Michal 130LR Michal 130LR

komentáře | popis | fotky | Michal LR | 02.02.07 13:33 | 74x v oblíbených
Š K O D A 1 3 0 L R - základní technické údaje, Čtyřdveřový pětimístný sportovní sedan se stupňovitou zádí s motorem za zadní poháněnou nápravou. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV, uložený podélně a skloněný o 30° vpravo, zdvihový objem 1,4 (vrtání 78 zdvih 72 mm ) blok i hlava válců z hliníkové slitiny, vložené válce, třikrát uložený kovaný klikový a vačkový hřídel 280°/280° poháněný řetězem. Ventily ( 36 sací, 31výfuk ) v jedné řadě. Zapalování Bosch, rozdělovač 11° Metalex. Uzavřená chladící soustava s náporovým chladičem a el. větrákem v přídi vozu. Tlakové oběžné mazání. Alternátor 14V - 55A, akmulátor 12V - 45Ah kompresní poměr 12,0:1 největší otáčky asi 8000 / min, dva dvojité horizontální karburátory Weber 40DCOE, výfukové svody ústící do příčného tlumiče výfuku, hlučnost výfukové soustavy do 96 dB. Jednokotoučová odpružená suchá spojka průměru 200 mm ovládaná kapalinou, plně synchronizovaná pětistupňová převodovka s řadící pákou na podlaze ( 3,083 - 2,125 - 1,571 - 1,260 - 1,080 - Z 3,273 ) stálý převod hnací nápravy 3,900:1, hnací hřídele se stejnoběžnými klouby Lobro. Všechna kola nezávisle zavěšena - přední na lichoběžníkových polonápravách, zadní trojúhelníková ramena s úhlem kývání 10° a seřiditelným odklonem kol. Pérování vinutými pružinami vpředu 14mm a 11,5mm vzadu. Plynokapalinové tlumiče přední Spax a zadní Sachs s nastavitelnou výškou. Vpředu dvojitý příčný zkrutný stabilizátor. Hřebenové řízení 2,8 otáčky s kloubovým hřídelem volantu. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, dvouokruhové kotoučové na všech kolech, přední s ocelovým středem s vnitřním chlazením průměru 248 mm, zadní s plnými kotouči 252mm se čtyřpístovými pevnými duralovými třmeny. Parkovací brzda s kapalinovým ovládáním působící na jeden pár pístů zadní brzdy. Třídílné šroubované ráfky ARC Brno 7" s pneumatikami 205/50/15 Kapota a přední spoiler je opatřen řadou otvorů, zejména z důvodů zlepšení proudění vzduchu za chladičem, k brzdám a prostorem motoru. Bezpečnostní palivová nádrž v předním zavazadlovém prostoru. Sedadla a bezpečnostní pásy Sparco

Michal 130LR - komentáře:

14:34:43
22.01.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Fakt? Na to jsem se právě Michala ptal a prý to bylo za pár. V tom případě individuální dovoz nemá cenu.4
14:28:57
22.01.2007
deathcat
-> Tuner#2: Takže zjišťoval sem ceny tlumičů SPAX v Anglii a zjistil sem že uváděné ceny jsou za kus. Takže Rieger s cenama zase není o tolik jinde.
08:36:04
07.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: No tak ani Spax není origo,takže je to snad jedno (origo byl snad myslím Sachs). Navíc domácí výrobce je sice super, ale ne pro mě . Chci tlumiče na "sériové" nápravy a Spax mě nabízí ještě 28 poloh tuhosti, takže je pro mě jasná volba :o)
08:29:46
07.12.2006
Bery
když se to tak vezme,tak se skoro vyplatí koupit českého výrobce kvůli případnému servisu,ne?Pokud teda nestavíme naprostou originálku...
16:34:06
06.12.2006
TUNER
-> Michal LR: Hmmm,pěknýýý,to je tak dvacku za tlumiče....8 No nic.Áž je někdy osadíš tak jsem na to zvědavej..4
16:30:27
06.12.2006
Michal LR
Racingove SPAXy na zakazku stoji 99.99 kus + VAT 17,5 bezohledu na proveneni a delku
15:01:08
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Bohužel je to tak.4
14:58:11
06.12.2006
deathcat
-> Tuner#2: Oki chápu, budu to muset pořešit jinde, protože od Rieggeru se mi do toho nechce, obzvlášt když vím že tam sou za půlku toho co mi psali 8

Nicméně pořád nejlevnější varianta v Čechách.
14:44:42
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Jezdí tam kamarád každé dva měsíce, takže bych tořešil přes něj a nevím, zda by jich chtěl táhnout v baťohu víc :o)) navíc to budu řešit asi až příští rok - teď nejsou finance.
14:15:09
06.12.2006
deathcat
-> Tuner#2: Kdyby jste je objednávali z Anglie, měl bych taky zájem. Teda pokud by jste scháněli víc lidí
14:06:07
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Já vím, kdysi jsem se s ním o tom bavil, a Michal mě to teď potvrdil4
13:53:33
06.12.2006
TUNER
-> Tuner#2: Jo si se měl zeptat Pilota....Ten je taky chtěl z Anglie a říkal že tam vyjdou na polovinu...Možná je má už doma....4

-> Michal LR: Ty rejsingový vypadají božsky,co stáli?

Kdyžtak stačí do zprávy...4

dík
00:21:43
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: To jsou super ceny, protože u nás to stojí kus a ne pár. Asi příští rok zaurguju kamaráda co jezdí do Anglie.
23:20:10
03.12.2006
Michal LR
a 68,99 stoji zadni kod G271 a G272
23:16:58
03.12.2006
Michal LR
Tlumice stoji 66.99GBP vcetne DPH predni www.edworthys.co.uk/produ ct~prodID~903505.htm
10:55:07
02.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: V Inveltu :o) Tam mám teď zakázku na zadní, předek asi vzhledem k tlumičům (základní set HP sporting) nechám ty od Sakyho o 10% tvrdší. Do Anglie jezdí kamarád každý dva měsíce, takže by to nebyl problém. Jestli budeš mít možnost, tak mě to zjisti, jestli to bylo za dva - to by bylo slušný.4
10:46:00
02.12.2006
Michal LR
U tech tlumicu to bude cena pravdepodobne za obe ale doprava nebo posta z Anglie je dost draha
10:44:30
02.12.2006
Michal LR
Nechal jsem je delat v Plzni a tvrdy jsou hodne ale o kolik procent to fakt nevim. Rekl bych, ze to je tak maximum, s cim se da jeste jezdit po srazech, tvrdsi uz bych nechtel
00:38:31
02.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Když už Tě mám takhle na drátu - Ty přední pružiny máš ze 14tky - to jsi někde sehnal a nebo jsi je nechával dělat a případně o kolik % jsou tvrdší?
00:04:03
02.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Takhle vypadají v reálu: skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...



Měli by to být ty na 130L co jsou v tom Tvém odkazu. Pokud je to cena za kus, tak to nemá cenu, to vyjdou +/- na stejno i u nás.
Extreme Tyres