*Pa/ J3ster / Š 130L *Pa/ J3ster / Š 130L

komentáře | popis | fotky | J3STER | 25.12.23 18:58 | 83x v oblíbených
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.



Nějaké ty data:

Škoda 130L

Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi

Barva: šípková červeň

Najeto: cca. 45 000 km



Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.



Motor

Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.

V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.



Nový motor od podzimu 2022.

Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.

Stavěl Vrbamotorsport.



Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.



Náskok před ŠKODA 120GLS M1

▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓­▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░

80% .............­........... ..­.............­........ . ....­.............­..... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D

*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:

20:30:18
08.10.2013
Pavel P..
vyvařovat shnilej blatník, no to se oplatí3
20:27:57
08.10.2013
J3STER
Jelikož, tudíž, a protože vlastním svářečku pokročily i opravy na autě. Opravené prohnilé místo na blatníku.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 08.10.2013 20:27:57
20:58:53
07.09.2013
J3STER
-> dakar.cz: Žádné píchání nebylo a nebude. 92 Dírky tam prostě prohnily.4

-> MOLSO: Jestli se tam galvanika nedostane to nevím, ale je to festovnější vrstva zinku.4
20:42:47
07.09.2013
dakar.cz
obr 14 - tos tam pichl šrubovákem,abys tam měl nějakou díru,ne? 3

Jinak pěkně pokračuješ,su zvědavý na výsledek :-)
upraveno 1x, naposled 07.09.2013 20:43:00
17:38:29
07.09.2013
MOLSO
-> J3STER: je mi to jasne ... a galvanika sa tam nedostane 6
16:24:21
07.09.2013
J3STER
-> MOLSO: Pozinkování je hlavně z důvodu obtížného natírání za výztuhou.4
20:57:30
06.09.2013
MOLSO
-> J3STER: len tak 6
20:36:37
06.09.2013
J3STER
-> MOLSO: Nezdá. Prečo?
20:33:15
06.09.2013
MOLSO
-> J3STER: zda sa mi to alebo je to žiarový pozink ?
17:18:51
06.09.2013
J3STER
Zase další pokrok...
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 06.09.2013 17:18:51
20:32:09
07.08.2013
K1NYO
pekna, prajem vela stastnych km bez poruch
22:55:00
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Těmi to udělátky ostrými jako bžitva. Blatníky jsou bez násilného poškození které by bránily zpětnému návratu na auto. 4
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 05.08.2013 22:55:00
22:47:20
05.08.2013
Pavel P..
-> J3STER: flexou3
22:36:29
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Na tom plastizolu blatníky držely jak hebrejská víra. Hádej čím jsem je sundal.4
upraveno 2x, naposled 05.08.2013 22:37:29
22:27:30
05.08.2013
J3STER
22:26:39
05.08.2013
J3STER
22:25:57
05.08.2013
J3STER
22:25:03
05.08.2013
J3STER
22:23:56
05.08.2013
J3STER
...a druhá strana:
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 05.08.2013 22:23:56
Extreme Tyres