-> Doyle: S erkem ano.
Motorku jsem pořídil před vánocema,je to ČZ 150, cca z roku1950 Má ještě původní lak:)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V sočasné době je kolem erek strašný šumec "každý" ho chce a kdo jej naopak prodává,tak neví co za něj chtít, nejlíp miliony nebo aspoň zlaté cihličky.
Jenže když ostatní kamarádi mají eRka....tak já musím mít taky, jinak by mi to asi utrhlo žíly:)
K autu jsem se dostal úplnou náhodou.ani ve snu by mě nenapadlo že eRko někdy budu mít. Vždycky to bylo předražené auto a v původním stavu bez koroze,už nejsou. Takže nic pro mě.
Jenže:
Jednoho krásného dne,kdy jsem se hrabal před barákem ve Škoďě 120,ke mně přišel neznámý mladík představil jse jako Martin K. a začal se vyptávat,jestli se v tom vyznám a jestli opravdu sbírám škodovky jak se o mě říká.
Po něklika jeho otázkách mi došla trpělivost a ptám se co vlastně chce,že nemám čas na plané řeči. Tak spustil,že shání někoho kdo se vyzná v erkách a hlavně v jejich ceně. Začal vykládat že on a jeho rodina po dědovi zdědili krásné málo jeté eRko,bez koroze, v původním stavu. No a prý asi půjde do Německa,že tam dobře platí.
Ptám se ho a kolik za něj chcete? 50 000kč řekl.
Řek jsem sil, v dnešní době(r.2015) 50litrů za ero v původním laku,bez koroze, k tomu servisní knížka atd. to bych bral i já.
Hned jsem mu řekl že si klidně půjčím v bance peníze a koupím ho já,nemusí tak mít starosti z vývozem atd. Navíc památka po dědovi zůstane dál v kraji.
Začal se hned vykroucet,že ještě není hotové dědické řízení a že stejně už je rozhodnuto,že se prodá do Německa.
Vzal jsem ho tedy do své garáže,ukázat moje klenoty a líčil jsem mu jaké tady v ČR máme historické bohatství a kdyby to tak dělal každý,že veterána prodá do zahraničí,co by jsme u nás měli??
Hučel jsem do něj až i nakonec slíbil že po vyřízení dědictví budu první kdo se na eRko může přijít podívat. PARÁDA!
Pak jsem se ještě ze zvědavosti zeptal,jakou má eRko barvu,chvíli váhal a pak řekl,zelenou.
Skoro jsem si ucvrnknul do gatí,původní ero a navíc zeléné.Zelenou barvu mám rád.
V tu chvíli jsem byl úplně vyřízený, a hlavou mi lítala jen myšlenka že to auto musím mít.
Martin K. se rozloučil a říkal,že se hned ozve jak to bude možné.Uběhly dva týdny a on se skutečně ozval,měl jsem jeho nepřijatý hovor.Ale na druhé sim kartě. Říkal jsem si sakra odkuď má tohle moje DRUHÉ číslo,přece jsem mu ho nedával. Bylo mi to divné,pak mě to ale trklo.
Tou dobou jsem měl u nás v novinách podaný inzerát,že koupím díly na škodovky,případně i celé vozy na ND atd.
Bylo mi v tu chvíli jasné,že si ten inzerát přečetl a chce erko nabídnout danému inzerentovi.
Jenže se právě tímto netušíc,že je inzerát můj,dostal do pasti.
Abych si ověřil celou tuto mojí doměnku, půjčil jsem kolegovi telefon ať mu zavolá z toho mého tzv. druhého čísla a zeptá se co chtěl.(Schválně jsme telefon napíchli na handsfriee ať to slyším i já)
kolega se ani nestačil pořádně v telefonu představit a Martin K. už mu vnucoval zelené erko po dědovi,nyní už za 70 000kč, že však ještě nemá hotové dědictví.... ale až vše vyřídí,určitě se ozve.
