skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sice jsem příznivec především Trabantů a Wartburgů, ale sešlo se to tak, že vlastním i Škodu. Je krásně zachovalá, garážovaná, v zimě nejetá a udržovaná s maximální péčí. No a hlavně, byla za cenu, která se prostě neodmítá - zadarmo!
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Pajka / Škoda 105L "84 - komentáře:
20:29:26
20.11.2010
20.11.2010
Danco8
no paradna škodovečka naleštit a bude jak s katalogu
20:03:17
20.11.2010
20.11.2010
Šulda
libovka ? určitě
19:33:44
20.11.2010
20.11.2010
Pajka
Proto jsem zachránil právě tuto zachovalou škodovku před vrakovištěm. Budu se k ní chovat slušně a pozorně, no a budu doufat, že se mi odvděčí nadpřirozenou spolehlivostí, jak původnímu majiteli!
Jinak toto auto mi domluvil kamarád-spolužák. Byla jeho dědy.
Jinak toto auto mi domluvil kamarád-spolužák. Byla jeho dědy.
19:17:02
20.11.2010
20.11.2010
Tomaso435
-> Pajka: tak tedy vítej ve světe hrůzy a tisíce závad
19:09:47
20.11.2010
20.11.2010
Pajka
Tomaso435: Přesně tak, pamatuješ si dobře :-). Nakonec jsem se "vetřel" i do této skupiny obyvatel .
19:04:50
20.11.2010
20.11.2010
Tomaso435
Sice jsem příznivec především Trabantů a Wartburgů . . . člověče, s tebou sem si kdysi dopisoval ohledně warťase a pincka což?
19:02:39
20.11.2010
20.11.2010
Pajka
Vepředu je to trochu poškozené, ale minimálně. Opravovat to nebudu. Jsou to opravdu malé vady na kráse a chci se vyhnout každému zbytečnému zásahu.
18:33:52
20.11.2010
20.11.2010
Pavel P..
chtělo by to vyklepat a stříknout spodek blatníků a přední čelo a bude to paráda...
18:33:21
20.11.2010
20.11.2010
Mates
->Pajka : Nádhernej kousek.Dobře děláš,nech to v původním stavu.Vypadá fakt luxusně na to že má kolem 100tkm
18:33:14
20.11.2010
20.11.2010
castrol
nieje odtialto z virtu alebo nebola tu v inzercii ??
18:22:38
20.11.2010
20.11.2010
Viliam - zrušená registrace
Len málokto plánuje nechať obyčajnú, hoci prvomodelovú eMkovú 105ku v pôvodnom stave. Chválim!