skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Koupím
Koupím zadní opěrky na hlavu do rapida černý
Vačku z felicie
skoda-virt.cz/cz/.../1546 93-koupim-nejaky-drobnosti -na-s120?refresh
Popis
Auto bylo zakoupeno před zimou v roce 2007.Sloužilo bez závad.Po roce nám neštasnou náhodou a také vlastní vinou uteklo do příkopa.Po opravě zadní části se i začalo poopravovávat rez jenom na povrchu.Jak byla kastle dubkatá od rezy tak se udělal plán že se to stříkne po okýnka.A když lak tak už pořádně.Takže otočila se na kolíbce celý interier se sundal odrápat a vyvařit a znova natřít.Dále se sundaly přední blatníky poopravila se rez vyvařilo se a zpět.Byla měněná kastle takže bylo znát že nebyla moc zrezlá.Musela se celá obrousit a připravit na lak.Převezla se k Panu lakýrníkovy kde se dodělaly poslední detaily a šla do plniče.Znovu sem si jí přebrousil a Pan lakýrník mě jí hodil do laku.Po příjezdu domu se hnetka začalo strojit.Po ustrojení se udělala STK.Prošly jsme bez problémů i s pochvalou :).Hnetka se musel odstranit deficit motorového člunu takže se snížil předek.Pak se dodělaly nějaké detaily sehnalo se rádio ale z důvodu nefunkčnosti CD se vrátilo.Auto se zazimovalo.Podařilo se mi sehnat vlečná náprava,4 pístky s kolama a motor Fábii 1.4 MPI takže fůra práce..Nejdřív se udělala přední náprava jako jsou brzdy stabilizačka a převrtání nábojů na 4X108 kvůli novím kolům.Zadní náprava šla na GO s vystužením dle L/A.
ŠKODA 120 GLS
-Rok Výroby 1987
-Měněná kastle 2001
Exterier
-Bílé blinkry
-Kliky favorit v barvě auta
-Ploutvička jako anténa
-V zadním čele díra na lepší odvod vzduchu
-Plastové podběhy
-Zadní tuning lampy
-Maska z rapida
-Zrcátka Beskydsport
Interier
-Ponechán ve stilu GLS
-Sedačky z Rapida
-Středový panel felicie
-Skrácená řadící páka a ruční brzdy
-Volant Victor 30cm
-Pedály OMP
-Centrální zamikaní
Motor
-Převodovka:5kvalt
-Motor 742.12X
-Maximální rychlost 150 KM/h
-Zdvihový oběm válců 1 174 cm3
-Vrtání/zdvih 72/72mm
-Stupen komprese 9,5
-Čistý výkon 40.5 kw při 5 200 1/min
-Čistý točivý moment 85,5 N m při 3 250 1/min
-Vzduchový filtr
-Lehce stříkutý červenými doplnkami
Kola
-RH 7Jx15H2
-Límce vyleštěné
-Paprsky s pokličkami ve stříbeném komaxitu
-Pneu Wanli S-1088 195/45R15
Podvozek
Přední náprava
-Snížený předek o 8 cm
-4 Pístkové brzdy
Zadní náprava
-Vyměněna Kyvná za Vlečnou
-Podélná ramena vyztužená dle L/A
-Šikmá ramena vyztužená dle L/A
-Snížená o 7 cm
Výfukový systém
-Svody a příčný výfuk pod zadíním čelem
Extra
-Led Stroboskopy v předních světlech,Led s záblesky pod předním nárazníkem,magnetickej led majáček na střechu (Hasič no :) )
Tuning club rktuners.webnode.cz/produ cts/tommy-skoda-120
Poděkování
Velký dík patří tátovy že mě to auto napul přenechal a já na něm mužu dělat a vylepšovat ho.Dále bych chtěl poděkovat Vladimírovy a Jirkovy za cené rady.Díky Freeangel a Darklord mám přední brzdy a zadní vlečnou nápravu.Chozemu za výstuhy na obě nápravy.PetrDNX děkuji za pěkná kola.Lukynovi jako sousedovy kterej mě hodně pomoh.Taky dálším na které sem zapoměl.Díky.