Po tomhle telefonátu jsem se mu chtěl strašně pomstít.Na jednu stranu mi slíbil že budu první kdo auto uvidí a na druhou,už jej nabízí jiným a ještě o 20tisíc dráž.
Než jsem však vymyslel pomstu začly se dít věci v můj prospěch.
Na druhý den cestou do obchodu jsem potkal kamaráda, a hned se mě ptal: Byl u tebe Martin K.? Říkám byl a říkal že zdědil erko po dědovi.
Kolega na to:
ale prd zdědil,chce to koupit na kšeft a střelit za co největší prachy,tak jsem ho za tebou poslal ať mu pomůžeš určit cenu atd..
Málem mě z toho trefilo, pak ještě kolega dodal větu,že je to auto od Roberta P. (kterého trochu znám i já,pochází totiž od nás z vesnice)hned jsem si na něj zjistil číslo a vše mu do podrobna pověděl.
Robert P. se v telefonu jen zasmál a řekl:ten Martin K. to je ale ha.zl Posléze dodal: Venco a ty bys to eRko chtěl? Říkám jo,hrozně moc.
A tak jsme se domluvili na schůzce.
Po příjezdu na místo,už byly dokořán otevřené vrata garáže a v ní obité,orezlé červené erko. Po uvítání s maijitelem se ptám kde máš to zelené erko? Jaké zelené ptá se? Nakonec jsem se ještě dozvěděl že dotyčný překupníček Martin K. samotné auto nejen že nevlastnil ale ani neviděl. Tudíž ani nevěděl jaké je barvy a vlastně ani neznal skutečný technický stav auta. Hlavně že už ho nabízel do Německa že:)? Jedním slovem, blázen.
Ale co teď? Místo krásného původního vozu,tam stojí již jednou lakované a znovu opotřebené ero,které je třeba renovovat. Měl jsem z toho fakt divné pocity.Skutečná cena za něj byla dobrá.Já však sbírám původní vozy a do renovace se mi už fakt nechce.
Po probrání historie auta,jsem se s majitelem rozloučil a říkal,že si koupi ještě musím opravdu rozmyslet,že jsem čekal úplně něco jiného.
Celý ten den jsem nad tím přemýšlel,nakonec jsem si ujasnil pár faktů,že auto je celkem ve slušném stavu oproti spoustu jiným co jsou na internetu a co se vůbec ještě dají sehnat.
Má vcelku zdravou karoserii,pěkný interiér,bohatou historii,servisku,faktůru z mototechny,původní SPZky a je po prvním majiteli.
Rozhodl jsem se,že auto tedy koupím,uložím a uvidím co bude dál.Kdybych nebyl schopen jej zrenovovat,bude to aspoň dobrá investice,která na hodnotě už neztrácí.
Majiteli jsem tedy zavolal a domluvil se na koupi.
Po přívozu erka domů se mi hned zalíbila dokonalost linií karoserie,nikdy jsem tyto vozy z blízka nezkoumal
S odstupem času (jak jsem okolo erka v garáži procházel,nakonec jsem ho i zprovoznil) Jsem si uvědomil co vlastně mám doma a taková náhoda, získat erko,relativně levně a jednoduše ,se v životě může naskytnout maximálně jednou,nebo vůbec.
Proto jsem se rozhodl si jej nechat a časem mu vrátím jeho původní vzhled a pyšnost.
Co se jízdních vlastností erka týče,do sportovního vozu má seriovka hodně daleko,dokonce bych řek že i "rodinná" Škoda 100 má třeba lepší průjezd v zatáčkách než toto sportovní kupé.V motoru se začně něco dít teprve až při třech tisících otáčkách,což taky není zrovná výhra.Když k tomu třeba motorově přirovnám naprosto sériovou,rodinnou Škodu 120LS ze stejné doby. Je to ohromný rozdíl.
Ale co už,je to přece veterán který má bohatou historii a vzbuzuje velký obdiv a zájem okolí,aď už s ním přijedete kamkoliv. I ten největší laik a člověk který se o auta nezajímá se za erkem ohlédne.
