š 125 NoK š 125 NoK

komentáře | popis | fotky | thomaskounic | 15.07.12 22:52 | 16x v oblíbených
škodovku mám pět let . Teprve poslední tři roky se jí věnuju. Kromě laku dostala vše nové ( motor 136, brzdová soustava - 4píst.předek, vlečná náprava, tedy zlomek toho nejdůležitějšího. Je to finančně náročné,mám s manželkou ještě dalších pět aut, momentálně se mi nedostávají peníze na STK pro škodovku a ještě jeden vůz. Ovšem nejdůležitější a nejdražší bylo postavit dílnu-garáž, protože před domem mi snižovali hmotnost auta sběrači kovů. Malé varování-brzdy jsem dělal skoro 3 měsíce, koupil jsem totiž na dobírku trubky, které neznatelně braly vzduch, což jsem nevěděl,postupnou náhradou za jiné je už vše v pořádku. Pošlu více foto až zjistím, jak seto dělá.

karosérie:

š-125,r.v.1989,4.majitel, celkem zachovalá-nástřik dutin a podvozku,jsou chycené prahy a lemy-nic tragického.Vůz je 125 s prvky 130.

motor:š-136

karburátor SEDR 3223

spojka SACHS

alternátor s regul. š Felicie II

relé Felicie II

starter Felicie

nový rozdělovač

nový chladič+celá soustava

podvozek:

př.náprava+řízení-komplet opravená-M.Růžička(GO náhr.motoru favorit-M.Růžička)

zad.náprava(pův.kyvná) vlečná

tlumiče př.SACHS,zadní ATESO,pružiny sériové š-130

brzdy 4-píst.,vzadu bubnové,obložení FERODO př.i zad.

kompletní nové rozvody(hadice,trubky,roz vodky,prasátka,HBV...)

převodovka 5q

zánovní funkční nádrž

interiér š-125-130,otáčkoměr š-130,odpojovač rozdělovače,radio LG 4xrepro(parametry už nevím)

nutné:doladit a nastavit karburátor v norm.provozu,což nešlo bez STK-bodů už nemám na rozdávání,

geometrie zad.nápravy

jinak stop stav,výhledově práhy a lemy,příd.světla,slušivé elektrony.

jsem zastáncem střízlivých a funkčních úprav,žádná divočina.Taky přijdou na řadu jiné resty-honda -výfuk brzdy a STK,defender-spojka ,uzávěrka ,pajero-elektrika no a nový plot okolo baráku.



červen 2012: výměna stávajícího motoru š 136 za favorit 136,sací+výf.š 136,svíčky bosch

nový olej 10/40 plosynt.,fridex G 12,srovnaný karburátor-tentokrát kvalitně,kompletní geometrie

první svezení předčilo všechna očekávání,fakt super.









š 125 NoK - komentáře:

22:42:03
06.06.2012
thomaskounic
Deep Purple L.A.1974
16:38:02
30.05.2012
thomaskounic
Díky moc to jsem přesně potřeboval vědět.Chci nejdříve sundat vanu na autě,pak motor-nasadit mot.z favo,sundat plech.vanu atd..
16:28:07
30.05.2012
johaning
-> thomaskounic: muzes,ale musis i pouzit saci kos,protoze s facka plechovy vany do hliniku ti to nepujde,plus upravyt merku oleje
upraveno 1x, naposled 30.05.2012 16:28:29
16:21:57
30.05.2012
thomaskounic
Ahoj,žádám o radu.Potřebuju vědět,jestli na motor s favor.136 můžu dát olej.hliníkovou vanu z orig.motoru Sˇ136.Měním motor a docela mi to ušetří čas i námahu.
zvětšit š 125 NoK - obrázek od thomaskounic vložen 30.05.2012 16:21:57
00:21:55
25.05.2012
thomaskounic
to si ze mě určitě děláš legraci.Jsou takový hodně provizorní.Vrtačk,drátěný kartáč,základ+chromefekt, někdo už psal,že zaprší a je to pryč.
23:44:45
24.05.2012
Kurier Grobar
-> thomaskounic: tie kola su fajn 6
20:50:22
21.05.2012
thomaskounic
poprvé jsem projel auto(asi 80 km).Motor mě docela zklamal.Koupil jsem ho jako údajně udělaný,ale rachtaj tam rozvody,tak jsem rozhodnutý tam dát náhr.motor F 136,který je udělaný opravdu.Na starém změřím tlaky,a pak se uvidí.
zvětšit š 125 NoK - obrázek od thomaskounic vložen 21.05.2012 20:50:22
00:00:09
29.04.2012
thomaskounic
koupil jsem nové z tlumiče dal trochu víc benzínu,ale teče mi nádrž.Zajímalo by mě, jestli při výměně stačí povolit příčku nebo musí převod. ven.(5q +vlečka) ?
22:57:37
26.04.2012
thomaskounic
už mám na STK. Ale škodovce se tam vyloženě nechce. Projel jsem se po vesnici a po návratu jsem našel na podlaze 3 fleky - jeden Z tlumič teče ,další flek je pod hřebenem(manžety mám, ale třeba je to spona) a kape olej mezi převod a motorem, asi kolem spojk.hřídele ,občas se to i samo zatáhne.Vyřeším o víkendu.
22:03:45
20.04.2012
BODY_X - zrušená registrace
len štastie že už je po zime 3
13:54:00
20.04.2012
thomaskounic
zdaleka není dokonalá, čekají mě prahy, zadní lemy a lak. U nás je výhoda, že je tu ochranné pásmo,takže se tu nesmí solit. I když v zimě to kolikrát bez offroadu nejde.
12:15:53
20.04.2012
Koláčný
tak toto taky akorát sjelo z výrobní linky koukám podle stavu:)
Extreme Tyres