Ahoj, predem se omlouvam za cestinu *1* , pridavam konecne muj projekt na virtu. Auto uz mam od 14 let a v 22 jsem se rozhod ze ji predelam na neco priblizny RSce. Jak vidite je tam este dost prace *1* , ale vsechno postupne nejak jde nahoru. Zajimam se o Auta a o Rallye jiz od 8 let anebo driv.
Dekuji za prehlednuti.
Motor
Zaklad - Skoda Felicia MPi 136 typ B
Hlava - Felicia 50kW snizena o 0,8mm a lesteni otevreni kanaly
Vacka - 278/270
Karburatory - Mikuni, Sani Custom (Phil)
Vyfuk - Svatopluk Hlava
Prevodovky:
Skoda Rapid
Skoda 125L
Podvozek:
Zadni naprava - Molcanovky (ala Jakub Remen), tlumice PAL tvrdy, naboje na kotouce 4x100 (Wlad)
Predni naprava - Skoda Rapid, strme rizeni, tvrde silentbloky pemit, stabilazator 18mm, tlumice PAL tvrdy, predni naboje roztec 4x100
Kola: ATS r13x6j
Brzdy:
PAL vepredu, jsou este y vzadu (skoda 130 L/A)+hydraulicka rucka
Posilovac Skoda Rapid
Brzdove lanka potahni v aute
Exterier:
Laminaty Krajansky - Skoda 130rs (rallye verze)
Okna Makrolon 4mm
Interier:
Zavodni Klec
Zavodni Sedacky
Zavodni Pasy
Palubovka michanec Skoda 130rs a 110r
Italsky volant, no name
Topeni z Skoda rapid premistena za ridicem,
Baterka premistena za Spoluridicim
Topeni, potahana medem od zadu az dopredu
tady je video prvni start motoru, bez trisky v karbce *1* *1* *1* *1* , a chlap ktery my je prodal rek ze maji "specialni trysky", to je jako kdyby me nekdo prodal kouzelni fazole (I was not entertained!), mimochodem to bylo v zlaty Britanii :-)
Skoda 130 rs Last day of the build
skoda_phil/Skoda 130 rs - komentáře:
Nádhera
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Seats are used, you know how it is, student. I live on bread, water and Skoda power. Jo ano tam to je druhej projekt, uz to mame na auto kolibka, odstranuje se lak.
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
upraveno 1x, naposled 30.04.2014 00:41:01
-> Školník: Nějaká Mk.II možná taky zajímavá..
-> Filip: Those seats are new or used? Just wondering why each is different. Or was it a purpose? Anyway nice. Now you should have black&red paint :)
foto č 20 , čo za escort ?
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tuner#2: tak takhle to mám nějak v plnu udělat, ale budu to stříkat vše zinkovým základem, navařit výztuhy a pak primer a 2x alkyton, kámoš co v práci sváří, říkal, že ten zinkovej sprej vydrží o trošku víc při tom sváření...jinak nápravnici vyleju nějakým olejem, nebo voskem, to ještě nevím...ale díky za potvrzení :)
-> tukanovec83 08.04.14 19:36:44: To Tě říkali správně, na dutý věci kam se kyselina dostane tohle není vhodné. Řešili jsme s Pilotem105 jak nejlépe konzervovat šikmé ramena a nejlepší postup je jaký jsem použil na Žlutce v druhé evoluci nápravy. Ucpat důkladně všechny dírky, opískovat, ihned dvousložkový základ i pod místo kde bude výztuha a nechat bez nátěru jen kousky kde se svařuje. Navařit, ihned obrousit a natřít podruhé komplet rameno. Vystříkat dutinu, prolejt až ven, občas to podteče i pod výztuhou, pak všechny mezery zaspárovat a 2x vrchní lak. Dutiny nakonec zašpuntovat. U nápravnice je třeba nástřik dutin opakovat, má otevřená místa.
upraveno 2x, naposled 08.04.2014 22:52:57
Schanim napravu pro hrebenovy rizeni, a jedno horni rameno, :-). Poslete kdyztak maily do schranky, dekuji
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Je to bohuzel zinek, a po diskute s eidem, jsem docela nastvanej ze sem to udelal, ale minuli mesic z niceho nic prines bratrenek z garaze uplne novy ramena, takze bude este 'development' chtel bych tu celou predni napravdu dat na unibalech, ale vsechno casem, hlavne at to dam dohromady, a pak budou detailovky.
ale zajímá mě jestli galvanickej, v hradci mi říkali v galvanovně, že se mi do svařovanejch míst k sobě, nebo i do nápravnice dostane kyselina a pak mi to schnije...tak se toho bojím :(
-> Athlonek: Je to zinek.
-> Filip/Phil: Welcome and enjoy.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> tukanovec83: To vypada jako kadmiovaná.
tu přední nápravu máš v galvanickým zinku?