Kdyby měl někdo jakékoliv nové díly na tento vůz určitě dejte vědět!
Tak zadní blatníky jsou doma,sice starší,ale úplně bez koroze a nutnosti vyvařování. Tímto chci moc poděkovat kamarádovi Petru Molčanovi,dostal jsem je od něj jako dárek. DÍKY!
3.5 2016 Stavil se za mnou,bývalý majitel vozu a doručil mi k autu zajímavé listiny.
1.Faktura z mototechny.(všimněte si té slevy 500kč na korozi.)Není divu,auto bylo vyrobeno v listopadu 1976 a prodáno až v červnu 1977.Kdo ví kde celou tu dobu stálo. Tenkrát asi o erka nebyl tak velký zájem jak teď:)
2.Reklamační list,pouze 11 dní od prodeje.
Nefunkční ruční brzda,volná přední sedadla,vadné stahování okna pr. dveří.vadné fanfáry,nevrací se sytič,únik oleje,neseřízená tlumená světla,propadlý pryžový rám čelního okna,nesvítí světlo ve dveřích,nezajišťuje se víko zav. prostoru.
3.Serviska,starý malý Tp,účty z prvních garančních prohlídek,návod k obsluze.
4.Účtenka za lakování celého vozu v roce 1988. Kéžby takové ceny za lakování byly i dnes:)
3/2017 Dlouho jsem snil o tom,že si na erko koupím loukotě,jak je už ale známo ,sehnat tyto kola v top stavu,téměř nelze a než něco riskovat..raději jsem si pořídil NOVÁ kola Minilite.Jsou velice podobná dobovým italským peggům,aliaz jelitům.
Kolečka budu "dle nálady" zaměnovat s origo 14kama.
r. 2019. Ero je udržováno stále v předrenovčním stavu tak aby bylo provozuschopné prošlo branami STK a mohlo nás vozit na výlety.
Renovace je v nedohlednu, ale už mám téměř všechny díly pro renovaci nasyslené,plechy chromy světla gumy,díly náprav motoru atd.. chybí snad už jen nový koberec do interiéru.
V mezičase se opravily přední sedačky, vyměnilo těsnění hlavy. Letos jsem nasadil kolínský volant, zrepasoval vodní pumpu, konečně přibodoval utržený držák na páčku otvírání př. kapoty,vyladil a namontoval středové pokličky kol.
2021.Repase mototu.
Přestože motor jel pořád docela slušně, rozhodl jsem se pro GO. Veškeré díly už jsem na to měl dávno připravené a kamarád motorář měl čas,tak jsme se do toho pustili...
Po rozebrání motoru jsme se nestačili divit, písty v mizerném stavu, popraskané pístní kroužky, válce vydřené až hrůza... a to jsem si to ještě loni ze srazu svištěl bez problémů 110-120Km/h přes celou celou ČR a říkal si ,že ten motor je fakt ještě švihák na to co má všechno za sebou:)
Po go bude motor lehce upravený, obsah 1200,ostřejší vačka, upravená hlava, karbec i sání... tak jsem zvědav.
Jak už jsem výše uvedl, opravu mi dělá kamarád motorář, takže to bude tip top.
Jenže když ostatní kamarádi mají eRka....tak já musím mít taky, jinak by mi to asi utrhlo žíly:)
K autu jsem se dostal úplnou náhodou.ani ve snu by mě nenapadlo že eRko někdy budu mít. Vždycky to bylo předražené auto a v původním stavu bez koroze,už nejsou. Takže nic pro mě.
Jenže:
Jednoho krásného dne,kdy jsem se hrabal před barákem ve Škoďě 120,ke mně přišel neznámý mladík představil jse jako Martin K. a začal se vyptávat,jestli se v tom vyznám a jestli opravdu sbírám škodovky jak se o mě říká.
