skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Originál "model" 135 GL.
Rok výroby 1988.
Z originálního vozu je zatím pouze karoserie. V roce 2000 byla dovezená z Německa s Favorit motorem 135. Originál blok je zatím v přípravě na stavbu nového motoru, tak zatím slouží agregát 742.136.
Papíry jsou kvuli dovozu řešené úplně z jiného vozu, přestavba modelu 120 z roku 1978.
Dočasný motor:
- originál blok + klika + vložky s pístama 742.136
- hlava z Felicie MPI, slícované sací i výfukové kanály
- vačka 136B
- odlehčený setrvačník na 4,8 kg, řemenice podle výkresu pro skupinu A
- svody Hrcina 4-1 + tlumič Žanda.
- přetryskovaný karburátor
- 1. st. 190 vzdušník / 120 tryska
- 2. st. 140 vzdušník / 150 tryska
- sériové difuzory 1.st. 22, 2.st. 24
- převrtaný jehlový ventil na 2,5 mm
- otevírání druhé komory do plna po sešlápnutí plného plynu ovládáno mechanicky
...v přípravě je originál blok 742.135 s vnitřnostma 136B nebo možná dojde k importu 1.4 z Fabie :)
Podvozek:
- nápravy vyndány, opískovány, dán nový nátěr základovky + alkyton
- přední pružiny o 2,5 závitu říznutá série, zadní z kyvadlovky i s domky
- tlumiče série
Interiér:
- sedačky originál 135 GL vývoz Německo
- volant OBA
- tlak oleje, teplota oleje a voltmetr žigul
- tříbodové pásy
Exteriér:
- originál křídlo Plzeňské dílo s dvěmi otvory
- 2x dálkové a 2x mlhové světlo PAL (průměr cca 185 mm) jako mívali vozy MTX
Rok výroby 1988.
Z originálního vozu je zatím pouze karoserie. V roce 2000 byla dovezená z Německa s Favorit motorem 135. Originál blok je zatím v přípravě na stavbu nového motoru, tak zatím slouží agregát 742.136.
Papíry jsou kvuli dovozu řešené úplně z jiného vozu, přestavba modelu 120 z roku 1978.
Dočasný motor:
- originál blok + klika + vložky s pístama 742.136
- hlava z Felicie MPI, slícované sací i výfukové kanály
- vačka 136B
- odlehčený setrvačník na 4,8 kg, řemenice podle výkresu pro skupinu A
- svody Hrcina 4-1 + tlumič Žanda.
- přetryskovaný karburátor
- 1. st. 190 vzdušník / 120 tryska
- 2. st. 140 vzdušník / 150 tryska
- sériové difuzory 1.st. 22, 2.st. 24
- převrtaný jehlový ventil na 2,5 mm
- otevírání druhé komory do plna po sešlápnutí plného plynu ovládáno mechanicky
...v přípravě je originál blok 742.135 s vnitřnostma 136B nebo možná dojde k importu 1.4 z Fabie :)
Podvozek:
- nápravy vyndány, opískovány, dán nový nátěr základovky + alkyton
- přední pružiny o 2,5 závitu říznutá série, zadní z kyvadlovky i s domky
- tlumiče série
Interiér:
- sedačky originál 135 GL vývoz Německo
- volant OBA
- tlak oleje, teplota oleje a voltmetr žigul
- tříbodové pásy
Exteriér:
- originál křídlo Plzeňské dílo s dvěmi otvory
- 2x dálkové a 2x mlhové světlo PAL (průměr cca 185 mm) jako mívali vozy MTX
Petr / 135 GL - komentáře:
19:26:26
10.11.2012
10.11.2012
onba
Pěkná kára, jen tak dál. To místo, kde si fotil na letišti asi znám... Taky tam mám jednu. Je to opuštěný letiště zadem na sokolov? Dost tam jezdíme.
21:46:40
20.10.2011
20.10.2011
TheronBB_130LR
Naaaadherna mašina :).. origo od vonka a vo vnutri ten pravy špecialik :)... paradna je klobuk dole :)
19:29:00
19.10.2011
19.10.2011
Jarinko
To dodatocne ukostrenie sa da riesit aj lepsie... Ja to mam rovno od "-" kastlika baterky na motor, naco krmit prechodak medzi prieckou motora a kasnou...
11:36:21
11.03.2011
11.03.2011
itchy
nice
21:18:17
10.03.2011
10.03.2011
Petr - Rapid 135
Obtisky? Na jaký bázi obtisku byli originál zobrazení kulis? Abych se přiznal, nikdy jsem originál neviděl, tak jsem si myslel, že to byli též samolepky
20:54:45
10.03.2011
10.03.2011
Tomaso435
-> Pavel P..: tebe nepočítám .. a krom tebe ?
20:52:33
10.03.2011
10.03.2011
Pavel P..
-> Tomaso435: jaja.. ještě jich pár mám
20:51:55
10.03.2011
10.03.2011
Tomaso435
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/7285_2011-03-10_
20-50-06_36.jpg aby bylo, kdyby nebylo . . . . tak mě napadá, origo byl obtisk co ?
08:24:23
20.08.2010
20.08.2010
Petr - Rapid 135
Budíky ve středovém panelu jsou všechny ze žigula i s tim "dřevěnym" tělem. Teplota je na olej ;-)
10:08:38
17.08.2010
17.08.2010
chalupsky.v
Ahoj.Odkud máš prosím tě přídavný budík voltmetr a přídavný teploměr máš zapojený na teplotu oleje?
17:48:04
10.08.2010
10.08.2010
Martin120L
Pěkná kára dost zachovalá, chválím středové budíky ty už jsem někde viděl.
13:41:49
10.08.2010
10.08.2010
Petrson
-> Petr - Rapid 135: kokám hezká RZ .
13:35:50
10.08.2010
10.08.2010
Shatter
-> Petr - Rapid 135: krása, ďalšia z tých iba 1020 kusov... ..vyrobená február 88?
11:19:52
10.08.2010
10.08.2010
Placko
veľmi peknáá
21:26:56
09.08.2010
09.08.2010
Dodis666
pekná škodovka...tá rampa je parádna!
17:12:42
09.08.2010
09.08.2010
Petr - Rapid 135
MTX pavučiny by tomu krásně šli nebo loukotě. To všechno snad do další sezony vyřešim. Budu muset nějaký pohledat a pak si s nima vyhrát :-) Díky za chválu ;-)
17:06:16
09.08.2010
09.08.2010
Pavel P..
-> Petr - Rapid 135: tak pak to bude bezvadný... jen by to sneslo nějaký lepší kolesa, třeba MTX pavučiny nebo loukotě
každopádně další auto které po dlouhé době přidám mezi oblíbené. :-)
každopádně další auto které po dlouhé době přidám mezi oblíbené. :-)
16:59:22
09.08.2010
09.08.2010
Petr - Rapid 135
Chvála barvy od tebe sedí Je hezká, hlavně výborně zachovalá. Styl ještě chce pilovat, barvy sladit a drobnosti, zatim je to složený do normálního provozu. Až se bude rozebírat a znova skládat, tak se bude koukat na sladění barevný a celkovou krásu
16:55:29
09.08.2010
09.08.2010
Pavel P..
pěknej stroj... chválim styl úprav, vzhled a barvu