skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
16:57:01
06.01.2012
06.01.2012
sep
-> Péďa17: :sebring origo na 105/136,dle roury bych rekl od Pavla.P.
16:13:10
06.01.2012
06.01.2012
Péďa17
-> J3STER: pěkná,co pak je to za vyfuk?
22:16:02
31.05.2011
31.05.2011
j_j
-> J3STER: tak to je super - to tvoje má mít žábry (je někdy z podzimu 1966 bych tipoval) - moje je z 1.série standardů bez žaber - 12. série (konkrétně moje je II/1967). jj tapecy jsou stejné...tyhle se dávaly k modrozelené a k "jahodě".
17:37:27
30.05.2011
30.05.2011
J3STER
-> J3STER: S tím tvým jsou jak dvojčata že? I tapecy jsou stejné.
17:35:54
30.05.2011
30.05.2011
J3STER
-> j_j: Získal jsem tím velmi dobrého známého ze kterého se vyklubal bývalý závodník. MB je v lepších rukou a přes zimu se dočká renovace.
15:19:30
30.05.2011
30.05.2011
j_j
-> J3STER: no že už ho nemáš
22:24:18
29.05.2011
29.05.2011
J3STER
-> j_j: A proč by ho měla být škoda?
22:23:01
29.05.2011
29.05.2011
j_j
-> J3STER: :( toho litra je škoda
20:42:10
11.12.2010
11.12.2010
J3STER
-> tunerlada: Ano, pořád opravuju byt. Už aby to bylo hotové.
21:44:08
10.10.2010
10.10.2010
tunerlada
-> J3STER: caues jak zijes? co novyho delas neco na autech nebo pořad renovuješ byt? sem neska večer viděl seata co máš ty tak mě napadlo jestli si zase neprojížděj rousínovcem
08:26:33
06.10.2010
06.10.2010
Maco666
Ten filter ked prsi ti netaha vodu?Ja ked som to hentak mal tak chudak zmokol a bolo posrande
00:22:22
06.10.2010
06.10.2010
J3STER
Jedno je od vyhřívání zadního skla a druhé odpojuje předřadný odpor na indučce. Mám tam totiž startér z feldy který neumí odpor odpojit.
19:55:13
28.09.2010
28.09.2010
chalupsky.v
Ahoj.Proč máš v motorovým prostoru na pravé příčce dvě relátka?
12:32:10
10.08.2010
10.08.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> tunerlada: taky mě čeká upravit chladičovou stěnu na větší chladič, buď ta dieselová felda nebo 1,6ka .
00:13:50
07.08.2010
07.08.2010
tunerlada
-> J3STER: -> suri: taky možnost
15:12:34
06.08.2010
06.08.2010
suri
-> tunerlada: dva vetráky hučia ako V3S a chladia rovnako , tam daj rovno celý chladič z vetrákom z dieselovej feldy a máš pokoj
15:10:01
06.08.2010
06.08.2010
J3STER
-> tunerlada: Nebo spíš dej větrák z novějšího auta. Nejlépe z dieselu. Takový větrák zabere i míň místa tím že je tenší a chladí o dost víc.
11:08:51
06.08.2010
06.08.2010
tunerlada
-> J3STER: já tam mám taky nové čidlo,sice zatím spíná ale vypínač sem si tam taky udělal pro jistotu stejně když to zapnu tak ta teplota nejde nijak extra dolů,přymýšlím až budu dělat tu novou kastli že bych zvětšil stěnu a dal tma větráky 2