Po něklika jeho otázkách mi došla trpělivost a ptám se co vlastně chce,že nemám čas na plané řeči. Tak spustil,že shání někoho kdo se vyzná v erkách a hlavně v jejich ceně. Začal vykládat že on a jeho rodina po dědovi zdědili krásné málo jeté eRko,bez koroze, v původním stavu. No a prý asi půjde do Německa,že tam dobře platí.
Ptám se ho a kolik za něj chcete? 50 000kč řekl.
Řek jsem sil, v dnešní době(r.2015) 50litrů za ero v původním laku,bez koroze, k tomu servisní knížka atd. to bych bral i já.
Hned jsem mu řekl že si klidně půjčím v bance peníze a koupím ho já,nemusí tak mít starosti z vývozem atd. Navíc památka po dědovi zůstane dál v kraji.
Začal se hned vykroucet,že ještě není hotové dědické řízení a že stejně už je rozhodnuto,že se prodá do Německa.
Vzal jsem ho tedy do své garáže,ukázat moje klenoty a líčil jsem mu jaké tady v ČR máme historické bohatství a kdyby to tak dělal každý,že veterána prodá do zahraničí,co by jsme u nás měli??
Hučel jsem do něj až i nakonec slíbil že po vyřízení dědictví budu první kdo se na eRko může přijít podívat. PARÁDA!
Pak jsem se ještě ze zvědavosti zeptal,jakou má eRko barvu,chvíli váhal a pak řekl,zelenou.
Skoro jsem si ucvrnknul do gatí,původní ero a navíc zeléné.Zelenou barvu mám rád.
V tu chvíli jsem byl úplně vyřízený, a hlavou mi lítala jen myšlenka že to auto musím mít.
Martin K. se rozloučil a říkal,že se hned ozve jak to bude možné.Uběhly dva týdny a on se skutečně ozval,měl jsem jeho nepřijatý hovor.Ale na druhé sim kartě. Říkal jsem si sakra odkuď má tohle moje DRUHÉ číslo,přece jsem mu ho nedával. Bylo mi to divné,pak mě to ale trklo.
Tou dobou jsem měl u nás v novinách podaný inzerát,že koupím díly na škodovky,případně i celé vozy na ND atd.
Bylo mi v tu chvíli jasné,že si ten inzerát přečetl a chce erko nabídnout danému inzerentovi.
Jenže se právě tímto netušíc,že je inzerát můj,dostal do pasti.
Abych si ověřil celou tuto mojí doměnku, půjčil jsem kolegovi telefon ať mu zavolá z toho mého tzv. druhého čísla a zeptá se co chtěl.(Schválně jsme telefon napíchli na handsfriee ať to slyším i já)
kolega se ani nestačil pořádně v telefonu představit a Martin K. už mu vnucoval zelené erko po dědovi,nyní už za 70 000kč, že však ještě nemá hotové dědictví.... ale až vše vyřídí,určitě se ozve.
Po tomhle telefonátu jsem se mu chtěl strašně pomstít.Na jednu stranu mi slíbil že budu první kdo auto uvidí a na druhou,už jej nabízí jiným a ještě o 20tisíc dráž.
Než jsem však vymyslel pomstu začly se dít věci v můj prospěch.
Na druhý den cestou do obchodu jsem potkal kamaráda, a hned se mě ptal: Byl u tebe Martin K.? Říkám byl a říkal že zdědil erko po dědovi.
Kolega na to:
ale prd zdědil,chce to koupit na kšeft a střelit za co největší prachy,tak jsem ho za tebou poslal ať mu pomůžeš určit cenu atd..
Málem mě z toho trefilo, pak ještě kolega dodal větu,že je to auto od Roberta P. (kterého trochu znám i já,pochází totiž od nás z vesnice)hned jsem si na něj zjistil číslo a vše mu do podrobna pověděl.
Robert P. se v telefonu jen zasmál a řekl:ten Martin K. to je ale ha.zl Posléze dodal: Venco a ty bys to eRko chtěl? Říkám jo,hrozně moc.
A tak jsme se domluvili na schůzce.
