a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

16:42:19
25.11.2012
peter l
a este jedna
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 25.11.2012 16:42:19
16:41:26
25.11.2012
peter l
Zlicovane
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 25.11.2012 16:41:26
16:40:16
25.11.2012
peter l
svody 4-1, trubky 36X1,5mm,rovnaka dlzka zvodov 670mm, do 50-ky2
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 25.11.2012 16:40:16
00:22:11
23.11.2012
afro100
-> Kurier Grobar: klaszycny.com 107
21:47:58
22.11.2012
Kurier Grobar
-> peter l: cena zajebysta 3
21:44:02
22.11.2012
peter l
Zvody uz predane kamaratovy za 15 ečiek...
17:58:42
13.11.2012
MOLSO
-> peter l: a za tych 15 - 20 by som ich aj vzal 3
21:20:57
09.11.2012
peter l
-> Maťulo: Co si chcel tym povedat?? no ved je to 4 do 1-nej
21:19:32
09.11.2012
peter l
a este jedna1
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 09.11.2012 21:19:32
21:18:02
09.11.2012
peter l
Tak tu je ten nič moc zvod3
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 09.11.2012 21:18:02
21:11:17
09.11.2012
peter l
-> MOLSO: Co je zle na starych zvodoch?? no jednak su to moje prve zvody ked som sa ucil zvarat do konca obicajnou zvarackou,nie su vsetky trubky rovnakeho priemeru,dlzka zvodou nie su rovneke dlhe(rozdiel cca 5 cm)priruby bohuzial nelicuju s origo tesnenim(staci prepilovat) proste su to moje prve zvody zo šiestich1...dneska bol umna kamarat a videl stare svody a ze ho zobere ale este si to rozmysli za cca 15-20 eur.
upraveno 1x, naposled 09.11.2012 21:38:07
21:05:05
09.11.2012
Maťulo
-> MOLSO 09.11.12 21:01:11: prudenie spalin... pozri sa jak su usporiadane vetvy a porozmyslaj jak palia valce 4
21:02:25
09.11.2012
peter l
-> matoo: Ani jedno...su to trubky a kolena starych vyfukov.4
21:01:11
09.11.2012
MOLSO
-> peter l: čo je zlé na tých starých zvodoch ? pripadne aka cena by tam bola ? 40
20:37:13
09.11.2012
matoo
-> peter l: to si ohybal sam? ci polotovary?
20:31:56
09.11.2012
peter l
-> Jindas: trubka 36x1,5mm cize tenkostenna,a vnutarny priemer 33mm potom sa sa zlucia na 50-ku tak ako ma byt . Preco????
upraveno 1x, naposled 09.11.2012 20:34:30
20:28:42
09.11.2012
Jindas
-> peter l: 09.11.12 20:27:12 Kolik máš průměr trubek? A jakou stěnu trubky?
20:28:28
09.11.2012
peter l
Zlicovane trubky na prirubu presne pod takym uhlom ako kanaly z hlavy9
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 09.11.2012 20:28:28
Extreme Tyres