*Pa/ J3ster / Š 130L *Pa/ J3ster / Š 130L

komentáře | popis | fotky | J3STER | 25.12.23 18:58 | 83x v oblíbených
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.



Nějaké ty data:

Škoda 130L

Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi

Barva: šípková červeň

Najeto: cca. 45 000 km



Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.



Motor

Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.

V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.



Nový motor od podzimu 2022.

Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.

Stavěl Vrbamotorsport.



Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.



Náskok před ŠKODA 120GLS M1

▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓­▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░

80% .............­........... ..­.............­........ . ....­.............­..... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D

*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:

22:36:29
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Na tom plastizolu blatníky držely jak hebrejská víra. Hádej čím jsem je sundal.4
upraveno 2x, naposled 05.08.2013 22:37:29
22:27:30
05.08.2013
J3STER
22:26:39
05.08.2013
J3STER
22:25:57
05.08.2013
J3STER
22:25:03
05.08.2013
J3STER
22:23:56
05.08.2013
J3STER
...a druhá strana:
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 05.08.2013 22:23:56
22:22:44
05.08.2013
J3STER
.... impuls k sundávání:
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 05.08.2013 22:22:44
upraveno 2x, naposled 05.08.2013 22:29:05
22:21:14
05.08.2013
J3STER
-> Pavel P..: Myslím si že to není tak špatné. Byly tam jen dvě direčky v pravé "P" kapse (Pavel.."P" kapse 1) Tady je druhá direčka.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 05.08.2013 22:21:14
21:03:13
05.08.2013
Pavel P..
fuj to je ale rezatice2
19:06:44
05.08.2013
peter55
-> J3STER: jej presne taka ista ako moja4
16:12:54
17.04.2013
Dakos
Ty liťáky tomu nesluší, ale mé stovce by slušely1 3 4
15:33:52
17.04.2013
Peca
Kola nemají chybu!!! 173
13:29:21
17.04.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> J3STER: Takže řešení stejná jako já?
21:01:54
11.03.2013
J3STER
Upravený držák tlumiče v pravo, a origo na levo.
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 11.03.2013 21:01:54
upraveno 1x, naposled 11.03.2013 21:02:43
20:59:58
11.03.2013
J3STER
Aby jste viděli že něco dělám.4
zvětšit *Pa/ J3ster / Š 130L - obrázek od J3STER vložen 11.03.2013 20:59:58
23:28:19
03.12.2012
J3STER
-> Bajou: Bowden, servo?
Extreme Tyres