Po příjezdu na místo,už byly dokořán otevřené vrata garáže a v ní obité,orezlé červené erko. Po uvítání s maijitelem se ptám kde máš to zelené erko? Jaké zelené ptá se? Nakonec jsem se ještě dozvěděl že dotyčný překupníček Martin K. samotné auto nejen že nevlastnil ale ani neviděl. Tudíž ani nevěděl jaké je barvy a vlastně ani neznal skutečný technický stav auta. Hlavně že už ho nabízel do Německa že:)? Jedním slovem, blázen.
Ale co teď? Místo krásného původního vozu,tam stojí již jednou lakované a znovu opotřebené ero,které je třeba renovovat. Měl jsem z toho fakt divné pocity.Skutečná cena za něj byla dobrá.Já však sbírám původní vozy a do renovace se mi už fakt nechce.
Po probrání historie auta,jsem se s majitelem rozloučil a říkal,že si koupi ještě musím opravdu rozmyslet,že jsem čekal úplně něco jiného.
Celý ten den jsem nad tím přemýšlel,nakonec jsem si ujasnil pár faktů,že auto je celkem ve slušném stavu oproti spoustu jiným co jsou na internetu a co se vůbec ještě dají sehnat.
Má vcelku zdravou karoserii,pěkný interiér,bohatou historii,servisku,faktůru z mototechny,původní SPZky a je po prvním majiteli.
Rozhodl jsem se,že auto tedy koupím,uložím a uvidím co bude dál.Kdybych nebyl schopen jej zrenovovat,bude to aspoň dobrá investice,která na hodnotě už neztrácí.
Majiteli jsem tedy zavolal a domluvil se na koupi.
Po přívozu erka domů se mi hned zalíbila dokonalost linií karoserie,nikdy jsem tyto vozy z blízka nezkoumal
S odstupem času (jak jsem okolo erka v garáži procházel,nakonec jsem ho i zprovoznil) Jsem si uvědomil co vlastně mám doma a taková náhoda, získat erko,relativně levně a jednoduše ,se v životě může naskytnout maximálně jednou,nebo vůbec.
Proto jsem se rozhodl si jej nechat a časem mu vrátím jeho původní vzhled a pyšnost.
Co se jízdních vlastností erka týče,do sportovního vozu má seriovka hodně daleko,dokonce bych řek že i "rodinná" Škoda 100 má třeba lepší průjezd v zatáčkách než toto sportovní kupé.V motoru se začně něco dít teprve až při třech tisících otáčkách,což taky není zrovná výhra.Když k tomu třeba motorově přirovnám naprosto sériovou,rodinnou Škodu 120LS ze stejné doby. Je to ohromný rozdíl.
Ale co už,je to přece veterán který má bohatou historii a vzbuzuje velký obdiv a zájem okolí,aď už s ním přijedete kamkoliv. I ten největší laik a člověk který se o auta nezajímá se za erkem ohlédne.
Kdyby měl někdo jakékoliv nové díly na tento vůz určitě dejte vědět!
Tak zadní blatníky jsou doma,sice starší,ale úplně bez koroze a nutnosti vyvařování. Tímto chci moc poděkovat kamarádovi Petru Molčanovi,dostal jsem je od něj jako dárek. DÍKY!
3.5 2016 Stavil se za mnou,bývalý majitel vozu a doručil mi k autu zajímavé listiny.
1.Faktura z mototechny.(všimněte si té slevy 500kč na korozi.)Není divu,auto bylo vyrobeno v listopadu 1976 a prodáno až v červnu 1977.Kdo ví kde celou tu dobu stálo. Tenkrát asi o erka nebyl tak velký zájem jak teď:)
2.Reklamační list,pouze 11 dní od prodeje.
Nefunkční ruční brzda,volná přední sedadla,vadné stahování okna pr. dveří.vadné fanfáry,nevrací se sytič,únik oleje,neseřízená tlumená světla,propadlý pryžový rám čelního okna,nesvítí světlo ve dveřích,nezajišťuje se víko zav. prostoru.
