a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

18:16:39
27.10.2012
peter l
a nalakovane4
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 27.10.2012 18:16:39
18:15:44
27.10.2012
peter l
zlicovane priemer 32mm
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 27.10.2012 18:15:44
18:14:56
27.10.2012
peter l
...snazil som sa
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 27.10.2012 18:14:56
18:02:18
27.10.2012
peter l
pred striekanim
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 27.10.2012 18:02:18
20:20:11
26.10.2012
peter l
-> bigfavo: zatial nebolo casu ale ano pokracujem-dokoncit sanie,urobit na to filter a potom idem robit druhe vyfukove svody 4-1 ale este nieviem ci tlmic za naraznikom alebo pod-(trubky uz prichystane) ked tie veci budu hotove tak idem na upravu hlavy-na KP 11:1,este zvacsit kanale,vsetko precizne zlicovat,vylestit spalovaky, odlahcit ventily ako sa da pre lepsie plnenie,vacka zatial to co je 280/260 zdvih 6,9mm od motortech,rozdelovac 11 stup.bez potlaku z 110R-ky (uz prichystane)asi tak1a samozrejme nove tesnenia rozvody uz mam kupene...a co sa tyka vnutornosti motora ma to nabehane cca 13tis.takze dobry zaklad na dialsie upravy
upraveno 1x, naposled 26.10.2012 20:23:19
19:14:08
26.10.2012
bigfavo
-> peter l: ako to vyzera s tym motorom,,,pokrocil si uz dalej ? 4
20:44:43
23.10.2012
castrol
-> peter l: verime
20:42:55
23.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: 4
20:39:45
23.10.2012
peter l
-> castrol: Dufajme1 -> Lubes: V tvojom pripade je jasne ze origo4
20:36:48
23.10.2012
castrol
-> Lubes 23.10.12 20:27:28: ak sa podari o vela 1
20:34:47
23.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: teším sa,som zvedavý ,ja chcem byť originalista ,preto budem radšej na klasike 4
20:33:39
23.10.2012
peter l
-> matoo: Ihlovy venti je zvisle polozene tak dufam ze bude dobre.
20:32:24
23.10.2012
peter l
-> Lubes: 3 ty alebo nedaj boze ze ja 3
20:29:56
23.10.2012
matoo
-> peter l: nezalezi na tryskach, ale na ihlovom ventile, ten musi byt zvisle
20:27:28
23.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: budem zvedavý o čo som prišiel 3
20:23:53
23.10.2012
peter l
-> Lubes: Tak to aj ja1 3
20:17:42
23.10.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: tak na tie karbce som zvedavý 4 ....hlavne že ako to s nimi pôjde 6
20:15:33
23.10.2012
peter l
-> mirecek.666: Cez hlavu to nebude,lebo som nevedel zohnat tenkostenne kolena min 160 stupnovu a zvarat z 90stupnovych to tiez nechcem, ani z kurenarskych, su to dost tazke 8takze bude ROVNE 6
upraveno 1x, naposled 23.10.2012 20:24:57
20:09:20
23.10.2012
mirecek.666
-> peter l s tou plovákovkou bacha, ne pro prdel se tu všude píše, sklon jak v originále, sám jsem na to doplatil:-)
20:06:58
23.10.2012
mirecek.666
čtyřče nebude přes hlavu?
Extreme Tyres