Michal 130LR Michal 130LR

komentáře | popis | fotky | Michal LR | 02.02.07 13:33 | 74x v oblíbených
Š K O D A 1 3 0 L R - základní technické údaje, Čtyřdveřový pětimístný sportovní sedan se stupňovitou zádí s motorem za zadní poháněnou nápravou. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV, uložený podélně a skloněný o 30° vpravo, zdvihový objem 1,4 (vrtání 78 zdvih 72 mm ) blok i hlava válců z hliníkové slitiny, vložené válce, třikrát uložený kovaný klikový a vačkový hřídel 280°/280° poháněný řetězem. Ventily ( 36 sací, 31výfuk ) v jedné řadě. Zapalování Bosch, rozdělovač 11° Metalex. Uzavřená chladící soustava s náporovým chladičem a el. větrákem v přídi vozu. Tlakové oběžné mazání. Alternátor 14V - 55A, akmulátor 12V - 45Ah kompresní poměr 12,0:1 největší otáčky asi 8000 / min, dva dvojité horizontální karburátory Weber 40DCOE, výfukové svody ústící do příčného tlumiče výfuku, hlučnost výfukové soustavy do 96 dB. Jednokotoučová odpružená suchá spojka průměru 200 mm ovládaná kapalinou, plně synchronizovaná pětistupňová převodovka s řadící pákou na podlaze ( 3,083 - 2,125 - 1,571 - 1,260 - 1,080 - Z 3,273 ) stálý převod hnací nápravy 3,900:1, hnací hřídele se stejnoběžnými klouby Lobro. Všechna kola nezávisle zavěšena - přední na lichoběžníkových polonápravách, zadní trojúhelníková ramena s úhlem kývání 10° a seřiditelným odklonem kol. Pérování vinutými pružinami vpředu 14mm a 11,5mm vzadu. Plynokapalinové tlumiče přední Spax a zadní Sachs s nastavitelnou výškou. Vpředu dvojitý příčný zkrutný stabilizátor. Hřebenové řízení 2,8 otáčky s kloubovým hřídelem volantu. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, dvouokruhové kotoučové na všech kolech, přední s ocelovým středem s vnitřním chlazením průměru 248 mm, zadní s plnými kotouči 252mm se čtyřpístovými pevnými duralovými třmeny. Parkovací brzda s kapalinovým ovládáním působící na jeden pár pístů zadní brzdy. Třídílné šroubované ráfky ARC Brno 7" s pneumatikami 205/50/15 Kapota a přední spoiler je opatřen řadou otvorů, zejména z důvodů zlepšení proudění vzduchu za chladičem, k brzdám a prostorem motoru. Bezpečnostní palivová nádrž v předním zavazadlovém prostoru. Sedadla a bezpečnostní pásy Sparco

Michal 130LR - komentáře:

07:21:34
20.10.2004
Michal LR
-> Bery: Myslím zezadu, tam co končila sériová zástěrka, začíná kolo
07:19:19
20.10.2004
Michal LR
-> remix: Tyto dělá Němec ve Fryštáku NC Power a chce za ně kolem 8.
21:29:29
19.10.2004
REMIX
-> Michal LR: Hmmm moc pěkně udělané svody, nemáš někoho kdo by mi je taky udělal podobně?? Nebo kde se daj koupit a za kolik?? Ale myslím, že když mi je někdo udělá tak to vyjde levnějc...
12:48:18
19.10.2004
Bery
-> Wrcteam: stačí si přečíst komentáře níž-)a né jenom poslední..
-> Michal LR: počkej,to by jsi měl půlku kola venku z toho plastu,ty blatníky normálně přidají 6-7cm na jedné straně,nebo ty máš nějaké extra??Z fotek nevypadají...
12:31:26
19.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
-> Michal LR: + - staci,,.ono uz 205 jke pekna sire,..hele nechtelo by to trosku hodit dolu?jinak hezke..
12:25:04
19.10.2004
Michal LR
-> Wrcteam: přesně nevím, ale tam co normálně končí blatník, mě začíná zadní kolo + 205
08:23:47
19.10.2004
A- trej
-> Michal LR: Jo jo maš to pěkné a maš tam 10.
15:36:51
18.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
hele okolik jeto sirsi nez serova 130 t orozsireni? o kolik cm?
13:28:07
18.10.2004
Michal LR
-> U-Geen: no to chápu, ale předpokládal jsem, že už je právě dal ale na tom starým 6
10:17:12
18.10.2004
U-Geen
-> Michal LR: pridat to de tak, ze ti je nekdo da :-) ok tak ja to druhy smazu.
07:25:45
18.10.2004
Michal LR
Spíš, jestli to jde, přidat ty body k tomuto a staré smazat. Díky Michal
12:22:25
15.10.2004
U-Geen
super, ale proc je tu tohle auto 2x? Michale, mam ti predat spravu auta na www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&i... ? mas tam vic bodu, a tim i moznost vice fotek atd.... a tohle bychom pak smazali? jak chces, ale rad bych tu videl tohle auto jen jednou.
11:05:15
15.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Jedním slovem super - ještě víc teď lituju, že jsem to neviděl ve Štílci na živo...
08:50:10
15.10.2004
Bery
jelikož mám taky všechno nový a auto je značně neustrojený taky zatím budu čekat.Vepředu mám profil gumy 45,takže to taky zvětšuje tu mezeru a vzadu mám lamino taky a to máš pravdu,že je jinak vyřezanej.Ona ta výška na rozbitý RZ nebude na škodu-),ale 13 cm se mi zdá moc...zatížíme,počkáme,uv idíme.
08:40:09
15.10.2004
Michal LR
No já to budu určitě ještě snižovat a dopředu přijdou taky 15ky, ale jak si to sedne. Protože je to všechno nový a když se ty pružiny časem unaví, dost to sedne a orval bych spodek. Jinak přední péra jsou momentálně asi 255 a zas tak nahoře to není, jen to tak vypadá, protože ty okruhový blatníky jsou kratší a strašně vyřezaný a hlavně tona té louce, kde je to focený stálo v jamě.
08:06:25
15.10.2004
Bery
jj,vymazlený.Mám jediný dotaz - na tu světlou výšku.co tam máš za pružiny??Mám rapida úplně stejně vysokýho a nevím jestli s tím něco zatím dělat páč to ještě nejelo...ale je to krásně tvrdý.předek mezi kolem a krajem blatníku 12cm,zadek 13cm
07:47:00
15.10.2004
TUNER
Moooc pěkný..4
07:25:45
15.10.2004
Michal LR
Vyřídím a díky-> Samantus:
17:11:28
14.10.2004
Samantus
Jinak rekni Martinovi at mi posle postovni adresu na mejl ok?
17:10:44
14.10.2004
Samantus
Brutuuuuuuuus, fakt dobry, davam 10
Extreme Tyres