3.Serviska,starý malý Tp,účty z prvních garančních prohlídek,návod k obsluze.
4.Účtenka za lakování celého vozu v roce 1988. Kéžby takové ceny za lakování byly i dnes:)
3/2017 Dlouho jsem snil o tom,že si na erko koupím loukotě,jak je už ale známo ,sehnat tyto kola v top stavu,téměř nelze a než něco riskovat..raději jsem si pořídil NOVÁ kola Minilite.Jsou velice podobná dobovým italským peggům,aliaz jelitům.
Kolečka budu "dle nálady" zaměnovat s origo 14kama.
r. 2019. Ero je udržováno stále v předrenovčním stavu tak aby bylo provozuschopné prošlo branami STK a mohlo nás vozit na výlety.
Renovace je v nedohlednu, ale už mám téměř všechny díly pro renovaci nasyslené,plechy chromy světla gumy,díly náprav motoru atd.. chybí snad už jen nový koberec do interiéru.
V mezičase se opravily přední sedačky, vyměnilo těsnění hlavy. Letos jsem nasadil kolínský volant, zrepasoval vodní pumpu, konečně přibodoval utržený držák na páčku otvírání př. kapoty,vyladil a namontoval středové pokličky kol.
2021.Repase mototu.
Přestože motor jel pořád docela slušně, rozhodl jsem se pro GO. Veškeré díly už jsem na to měl dávno připravené a kamarád motorář měl čas,tak jsme se do toho pustili...
Po rozebrání motoru jsme se nestačili divit, písty v mizerném stavu, popraskané pístní kroužky, válce vydřené až hrůza... a to jsem si to ještě loni ze srazu svištěl bez problémů 110-120Km/h přes celou celou ČR a říkal si ,že ten motor je fakt ještě švihák na to co má všechno za sebou:)
Po go bude motor lehce upravený, obsah 1200,ostřejší vačka, upravená hlava, karbec i sání... tak jsem zvědav.
Jak už jsem výše uvedl, opravu mi dělá kamarád motorář, takže to bude tip top.
1976 - komentáře:
22:14:07
25.04.2016
25.04.2016
Vena
08:25:07
25.04.2016
25.04.2016
Doyle
-> Vena: první letošní vyjížďka? Co to máš za mašinu?
08:01:59
22.03.2016
22.03.2016
doly120
-> Vena: Hezké,do budoucna hodně slušný základ na renovaci
20:54:21
14.03.2016
14.03.2016
Vena
-> FrantaM: Jj zůstanou,kdyby už tam byly novodobé čísla,asi bych to auto ani nechtěl:)
-> Kocvin: Slovo pěkné...bych zvážil,ale díky
-> OndraKrupi: Jde se v tom článku aspoň trochu vyznat?
Jinak je to zajímavý příběh i pro mě samotného:) Jak se to všechno sehrálo a jak lehce jsem přišel k celkem slušnému éru.
-> Kocvin: Slovo pěkné...bych zvážil,ale díky
-> OndraKrupi: Jde se v tom článku aspoň trochu vyznat?
Jinak je to zajímavý příběh i pro mě samotného:) Jak se to všechno sehrálo a jak lehce jsem přišel k celkem slušnému éru.
09:07:32
04.03.2016
04.03.2016
OndraKrupi
-> Vena: původně jsem to nechtěl číst, ale ta story stojí za to...
17:45:16
03.03.2016
03.03.2016
Kocvin
Pěkné éro, gratuluji! :) Nějak to tu proběhlo a ani jsem si nevšiml, že máš další stroj..
17:39:47
03.03.2016
03.03.2016
FrantaM
Pěkná kára, ty původní spz Ti zůstanou? Pravý "komunistický čísla" k tomu vozu patří, žádné 1Txx apod. ....
