Škoda130GLj Škoda130GLj

komentáře | popis | fotky | Shader | 16.08.21 19:41 | 420x v oblíbených
V roce 2004 nám náš táta věnoval jeho škodu 130GL r.v. 1986. Jelikož já ani brácha jsme v té době ještě nevlastnili řídičské průkazy, nebylo auto pro nás velkým přínosem. Teprve v roce 2007 bylo auto využíváno na cestu do školy a v té době se zrodily první příznaky tuning mánie. Prvni uprávy by se daly spíš nazvat tuzeringem :D, ale myslím si, že touhle fázi tuningu si prošel snad každý :). V roce 2008 jsme se rozhodli vůz kompletně přestavět a stále na tom pracujeme. I přes poměrně rozsáhlou korozi, se snažíme auto uvést do původní " zdravé" podoby a pevně věřím v to, že se nám to daří. Zde vám přinášíme aktuálni stav, fotografie a nové informace o naší škodě 130GLj.



Zde vám přináším nový popis vozu:



Karoserie



• M-ková kastle: kompletně vyvařená (přední podběhy, P-kapsy, kufr, prahy, zadní lémy + podběhy a celkově, kde se objevovala nějaká rez, díra)

• Nové díly: přední čelo, přední baltníky, most, zadní čelo, všechny dveře

• Karosérie prošla úpravou: zavařene okapničky, výdechy C-sloupku, rozšířené přední a zadní lémy

• Zatím bez laku



Nápravy



Přední náprava:

• Ramena, nápravnice opískovány, následně základ + alkyton

• Vyztužená dle LA (krom řízení)

• Nové ložiska + silentbloky ramen a řízení (silentbloky od Pemita)

• Upravené dorazy na spodních ramenech

• Přední pružiny 220mm, 80 kN by Tuner#2

• Upravené náboje pro rozteč 4x100 se závitem

• Brzdiče původní 4-pístky po kompletní repasi, rozšířene pro širší kotouč

• Předni kotouče Kalmar-motorsport, chlazené pr. 247mm, tl. 20mm



Zadní náprava:

• Ramena opískována, následně základ + alkyton

• Vyztužená dle LA

• Nové tvrdé silentbloky (buchty)

• Upravené sériové náboje pro rozeč 4x100 se závitem

• Brzdiče opel Astra G

• Zadní kotouče VW polo 239x10

• Pružiny Kalmar-motorsport



Disky:

• BCW Steffan, předek 8", zadek 9". Rozteč 4x100

• Pneu předek Toyo proxes 195/45/R14, zadek Toyo proxes 225/40/R14

• Lakované středy + leštěný límec



Motor



• Základ tvoří motor z rapida 742.136

• Karburátor nový Weber 32/36 DGV + vzduchový filtr KN (Motor-excel)

• Hlava felície 1.3 MPI/ 50kW, snížena o 0,9mm

• Hlava + sací potrubí leštěné kanály, slícováno

• Těsnění pod hlavou Viktor Reinz

• Nové písty, válce, čepy, pístní kroužky pro 136 (Motor-excel)

• Stáhnuty setrvačník, zánovní kliková hřídel, vyváženo jako celek i s rozvoďákem a řemenicí

• Vačka 280/280

• Nové rozvody

• Příčny nerez výfuk + výfukové potrubi 4/1 nad příčku (Bohouš Krejčí)

• Motor prošel kompletní repasi, je složen ve směs z nových dílů



Naš YouTube Channel:
Motor Rapid 742.136 Start - 1


Skoda130GLj - Aktuální stav! 2015


První zkušební jízda (Skoda130GLj)


Převodovka



• Sériová převedovka ze š130, 5q, sp 4.22.

• Kompletně očištěna, po repasi (Vrba).



Interiér



• Skořepinové sedačky OMP







Informace ještě nejsou úplné, mnoho věcí chybí, čeká na úpravu, není ještě dodělaných. Takže zatím takhle pro info ;-)







Škoda130GLj - komentáře:

22:20:06
30.10.2010
Arnold
Radost te sledovat jak pokracujes 5 jen tak dale jdes spravnym smerem a preji mnoho uspechu 6 4

EDIT:tohle me ceka taky 3 3 ale ja to sci-fi moc nemusim 3 3
22:17:59
30.10.2010
Shark
krasa.len tak dalej ides do oblubenych
20:45:44
30.10.2010
Placko
EDoZoNe 30.10.10 20:44:34 napsal:

Tak na tuhle se mooc těším :))
52 52 to teda aj ja 2 4
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 20:46:09
20:44:34
30.10.2010
EDoZoNe
Tak na tuhle se mooc těším :))
18:53:59
29.10.2010
Shader
-> Norton: Dík, jsem rád že se líbi6 , už aby to bylo na kolech aspoň 3
20:37:33
28.10.2010
Norton
Ej ha pekny projekt... ides medzi oblubene....az do malickosti prevedena praca.... fakt poklona :o)
11:00:38
24.10.2010
Shader
-> lubeky130: Dík 6
22:17:32
21.10.2010
lubeky130
krasna praca držim palce som zvedavy na finalny vysledok
20:10:54
30.09.2010
Rotak
Ok díík 4
16:36:03
30.09.2010
Shader
-> Rotak: Celý komplet stál 4200 6
16:13:53
30.09.2010
Rotak
Hele kolik stály ty Písty, vložky, kroužky, čepy ?
17:25:49
11.09.2010
Shader
-> Matulo: Jo, já taky... levá starna bylá v horším stavu jako pravá... no je to možné, že kvůli soli... je to zajímavé3
17:22:01
11.09.2010
Maťulo
-> Shader: Poznam! ale to prejde... inak lavu stranu som mal hnilu viac ako pravu... zeby kvoli soli cez zimu???8
17:09:32
11.09.2010
Shader
-> Matulo: Dík. 4 Sem čuměl no, jak byly prohnité. No nervy už tak pevné nejsou jako byly před stavbou! 3 3
17:02:29
11.09.2010
Maťulo
-> Shader: Pekne pekne! Mal som ten isty problem - prehnite nosniky v zadu no nove uz su z 2,5ky plechu... Drzim palce a prajem pevne nervy!4 4 4
23:25:57
23.08.2010
stika87 - Maschinenführer
Krasna prace drzim palce ;-)
20:25:32
23.08.2010
Petrson
-> Arnold 22.08.10 21:53:19: Musíš psát u každýho vyvařenýho auta jestli ti někdo nevyvaří tu tvojí4
19:06:03
23.08.2010
Shader
-> sytic: Dík. Nj stáři a maximální využití se na ní poměrně dost podepsaly, ale už se má zase k světu3 6
18:51:41
23.08.2010
sytic
Krásný přístup k věci. Super. Takhle to budu dělat... Vzor

Jen by mělo být méně náročné práce viz. vytváření zrezlých dílů
upraveno 2x, naposled 23.08.2010 18:52:45
18:47:17
23.08.2010
Shader
Chlapi dík za chválu4



-> Arnold: Ty voe3 už bych asi na to neměl nervy3



-> rsvancara: Dík. Určitě vím s čím4
Extreme Tyres