skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ: Matchbox - Models of Yesteryear (starý angličáci) www.yesteryears.wz.cz
Nerezové svody Honda Civic motory serie D - 4500Kč (viz. foto), dále svody na BMW e36 v4 i v6, e46, Honda S2000 a jiné...
na Aukru: aukro.cz/show_user_auctio ns.php?uid=471364...
Koupím : suchou převodovku 4q
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
Karoserie: blatníky, kapoty a spojler Škoda 130RS okruhová - p.Krajanský, boční a zadní okna makrolon 3mm
Motor: Honda Civic IV 87-93 D15B2 1.5 16v
Převodovka suchá 5q 4.22
Přední náprava "M", vyztužená, snížené pružiny tak akorát, tlumiče Lada
Zadní Náprava: p.Molčan, horní uložení pružiny posunuté cca 10cm nahoru. Tlumiče KONI tuhostně stavitelné.
Brzdy: předek 4písty š130, zadek čtyřpísty š130 s regulací, 4x vrtaný kotouč, posilovač š120, velký hlavní válec (prům. 22mm), potrubí tažené vnitřkem
Rám: p.Buráň
Chlazení: náporový chladič š120, hliníkové potrubí prům.30mm tažené vnitřním tunelem
Interiér: Sedačka Sparco Sprint 07, pás 6-ti bod Sabelt 3", budíky mix erko, š120 a VDO, volant Luisi Falcon 310mm
Kola: Dělítka - předek 7 a zadek 8 palců
5.9.2007
Tak jsem se dal do erka, zatim jsem obrousil motorový prostor, vevařil výztuhy, trochu povařil co bylo shnilý, ale naštěstí jsem se nemusel pouštět do žádnejch větších akcí.
1.10.2007
Stále střídavě brousím (to hlavně) a vyvařuju díry na které narážím. Když vidím kde všude je erko zrezlý a uvážim, že než sem se do něj pustil, vypadalo celkem zdravě, tak opravdu klobou dolů před těmi co erko staví na totálně zkorodovaným základu
14.10.2007
Zima už tluče na dveře, což se začlo projevoval pěknou liškou na obroušených částech, takže sem narychlo nalakoval na co mi barva stačila. A už dřív jsem jsem sehnal na erko dělítka, který jsem ale nafotil až teď. A taky moutr - Honda 1.4 16v, 90ps
1.12.2007
Koupil jsem novou lamino sadu 130RS, výroba p. Krajanský.
10.12.2007
Střídavě brousím, mrznu a objevuji nové a nové díry... Koroze je holr prevít. :-(
24.12.2007
Vánoce! :-) Pod stromečkem: sedačka Sparco Sprint ´07 černá, vrtané kotouče Ferodo, nové kryty na zadní světla
2.1.2008
Zastavěna zadní náprava, výroba p.Molčan. Díky Wladovi za pomoc (především jeho skill, sám bych to asi nedal)
20.1.2008
Dal jsem se do úprav zadních podběhů..
10.2.2008
Podběhy mám tak nějak hotové, viz. foto. Dovařuju poslední nedostatky, cíl (vaření) už je na dohled :-)
16.3.2008
Navařil jsem výztuhy podlahy
22.2.2009
Hotový rám - p.Burán (nedoporučuji)
Jinak ve stodole mráz, práce stojí
15.4.2009
Takže po menším nervovém kolapsu, kdy jsem už byl rozhodnutej celej projekt vzdát a vše prodat, se nakonec vše v dobré obrátilo a erko už uačíná vypadat jako ereso. Jsou tedy nasazené lamináty a zadní náprava.
29.4.2009
Je poupraveno řízení na hřeben, vnitřek natřen finální barvou, vnitřkem jsou natahané brzdové a spojková trubka, a pomalu tahám trubky na vodu. No prostě paráda, auto začíná pomalu vypadat zase jako auto
19.5.2009
Voda je natahaná až dozadu, mám dodělané brzdy, vyrobil jsem hydraulickou ručku
31.5.2009
Namontoval jsem motor s převodovkou, zjistil jsem že nechodí hlavní brzdovej válec jak má, takže jsem to zase rozebral..
21.6.2009
Brzdy hotový, voda taky..