21:14:28
07.02.2016
07.02.2016
Doyle
-> Vena: další dílek ke skládačce
22:09:22
07.01.2016
07.01.2016
Vena
-> Robert 106: Je to tak,každý tvrdí že erek je málo..ale opak je pravdou,je jich až moc. Jsou škodovky kterých je mnohem míň na světě.
Plech je plech,ten se dá svařovat,navařovat a bombírovat do nekonečna:)
Mám několik nabídek na starší blatníky ale když je uhnitý spodek,tak je blatník většinou chycený už celý.Nerad bych,aby mi z pod nového laku začlo kvést kvítí
Plech je plech,ten se dá svařovat,navařovat a bombírovat do nekonečna:)
Mám několik nabídek na starší blatníky ale když je uhnitý spodek,tak je blatník většinou chycený už celý.Nerad bych,aby mi z pod nového laku začlo kvést kvítí
21:56:20
04.01.2016
04.01.2016
Robert 106
Poslední dobou se nějak s erkama roztrhnul pytel a to vypadalo, že nerostou.
Jinak sem chtěl jen říci, že blatníky dokáže taky opravit šikovný klempíř ten kdo někdy měl a nebo má Tatru ví že i do půlky uhnilý blatník jed zase znova dovyrobit
Jinak sem chtěl jen říci, že blatníky dokáže taky opravit šikovný klempíř ten kdo někdy měl a nebo má Tatru ví že i do půlky uhnilý blatník jed zase znova dovyrobit
20:42:09
03.01.2016
03.01.2016
Vena
Dík všem za ohlasy! snad se podaří něco splašit
-> P@wlos:
-> banditta: Auta bez původních SPZ nesbírám
-> miguelias: Tak aď ho prodá!:) Jeden mu je stejně na prd
-> Skili: Karosařinu si dělám sám,to není problém,ale nadstavování blatníků beru v ůvahu jako poslední možnost.
-> rafilik: Díky, tobě taky,hlavně aď ti vše šlape jak má Ozvu se.
-> P@wlos:
-> banditta: Auta bez původních SPZ nesbírám
-> miguelias: Tak aď ho prodá!:) Jeden mu je stejně na prd
-> Skili: Karosařinu si dělám sám,to není problém,ale nadstavování blatníků beru v ůvahu jako poslední možnost.
-> rafilik: Díky, tobě taky,hlavně aď ti vše šlape jak má Ozvu se.
18:48:14
03.01.2016
03.01.2016
rafilik
Ozvi se mi zítra, já bych na to nejspíš zapoměl :D zkusím tě nasměrovat k jednomu týpkovi co měl na prodej nějakou plechařinu na erko ;) Jo a jinak Hezký Nový rok celé rodince ;)
12:40:43
03.01.2016
03.01.2016
sfinxroxx
No pokud bys netrval vyloženě na nových , ale spokojil by ses s použitýma v luxusním stavu , tak napiš. Mám jich asi šest a éro už dávno nevlastním.
07:58:03
03.01.2016
03.01.2016
Skili
Hodně štěstí při hledání, ale pokud nenajdeš tak ti asi nezbude nic jinyho než si najít nějakyho karosáře kterej ti je opraví, znal jsem jednoho kterej to dokázal vyrovnat a vyvařit tak že navenek nebylo nic poznat a tmel používal spíš nej na zahlazení škrábanců než někteří jiní kteří tím ponalu sochají všechno, ale už šel do důchdu a pracovat na cizích autech se mu už nechce
00:10:39
03.01.2016
03.01.2016
miguelias
Kamarád má někde nové blatník ...ale asi neprodá
23:36:02
02.01.2016
02.01.2016
Doyle
držím palce ať seženeš
22:47:47
02.01.2016
02.01.2016
banditta
Paráda a ještě ty Spzky super...
22:09:39
02.01.2016
02.01.2016
P@wlos
SUPER!!!
22:01:24
02.01.2016
02.01.2016
Jawa559
Krasavice. Taky jsem ho před pár lety vlastnil.Zaco se dá zehnat taková kráska,jestli to není tajný?