skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
a skoda120 - komentáře:
16:51:03
10.08.2012
10.08.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: no to ti neviem takto z hlavy povedať,tiež to neni najlesklejšie
16:45:39
10.08.2012
10.08.2012
peter l
aj podlaha je ocistena od asfaltu cize ide sa farbickovat...
21:08:19
09.08.2012
09.08.2012
Rapid05
-> peter l: Máš to pěkný, jen teda - ty brejle (držáky světel) hodláš nechat takhle bílý? Mě by docela iritovalo jak to bude za maskou a okolo světel prosvítat... Ale celkově fakt paráda
21:03:59
09.08.2012
09.08.2012
peter l
-> Lubes: ale je lesklejsia ako ta moja.
20:59:36
09.08.2012
09.08.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: neboj aj moja má chybičky
20:56:45
09.08.2012
09.08.2012
peter l
-> Jindas: Dkaujem moc
20:55:41
09.08.2012
09.08.2012
Jindas
Jooooo tak ta je krásná :) Taky se těším,až jí uvidím jezdit za mě velikej palec nahoru! Nádhernej projekt
20:55:39
09.08.2012
09.08.2012
peter l
-> Lubes: No musime uznat ze tvoja lakovacka je krajsia
20:53:51
09.08.2012
09.08.2012
Jurdaj
-> peter l: je to velkáá paráda
20:51:13
09.08.2012
09.08.2012
Lubes - zrušená registrace
-> peter l: vyzerá ako nová
20:05:25
09.08.2012
09.08.2012
peter l
-> Zivosek: diky... aj ja
19:53:21
09.08.2012
09.08.2012
Zivosek
Rýsuje se Ti to hezky, už se těším až bude hotová
19:48:24
09.08.2012
09.08.2012
castrol
-> peter l: to by slo
19:29:53
09.08.2012
09.08.2012
minno
-> peter l: parádička
20:55:55
07.08.2012
07.08.2012
peter l
-> minno: No pravda je natom taka ze som myslel ze bude malo farby takze som nechal lakovacku strechy ako poslednu(aj tak som rozmyslal ci dat bielu)no keby cervenej neostalo tak by bola biela(bielu mam 1kg takze neni problem)aj tak som musel ist kupit riedidlo nakolko bolo velmi teplo farba sa raz dva zhustla...No a co sa tyka ci sa mi podary rozlestit,ked nie ostane tak nejako mi to netrha žily
20:52:52
07.08.2012
07.08.2012
mirecek.666
taky by se mi líbil takovej župánek na MBéčka:-)
20:48:53
07.08.2012
07.08.2012
minno
-> peter l: ano presne to som mal na mysli, no som zvedavý ako sa ti to podarí rozleštiť prečo nakoniec padlo rozhodnutie pre červenú strechu?
Ináč závidím domáce lakovacie podmienky.
Ináč závidím domáce lakovacie podmienky.
20:35:08
07.08.2012
07.08.2012
peter l
-> minno: prechod tam je(jedna ciara)ale vybrusim s 1500-kou a prelestim ten prechod ako mne osobne ani nevadi (male detaily)