Tak nějak hotovej základ elektriky. Thanks to Wlad
17.7.2009
Potýkám se s leností, nějak se mi do ničeho nechce. Taky řešim startér, je to celkem problém aby se točil obráceně a fungovalo to. Ale motor už jsem asi na 3 vteřiny oživil, tak už snad vyjedu brzy.
1.8.2009
Auto poprvé vyjelo posvých z garáže!
30.8.2009
Začal jsem auto připravovat na lak, a záhy zjistil že bude lepší svěřit éro profesionálovi. Vyndal jsem motor s převodovkou, diagnóza - diff ko :(
3.9.2009
Odvezl jsem auto na lak, tak doufám že se pan lakýra vytáhne.
12.9.2009
Už jsou nalakované obě kapoty, docela se to povedlo :)
18.9.2009
Přivezl jsem auto z lakovny. Dá se k tomu říct jen to, že se to fakt povedlo :)
28.9.2009
Tak jsem se dal do skládání, vypadá to docela hezky. Sluší se poděkovat wladoi za pomoc, dvěře a kapota se v jednom člověku montuje blbě..
22.11.2009
Tak jsem zase po dlouhý době překonal tu nechuť cokoli dělat a namontoval jsem aspoň přední světla, což byl celkem oříšek, protože jednak nepasoval jeden hrnec do čela a pak taky nemám celou tu změť součástek, kterejma se světla seřizují, takže jsem musel vymyslet vlastní uchycení.
6.8.2010
Jak sami vidíte, tak na autě už se zase něco děje a pomalu smeřuju do finiše.. Znova sem předělal uchycení převodovky do karoserie, tentokrát na silentblok ze svisláku. Taky už mám opravenou převodovku, kompletuju dělítka na předek, máme zaskleno.. Doufám že brzy zase vyjedu. Auto bych chtěl vzít na sraz eRek v Kvasinách 28.8., tak to snad vyjde.
12.8.2010
Dneska jsem konečně zase vyjel :)
3.4.2011
První jarní projížďka. Jede to mooooc pěkně.. :) Akorát mi na závěr vybouchla expanska.. Kéž by byly všechny závady pouze této velikosti :)
8.5.2011
Jede to. Jen je to potřeba točit, do 4tis. se to dusí :D Jinak super. A s předníma tlumičema to bude ješte o dost lepší ;)
14.8.2011
Proběhlo první testování na letišti v Hrochově Týnci. Spokojenost :)
10.9.2011
Velký dík patří Mirdovi za super sobotu na okruhu ve Vysokém Mýtě. Krom super svezení s eRkem musím zmínit i velmi vydařené motokáry :)
16.10.2011
Zazimováno..
12.9.2012
Finišuju s výměnou agregátu. Na aukru se mi podařilo zakoupit velmi málo jetý motor, konkrétně typ D15B2 za krásných 1230Kč. Brzo dám fotky.
Nerezové svody Honda Civic motory serie D - 4500Kč (viz. foto), dále svody na BMW e36 v4 i v6, e46, Honda S2000 a jiné...
na Aukru: aukro.cz/show_user_auctio ns.php?uid=471364...
Koupím : suchou převodovku 4q
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
Karoserie: blatníky, kapoty a spojler Škoda 130RS okruhová - p.Krajanský, boční a zadní okna makrolon 3mm
Motor: Honda Civic IV 87-93 D15B2 1.5 16v
Převodovka suchá 5q 4.22
Přední náprava "M", vyztužená, snížené pružiny tak akorát, tlumiče Lada
Zadní Náprava: p.Molčan, horní uložení pružiny posunuté cca 10cm nahoru. Tlumiče KONI tuhostně stavitelné.
Brzdy: předek 4písty š130, zadek čtyřpísty š130 s regulací, 4x vrtaný kotouč, posilovač š120, velký hlavní válec (prům. 22mm), potrubí tažené vnitřkem
Rám: p.Buráň
Chlazení: náporový chladič š120, hliníkové potrubí prům.30mm tažené vnitřním tunelem
Interiér: Sedačka Sparco Sprint 07, pás 6-ti bod Sabelt 3", budíky mix erko, š120 a VDO, volant Luisi Falcon 310mm
Kola: Dělítka - předek 7 a zadek 8 palců
5.9.2007
Tak jsem se dal do erka, zatim jsem obrousil motorový prostor, vevařil výztuhy, trochu povařil co bylo shnilý, ale naštěstí jsem se nemusel pouštět do žádnejch větších akcí.
