čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.



Karoserie:

-nový lak - modrá dynamik (4590)

-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy

-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL

-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)

-kryty klik z FAV

-4-očko + maska

-prodloužení střechy s brzdovým světlem

-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT

-podvozek ošetřen HB BODY 932

-dutiny HB BODY 900

-bílé kryty předních a bočních blinkrů

-zadní světla červenobílé

-ostřikovače FAB

-motorek stěračů z FEL

-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače

-střešní okno

-elektrické otvíraní předního a zadního kufru

-plynové vzpěry na předním a zadním kufru

-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost

-čelní sklo s modrým pruhem

-centrální zamykání

-alarm

-vzpěra mezi předními tlumiči

-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií

-přední plastové podběhy





Podvozek:

-Přední náprava:

- vyztužená dle L/A

- stabilizátor průměr 18mm

- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru

- L/A pružiny délka (délka 260mm)

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- kotouče s vnitřním chlazením

- náboje s roztečí 4x100 a 4x108

- strmější hřebenové řízení 2,8 ot

- ošetřeno HB BODY 932



-Zadní náprava:

- vyztužená dle L/A

- zesílené úchyty šikmých ramen

- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka

- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)

- brzdové válečky 22mm

- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben

- ošetřeno HB BODY 932



-brzdový posilovač z FEL

-HBV 22 mm

-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14





Motor:

-blok 781.136

-klika, vložky, písty, ojnice FAB

-vačka motorexcel 265/257

-hlava FAB

- zvětšené kanály 28mm

- úprava sedel ventilu

- úprava spalovacího prostoru

- snížena na kompresní poměr 10,6

-převařené saní FAV, slícované s hlavou

-expanzní nádržka OCT

-hliníková olejová vana

-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40

-přertyskovaný karburátor LEKR

-zapojené vyhřívání sání

-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen

-odlehčený setrvák FEL 1.3

-přítlačnák FEL 1.6

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-přítlačný talíř SACHS

-bezkontaktní rozdělovač pro 136X

-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20

-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí

-alternátor 70A

-rychloběžný startér FEL

-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně

-uložení motoru na silentblocích FAV



Převodovka:

- 5q - stálý převod 4,22

- I 3,80 série 5°

- II 2,12 série 5°

- III 1,41 série 5°

- IV 0,96 série 4°

- V 0,74 sixta

-tvrdý silentblok převodovky

-převodový olej Castrol 75W/90

-železný kloub řazení

-úprava těsnění hokejky

-úprava těsnění náhonu rychloměru



Interiér:

-ošetřeno HB BODY 910 + lak

-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)

-lucasy z FEL

-cyklovač stěračů FEL

-ovládaní topení z FAV

- přerušovač blikačů FEL

-loketní opěrka

-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)

-vzadu boční stropní světla z OCT

-stropní madla FEL

-přední a zadní sedačky FEL

-přední a zadní pásy FEL

-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)

-zámek řadící páky ( čertlock :-) )

-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))

-upravené teplovody topení

- přístrojový štít

- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce

- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)

- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)

- modré podsvícení

- nerezové obroučky (phexsys)

- LEDky místo žárovek

- zabudováno cyklotacho

- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)

- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně

- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

19:37:49
03.05.2010
čert
-> tunerlada: pak udelat novou kaplicku
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 19:37:49
19:36:17
03.05.2010
čert
-> tunerlada: kostru palubky jsem musel trochu upravit
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 03.05.2010 19:36:17
19:17:18
03.05.2010
novomi
S těma budíkama si mě dostal 3 . To je teda luxus, super práce.
19:14:44
03.05.2010
tunerlada
-> čert: ahoj nebylo by lepsi foto tech budíků ?myslím zabudování do palubovky vypadá to zajímavě4
20:31:41
25.04.2010
čert
-> minno: složitý to není ale pracný jo:)
20:24:52
25.04.2010
minno
-> čert: paráda :) tak to si šiel na to ale dosť zložito, ale hlavne že dobre :)

Vďaka za odpoveď, ja sa na podlahu chystám dať 12 mm mirelon, len som chcel vedieť, či to nebude moc.
20:16:32
25.04.2010
čert
-> minno: Zdravím, pokusím se odpovědět:

ad 1 - na podlaze mám mirelon síla 15mm

ad 2 - na blatník jsem navařil držáky (natupo přivařený plech ve tvaru "L" a v něm závit) a v nich jsou ty šroubky co jsou vidět na fotkách (fotku těch držáků nemám :(, ale zkusil jsem to načrtnout;-)). Udělal jsem to takhle, protože jsem nechtěl aby na lemu byly vidět šroubky:). Na vnitřní straně (na podběhu) vepředu jsou taky "L" držáky se závitem a vzadu je provrtanej podběh a z kabiny navařená matka.
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 25.04.2010 20:16:32
13:25:33
25.04.2010
minno
-> čert: čau. mal by som na teba dve otázky. 1. v akej hrúbke máš použitý ten materiál čo máš na podlahe pod kobercom? 2. ako máš priskrutkované tie predné plastové podbehy? z tej fotky mi to nejako nie je patrné o čo to drží. Hlavne uchytenie o blatník - nemáš to priskrutkované skrz lemík, o čo to potom tie skrutky držia? A uchytenie na podbehu - máš diery skrz podbeh, alebo ako? Ďakujem za zodpovedanie.
18:54:04
19.04.2010
čert
-> Bc. Shatter: přesně jak píše U-Geen:
12:30:08
15.04.2010
U-Geen
-> Bc. Shatter: no tak das levej doprava a pravej doleva :)
21:48:36
14.04.2010
Shatter
-> čert: ako si tam dostal pásy z feldy?...bubny sú tuším otočené opačne než u origo pásov
20:02:38
28.01.2010
krtik
-> čert: jojo, chápu, vím o čem mluvíš, je nás víc... 10
19:50:25
28.01.2010
čert
-> krtik: to bych taky rád, ale zatím nemám jiný auto, tak tohle musí i v zimě :(
18:44:16
28.01.2010
krtik
-> čert: ó pěkné fotečky, to topení je dobrý 4 , skoro bych ti i navrhnul jestli ji nechceš nechat aspoň jen na léto...? 1
18:14:43
28.01.2010
čert
doplnil jsem nějaký fotky
17:42:37
28.01.2010
čert
-> krtik: klidne se muzes nechat inspirovat :)

jest jedna vec. Ja jsem sehnal mlecny plexisklo se kterym ty cisla nebyly moc bily, tak jsem jeste folii podlepil slabym bilym papirem. Udelat kolecko s papiru o mensim prumeru nez folie, ale takovym aby byl i pod cislicema. Potom vlastne ta folie drzi prilepena pouze na okraji plexiskla a pres ty dva sroubky. Pak by asi to plexisklo ani nemuselo bejt mlecny. Ale to nemam vyzkouseny..
17:08:31
27.01.2010
krtik
-> čert: nojo týjo, čísílka jsem nedomyslel... 3 , tak to už by bylo horší, ale ten tvůj nápad s těmi budíky je fajnový 4 , pokud bych mohl, tak bych ho asi zkopíroval 1 ...?
19:00:54
26.01.2010
čert
-> krtik: a co cislice?
18:44:00
26.01.2010
krtik
-> čert: no já bych to dělal asi kotoučkem z druhé strany 4 , ale taky bych rád zůstal u sérioého vzhledu 6
18:38:22
26.01.2010
čert
-> krtik: odvrtani by asi taky slo, ale vytisknout to na tiskarne je jednodussi :)

Navic by ti nesmel vrtak ujet, jinak by jsi mohl zacit znova:)
Extreme Tyres