i v F1 je jen hrstka lidí, kteří umí říct a popsat chování auta a dovést techniky k tomu co a jak nastavit. To platilo v minulosti a platí to dodnes. Stačí si vzpomenou na M. Schumachera jak dokázal vytáhnout svým umem Ferrari na vrchol a to jen díky tomu, že uměl testovat a popsat chování auta. Kdokoliv jinej prostě jen někdy zajede lepší a někdy horší čas, ale absolutně netuší proč.
A co se týče Ášína, tak znám se leta s Jírovcem, vím jak to tam chodí a auto před Šumavou bylo ušité horkou jehlou a prostě to tam nefungovalo a předek byl opravdu špatně nastaven, což potvrdil i Venca v nějakém rozhovoru. Auto se do formy dostalo až v půlce sezóny a řekl bych, že ve Zlíně už fungovalo velmi dobře a bylo tím co je známo hlavně z Německa. Ano takto drastická změna v chování auta jde poznat i z pouhého videa a pokud ten rozdíl nevidíš, tak nějak nechápu, že ještě můžeš dělat to co děláš... Bez urážky... I na velkých závodech to je pokus/omyl viz. právě ta Šumava. Ostatně i disky byl pokus omyl, taky si mysleli jak ATSa budou super. Ty kola jsou samy o sobě super, ale ve spojení s danou gumou a rallye nasazením to nefungovalo... Ale asi si nemá cenu tady dál plácat játra, beztak to zas kompletně otočíš a převrátíš naruby.
Co se týče wlada, nikde jsem po něm nechtěl aby něco měnil. To je na něm a třeba k tomu dojde časem sám a nebo taky ne. Mě jen zajímalo postavení ramen jaké má na jeho autě, protože znám své, znám Eidyho a znám řady dalších aut neb nejsem na akci línej a pod auto se ohnu a fotím. Časy v Mostě neustále posouvám, ale není to jen autem a myslím si, že ani to není směrodatné a takové dogma jak tady popisuješ. Je jen málo jezdců na planetě, kde se podle nich dá číst nastavení podvozku. Ostatně i v F1 je jen hrstka lidí, kteří umí říct a popsat chování auta a dovést techniky k tomu co a jak nastavit. To platilo v minulosti a platí to dodnes. Stačí si vzpomenou na M. Schumachera jak dokázal vytáhnout svým umem Ferrari na vrchol a to jen díky tomu, že uměl testovat a popsat chování auta. Kdokoliv jinej prostě jen někdy zajede lepší a někdy horší čas, ale absolutně netuší proč.
A co se týče Ášína, tak znám se leta s Jírovcem, vím jak to tam chodí a auto před Šumavou bylo ušité horkou jehlou a prostě to tam nefungovalo a předek byl opravdu špatně nastaven, což potvrdil i Venca v nějakém rozhovoru. Auto se do formy dostalo až v půlce sezóny a řekl bych, že ve Zlíně už fungovalo velmi dobře a bylo tím co je známo hlavně z Německa. Ano takto drastická změna v chování auta jde poznat i z pouhého videa a pokud ten rozdíl nevidíš, tak nějak nechápu, že ještě můžeš dělat to co děláš... Bez urážky... I na velkých závodech to je pokus/omyl viz. právě ta Šumava. Ostatně i disky byl pokus omyl, taky si mysleli jak ATSa budou super. Ty kola jsou samy o sobě super, ale ve spojení s danou gumou a rallye nasazením to nefungovalo... Ale asi si nemá cenu tady dál plácat játra, beztak to zas kompletně otočíš a převrátíš naruby.
21:14:00
20.09.2016
20.09.2016
Mirda
A pak že je tady nuda
20:31:51
20.09.2016
20.09.2016
Eidy
-> MVM: Eidy nic nenamítne. Byla to normální diskuze a naopak mám pocit, že já tehdy o názor žádal, resp. jsem tu diskuzi začal.
20:06:27
20.09.2016
20.09.2016
MVM
-> Tuner#2: Nehádám se ani nemachruju. My tu ryze diskutujem na technický téma.. Na rozdíl od Tebe nehodnotím chování auta z95% podle vnějších projevů. (Ano možná namítne Eidy že jsem podle videa měl určitý výhrady ale ty jsme si poté vyříkali a je klid). Vždy je pro mě důležitější čas ze stopek a poté jízdní dojmy jezdce -byť bývaji hodně často mylné. Byl jsi první kdo tady konkrétně reagoval na dráhu kola vůči lemu blatníku,já jen čekal na okamžik co o tom napíšeš. Taky jsem nikde neřek že nemáš pravdu ba naopak jsem vypíchnul že lichoběžník máš zmáklý. Je jen pragmatcikou otázkou,zda majitel eresy touží na chování auta cokoli měnit - leč z videa zdá se být spokojen.. Ad Porše s Tebou opakuji řešit nehodlám .. je to tak specifický jak na nastavení tak na jízdní styl, navíc se věnuji okruhovým Porším to je jiná disciplína ale vím co a jak tyhle koncepce obecně chtějí.. Nikomu bych do toho ale nikdy nekecal - nevím jaký k tomu danýmu kroku měli opodstatněný důvod tak učinit. Na velkých závodech už to není pokus/omyl..
16:41:46
20.09.2016
20.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 20.09.16 08:01:13: Já se nehádám, to pouze ty zase začínáš machrovat a zesměšňovat moje příspěvky. Nikde jsem nepsal, že nastavím podvozek podle videa, to tady podsouváš vždy jen ty... Na rozdíl od mnohých jsem si prošel na autě celou řadou pružin, nastavení geometrie a laboroval i s výškou auta podložkama (přes zimu budu třeba zvedat předek, protože si nové pružiny sedly). Před koupí tlumičů jsem si několikrát odpéroval obě nápravy a konzultoval to s p. Křistkem, takže si troufám tvrdit, že o podvozku na Škodovce lecos vím a lecos jsem vyzkoušel. Proto jsem se ptal, zda má fotku s postavením ramen, ale když holt -> wlad: tohle -> Tuner#2 - zrušená registrace 19.09.16 19:39:55: chápe jako rejpání a označí mě za chytráka, tak proti tomu nemám co říct. Já se slušně zeptal zda nemá fotku...
13:02:10
20.09.2016
20.09.2016
wlad
-> MVM 20.09.16 08:01:13: Já sice žádný potíže s nastavením vozu neřeším, ale pokud budu tak se určitě taky obrátím.
11:08:35
20.09.2016
20.09.2016
Burák
-> wlad: Jedeš Sosnovou?
10:41:27
20.09.2016
20.09.2016
vhml
08:01:13
20.09.2016
20.09.2016
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.09.16 22:59:02: Nebudem se tu kolegovi hádat.. Vysvětlovat změnu geometrie lichoběžníkový nápravy při propružení umíš dobře,to nepopírám. Máš ale rovnou napsat že podle Tebe má příliš krátká pera a zrovna jsou poněkud měkká na tvuj úsudek. (pokud tedy budu v budoucnu řešit potíže s nastavením vozů - radši než něco zkoušet,..natočím gopro s přísavkou na boku auta zvih kol - a druhý den to rozlouskneš)