1.10.2007
Stále střídavě brousím (to hlavně) a vyvařuju díry na které narážím. Když vidím kde všude je erko zrezlý a uvážim, že než sem se do něj pustil, vypadalo celkem zdravě, tak opravdu klobou dolů před těmi co erko staví na totálně zkorodovaným základu
14.10.2007
Zima už tluče na dveře, což se začlo projevoval pěknou liškou na obroušených částech, takže sem narychlo nalakoval na co mi barva stačila. A už dřív jsem jsem sehnal na erko dělítka, který jsem ale nafotil až teď. A taky moutr - Honda 1.4 16v, 90ps
1.12.2007
Koupil jsem novou lamino sadu 130RS, výroba p. Krajanský.
10.12.2007
Střídavě brousím, mrznu a objevuji nové a nové díry... Koroze je holr prevít. :-(
24.12.2007
Vánoce! :-) Pod stromečkem: sedačka Sparco Sprint ´07 černá, vrtané kotouče Ferodo, nové kryty na zadní světla
2.1.2008
Zastavěna zadní náprava, výroba p.Molčan. Díky Wladovi za pomoc (především jeho skill, sám bych to asi nedal)
20.1.2008
Dal jsem se do úprav zadních podběhů..
10.2.2008
Podběhy mám tak nějak hotové, viz. foto. Dovařuju poslední nedostatky, cíl (vaření) už je na dohled :-)
16.3.2008
Navařil jsem výztuhy podlahy
22.2.2009
Hotový rám - p.Burán (nedoporučuji)
Jinak ve stodole mráz, práce stojí
15.4.2009
Takže po menším nervovém kolapsu, kdy jsem už byl rozhodnutej celej projekt vzdát a vše prodat, se nakonec vše v dobré obrátilo a erko už uačíná vypadat jako ereso. Jsou tedy nasazené lamináty a zadní náprava.
29.4.2009
Je poupraveno řízení na hřeben, vnitřek natřen finální barvou, vnitřkem jsou natahané brzdové a spojková trubka, a pomalu tahám trubky na vodu. No prostě paráda, auto začíná pomalu vypadat zase jako auto
19.5.2009
Voda je natahaná až dozadu, mám dodělané brzdy, vyrobil jsem hydraulickou ručku
31.5.2009
Namontoval jsem motor s převodovkou, zjistil jsem že nechodí hlavní brzdovej válec jak má, takže jsem to zase rozebral..
21.6.2009
Brzdy hotový, voda taky..
Tak nějak hotovej základ elektriky. Thanks to Wlad
17.7.2009
Potýkám se s leností, nějak se mi do ničeho nechce. Taky řešim startér, je to celkem problém aby se točil obráceně a fungovalo to. Ale motor už jsem asi na 3 vteřiny oživil, tak už snad vyjedu brzy.
1.8.2009
Auto poprvé vyjelo posvých z garáže!
30.8.2009
Začal jsem auto připravovat na lak, a záhy zjistil že bude lepší svěřit éro profesionálovi. Vyndal jsem motor s převodovkou, diagnóza - diff ko :(
3.9.2009
Odvezl jsem auto na lak, tak doufám že se pan lakýra vytáhne.
12.9.2009
Už jsou nalakované obě kapoty, docela se to povedlo :)
18.9.2009
Přivezl jsem auto z lakovny. Dá se k tomu říct jen to, že se to fakt povedlo :)
28.9.2009
Tak jsem se dal do skládání, vypadá to docela hezky. Sluší se poděkovat wladoi za pomoc, dvěře a kapota se v jednom člověku montuje blbě..
22.11.2009
Tak jsem zase po dlouhý době překonal tu nechuť cokoli dělat a namontoval jsem aspoň přední světla, což byl celkem oříšek, protože jednak nepasoval jeden hrnec do čela a pak taky nemám celou tu změť součástek, kterejma se světla seřizují, takže jsem musel vymyslet vlastní uchycení.
6.8.2010
Jak sami vidíte, tak na autě už se zase něco děje a pomalu smeřuju do finiše.. Znova sem předělal uchycení převodovky do karoserie, tentokrát na silentblok ze svisláku. Taky už mám opravenou převodovku, kompletuju dělítka na předek, máme zaskleno.. Doufám že brzy zase vyjedu. Auto bych chtěl vzít na sraz eRek v Kvasinách 28.8., tak to snad vyjde.
