skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-
Všechny podstatné informace o autě i mě najdete na mém webu:
skoda130lr.webnode.cz/
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
původně Škoda 120 L Rok výroby 1988,
s vlečenou zadní nápravou a 5-kvaltem zapsaným přímo z výroby v AZNP
skoda130lr.webnode.cz/tec hnicke-udaje-meho-vozu
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Všechna moje videa najdete na YOUTUBE podle jména:LRman1
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Můj článek týkající se nových loukotí MTX style
skoda130lr.webnode.cz/max ilite
Všechny podstatné informace o autě i mě najdete na mém webu:
skoda130lr.webnode.cz/
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
původně Škoda 120 L Rok výroby 1988,
s vlečenou zadní nápravou a 5-kvaltem zapsaným přímo z výroby v AZNP
skoda130lr.webnode.cz/tec hnicke-udaje-meho-vozu
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Všechna moje videa najdete na YOUTUBE podle jména:LRman1
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Můj článek týkající se nových loukotí MTX style
skoda130lr.webnode.cz/max ilite
Jirka /Princess LR-a - komentáře:
-> Petrson: Po mnoha letech spánku... to tak asi bude v dohledné době
-> bibendum30: tak to vypadá, že už je návrat na silnice?
-> minno: Nebyla,to víš člověk má i jiné životní starosti. Prostě spala...a čekala až přijde její čas 

-> bibendum30: Škodovka od tej nešťastnej udalosti nebola ešte v prevádzke?
Veď to je strašne veľa rokov odvtedy. Ja som v tom, že normálne jazdíš, a občas niečo vylepšuješ.

-> bibendum30: disky už sem taky viděl naživo a je to pecka, jen mě mrzí že na Zelenou se mi moc nehodí, tak je nemám důvod kupovat 

-> Petrson: Snad už příští rok, po 11 letech od rozkradení.
Něco musím dodělat technicky - ještě před STK.
Taky jí čeká geometrie, vyndat SPZ z depozitu, STK možná i dvě(kvůli motoru)
Po technický vyházet seriový sedačky a pásy - dát tam Sparco a pásy Schroth,
nadělit tam výfuk a svody 4-1, dát tam stabík na zadek.
Ale z těch disků mám ohromnou radost,
za ty stalo bojovat a přivést je na svět znova ve spolupráci s Maxilite.ch
Něco musím dodělat technicky - ještě před STK.
Taky jí čeká geometrie, vyndat SPZ z depozitu, STK možná i dvě(kvůli motoru)
Po technický vyházet seriový sedačky a pásy - dát tam Sparco a pásy Schroth,
nadělit tam výfuk a svody 4-1, dát tam stabík na zadek.
Ale z těch disků mám ohromnou radost,
za ty stalo bojovat a přivést je na svět znova ve spolupráci s Maxilite.ch
-> bibendum30: Tak už nic nebrání k výjezdu na silnice. Nebo až na nadcházející sezonu?
-> Péďa17: díky
-> bibendum30: nádhera
-> k.jarek: Jasně - to co je potřeba na kastli.Nápravy už budou klasicky do černé - konec barviček.
-> bibendum30: Bude se lakovat?
-> havlik: Když už znova zpátky do "života" tak pořádně
Taky si zkusila jednu zimu...a i to se naní podepsalo,stejně tak i to letité odstavení. Prostě proč se k tomu pak zas někdy vracet 


-> bibendum30: Dat to bylo cely dělaný to už je to v prdeli ze piskujes a repasujes nápravy?
Zprávy z dílny.... obě nápravy, motor i špajzka venku
Nápravy půjdou na "opískovaní" ocelovou drtí .
Dneska dovezeno přední čelo co chybělo při transportu do dílny...a hlava z MPI

Nápravy půjdou na "opískovaní" ocelovou drtí .
Dneska dovezeno přední čelo co chybělo při transportu do dílny...a hlava z MPI
-> k.jarek: Pomalu se probouzí do druhého života