davers/RS davers/RS

komentáře | popis | fotky | davers | 03.02.08 12:36 | 152x v oblíbených

Už od mala jsem se zajímal o škodovky a zvlášt o 110R.To také bylo moje první auto a samozřejmě se nevyhnulo renovaci a úpravám.
Ovšem můj sen bylo ereso a tohle erko bylo nově udělané tudíž se mi ho nechtělo celé znovu rozebírat a přestavovat.Proto jsem ho tedy prodal a koupilo se jiné od 1 majitele v originál stavu rok výroby 1977.

Předem upozorňuji,že cílem přestavby nebylo udělat přesnou kopii 130RS,ale zachovat její tvary a vytvořit jí v trochu modernějším duchu.A mohlo se tedy začít.Erko se rozebralo do šroubku a přišlo na řadu kompletní vyvaření,zkorodovaná místa se samozřejmě po rozebrání ukázala i přes poměrně málo ujetých kilometrů.Vyměnily se tedy prahy i,když to nebylo nutné,co si úprava RS ale žádá,to je úprava karoserie jako například:tunel pro zástavbu 5kvaltu,zástavba držáku posilovače brzd a pedálů,rozšíření zadních podběhů,vyřezání příčky v motorovém prostoru,celkové vyztužení atd.

Brzdy jsou 4pístkový z Rapida a zadní prozatím zůstaly originál.Spodek vozu včetně podběhů se nastříkal velmi kvalitní základovkou přes kterou se nastříkal přelakovatelný nástřik na spodky a poté bílá barva tvořící gumovou vrstvu.To už se auto pomalu mohlo postavit na kola.Ty nesou značku RSL a jsou uchyceny přes distanční podložky.Ráfky mají rozměr vpředu7x13palců a vzadu 8x13palců.Pneumatiky jsou na obou Continental 175x50.Nápravy jsou ze Škody 120M a jsou upraveny v barevném komaxitu.

Chladič jsem použil z VW Passat a byl zabudován do přední části vozu.Až nečekaně tam padnul,jako když tam patří.Nataženy k němu jsou měděné trubky,které vedou přes celý vnitřek vozu až k motoru.Do kufru byla namontována hliníková příčka,která odvádí ohřátý vzduch.Na řadě je namontování karosářských dílů,to už auto začíná pomalu dostávat nějakou podobu.Pro lepší slícování se musela laminátová sada v některých částech poupravit.Přední čelo bylo upraveno kvůli náporovému chlazení a vyrobeny zde byly také otvory pro blinkry.Ve dveřích byly kliky vyměněny za novější z felicie a zámky se zavařily.

Na kitování a celkové přípravě pod lak se patřičně vyřádil kamarád Radek,který celý vůz nastříkal nakonec bílým akrylátem a před odvozem do stříkacího boxu se obrousil na čisto pod vodou.Po té co vůz přijel zpátky domů z laku,byla už jen radost skládat vůz převážně z nových dílů

Motor byl upraven jen vzhledově a zatím zůstal původní.Auto je stavěné hlavně na parádu a ne závodění,tudíž pro přesouvání na srazu bohatě stačí.Převodovka je 5 stupňová a příčný výfuk je vyroben z leštěného nerezu.

Interiér je přečalouněn do černé alcantary včetně palubní desky,do které jsou vsazeny bíle podbarvené budíky.Původní sedačky nahradily sportovní skořepiny a zadní byly odstraněny.
Vzhled interiéru podtrhuje rozebiratelný ochranný rám vlastní výroby,který slouží hlavně ke zpevnění karoserie



davers/RS - komentáře:

22:57:54
14.03.2010
MATTESS
-> skodaextremo: nehoří, jednou pro vždy nehoří! Ty jsi případ, u "50ti" aut číst to samé, na co je už odpověď dávno ujasněná. Stačí trochu hledat nebo použít selský rozum
upraveno 1x, naposled 14.03.2010 23:01:46
21:48:32
14.03.2010
Kapřík
-> skodaextremo: a musíš to psát ke každému autu? ach jo
21:18:07
14.03.2010
m8rinek
-> skodaextremo: hloupost nekterych lidi nema mezi...
20:44:03
14.03.2010
skodaextremo
to rozsirenie..je nejako zapisane v tp ale mas od toho papiere??
14:30:35
17.12.2008
havlik
-> Zdeněk.: ty woe 11tis Euro to je dobrá pálka
14:27:57
17.12.2008
Zdeněk.
01:18:10
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé

Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.

Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.

Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.

Veškeré informace získáš na:

Internetu:
WWW.SKODA110R.COM

Telefonu:
605 709 697

Emailu:
martysulc@seznam.cz

Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:

www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...

Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :

www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15

Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím

S pozdravem

“ eRkům ZDAR ”

Marty110r - Martin ŠULC
22:34:59
28.10.2008
josh
krasavec4
16:36:42
28.10.2008
škodík - zrušená registrace
za to chce docela ranec
13:16:47
16.10.2008
mb136gl
-> Tuner#2: aj mne sa páči a tiež ma zaskočilo, keď som ju tam našiel, má nato určite svoje dôvody
13:01:26
16.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mb136gl: Pokud jsou to novější foto než z toho srazu (jako že dle fotky motoru asi jo), tak zaplať pánbůh, že to zas vypadá normálně a rampa jí teda sekne. Jen je mě divné, že majitel na ní čekal víc jak rok, pak si jí vytouženě koupil a teď jí prodává?
12:48:32
16.10.2008
mb136gl
nie je to moja vec, len informujem skoda-110.autobazar.eu/14 -id699460.html
16:28:31
13.09.2008
Matty110R
-lepsie ako keby mal zničit podnaraznik.
-som sa s terajsim majitelom bavil na CARATE 3 a mal poodierany podnaraznik stych nasich slovenskych ciest, stastie ze to neutrhol cele.
-inak ten motor zato ma umna velke plus
-sice mohol dat vzduchač ale to by malo blbe jazdne vlastnosti , ale rozhodol sa ako sa rozhodol mi to zmenit nemozeme tak to je nanom
09:57:42
05.09.2008
TUNER
Třeba to konečně bude jezdit po silnici.....1
09:34:12
05.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: JJ asi bude s okruhovkou jezdit rally? No hrůza.
00:56:05
05.09.2008
U-Geen
-> Tuner#2: to je nejaky zvedly ne? a ty samolepky... ajaj
19:55:20
03.09.2008
davers
Nojo no co se dá dělat.Uvidíme co z toho bude,ale široká placka už asi ne8
15:08:00
31.08.2008
Maxx
-> Tuner#2: presne tak....
Extreme Tyres