12.8.2010
Dneska jsem konečně zase vyjel :)
3.4.2011
První jarní projížďka. Jede to mooooc pěkně.. :) Akorát mi na závěr vybouchla expanska.. Kéž by byly všechny závady pouze této velikosti :)
8.5.2011
Jede to. Jen je to potřeba točit, do 4tis. se to dusí :D Jinak super. A s předníma tlumičema to bude ješte o dost lepší ;)
14.8.2011
Proběhlo první testování na letišti v Hrochově Týnci. Spokojenost :)
10.9.2011
Velký dík patří Mirdovi za super sobotu na okruhu ve Vysokém Mýtě. Krom super svezení s eRkem musím zmínit i velmi vydařené motokáry :)
16.10.2011
Zazimováno..
12.9.2012
Finišuju s výměnou agregátu. Na aukru se mi podařilo zakoupit velmi málo jetý motor, konkrétně typ D15B2 za krásných 1230Kč. Brzo dám fotky.
Alda/150RS 16V - komentáře:
15:11:22
20.01.2007
20.01.2007
Bobesh
-> M a r c e l - GARDE: Pán mi mluví z duše,samá replika a pěknej zachovalej kus skoro nevidět. Nechápu,proč chce každej překopávat na RSo,když přesná replika z toho nikomu nevyjde a navíc s tím nemůže do běžnýho provozu. Já měl erko kdysi taky ale chtěl jsem mít mírně vylepšenej originál,RSo nikdy.
10:36:59
20.01.2007
20.01.2007
M a r c e l
souhlasim se vsemi, ruzne upravenych eRek, at uz jako RS, nebo dle vlastni volby je spousta, krasnych originalu pramalo...
00:02:21
20.01.2007
20.01.2007
mikes666
aky je to rok vyroby??? pytam sa lebo su tam neni mriezky v zadu...alebo su iba asi zavarene....pokial su neni zavarene je to fakt stare a bol by to hriech davať na RSo..ta cena je super niekto pyta len 6000CZ za take apolla...
22:34:51
19.01.2007
19.01.2007
elen3
noooo ta cena bola super za ten stav aki to erko ma mozes bit rad
13:15:53
19.01.2007
19.01.2007
elen3
hmmm pekne treba popracovat na planoch a bude to ok nech sati dari
18:58:38
18.01.2007
18.01.2007
Alda
Díky všem, v plánu mám prozatím trochu doladit vizáž (třeba ty znaky) a taky s nim aspon rok dva pojezdit. S rs jsem už rozhodlej, ale jsem si vědom že tohle je škoda použít jako základ. Jenže mám dojem že dneska už nejde sehant omšelý, ale zdravý erko za pár korun. Sám sem objel min. 10 erek než jsem vzal tohle. PS. stálo 10t tak jak je na fotkách :))
16:16:15
18.01.2007
18.01.2007
DuriQ
je krasna ale spatia ju tie zasterky
21:21:36
17.01.2007
17.01.2007
Labros
vypadá fakt pěkně i bez tuningu... jenom ten zelenej znak tam nepatří.
21:00:23
17.01.2007
17.01.2007
sikula
Je to až moc hezkej základ na eresu,zůstan u vylepšeného originálu,taky ti fandím
20:08:09
17.01.2007
17.01.2007
spyker
Hele eRko...já si pro eRko jedu v sobotu ... a sme asi tak stejně starý já dřív taky bláznil s přestavbou na rs... je to krásný ale moc starostí...zbytečnejch a je pravda že rso má teď skoro kde kdo...
19:11:47
17.01.2007
17.01.2007
ZdrubT
je to moc krásný kousek,to se musí nechat.Já doma s otcem stavim dvě okruhový eresa,ale cim dál výc mam radši originál,tak si to pořádně rozmysli.
17:35:07
17.01.2007
17.01.2007
Fandrys
Je to mooc pěkný erko.. proč z něj dělat ereso..? nemyslis že je to škoda ..!jinka ti fandim
15:26:22
17.01.2007
17.01.2007
mikes666
kolko si za to vyvalil???
15:10:17
17.01.2007
17.01.2007
Pele
Krasne erko ...ale ako pocuvam zo vsetkych stran,tak len kazdy preraba erko na ereso...za chvylu bude plno imitacii eresa a malo klasickych eriek