Koupím zadní opěrky na hlavu do rapida černý
Vačku z felicie
skoda-virt.cz/cz/.../1546 93-koupim-nejaky-drobnosti -na-s120?refresh
Popis
Auto bylo zakoupeno před zimou v roce 2007.Sloužilo bez závad.Po roce nám neštasnou náhodou a také vlastní vinou uteklo do příkopa.Po opravě zadní části se i začalo poopravovávat rez jenom na povrchu.Jak byla kastle dubkatá od rezy tak se udělal plán že se to stříkne po okýnka.A když lak tak už pořádně.Takže otočila se na kolíbce celý interier se sundal odrápat a vyvařit a znova natřít.Dále se sundaly přední blatníky poopravila se rez vyvařilo se a zpět.Byla měněná kastle takže bylo znát že nebyla moc zrezlá.Musela se celá obrousit a připravit na lak.Převezla se k Panu lakýrníkovy kde se dodělaly poslední detaily a šla do plniče.Znovu sem si jí přebrousil a Pan lakýrník mě jí hodil do laku.Po příjezdu domu se hnetka začalo strojit.Po ustrojení se udělala STK.Prošly jsme bez problémů i s pochvalou :).Hnetka se musel odstranit deficit motorového člunu takže se snížil předek.Pak se dodělaly nějaké detaily sehnalo se rádio ale z důvodu nefunkčnosti CD se vrátilo.Auto se zazimovalo.Podařilo se mi sehnat vlečná náprava,4 pístky s kolama a motor Fábii 1.4 MPI takže fůra práce..Nejdřív se udělala přední náprava jako jsou brzdy stabilizačka a převrtání nábojů na 4X108 kvůli novím kolům.Zadní náprava šla na GO s vystužením dle L/A.
ŠKODA 120 GLS
-Rok Výroby 1987
-Měněná kastle 2001
Exterier
-Bílé blinkry
-Kliky favorit v barvě auta
-Ploutvička jako anténa
-V zadním čele díra na lepší odvod vzduchu
-Plastové podběhy
-Zadní tuning lampy
-Maska z rapida
-Zrcátka Beskydsport
Interier
-Ponechán ve stilu GLS
-Sedačky z Rapida
-Středový panel felicie
-Skrácená řadící páka a ruční brzdy
-Volant Victor 30cm
-Pedály OMP
-Centrální zamikaní
Motor
-Převodovka:5kvalt
-Motor 742.12X
-Maximální rychlost 150 KM/h
-Zdvihový oběm válců 1 174 cm3
-Vrtání/zdvih 72/72mm
-Stupen komprese 9,5
-Čistý výkon 40.5 kw při 5 200 1/min
-Čistý točivý moment 85,5 N m při 3 250 1/min
-Vzduchový filtr
-Lehce stříkutý červenými doplnkami
Kola
-RH 7Jx15H2
-Límce vyleštěné
-Paprsky s pokličkami ve stříbeném komaxitu
-Pneu Wanli S-1088 195/45R15
Podvozek
Přední náprava
-Snížený předek o 8 cm
-4 Pístkové brzdy
Zadní náprava
-Vyměněna Kyvná za Vlečnou
-Podélná ramena vyztužená dle L/A
-Šikmá ramena vyztužená dle L/A
-Snížená o 7 cm
Výfukový systém
-Svody a příčný výfuk pod zadíním čelem
Extra
-Led Stroboskopy v předních světlech,Led s záblesky pod předním nárazníkem,magnetickej led majáček na střechu (Hasič no :) )
Tuning club rktuners.webnode.cz/produ cts/tommy-skoda-120
Poděkování
Velký dík patří tátovy že mě to auto napul přenechal a já na něm mužu dělat a vylepšovat ho.Dále bych chtěl poděkovat Vladimírovy a Jirkovy za cené rady.Díky Freeangel a Darklord mám přední brzdy a zadní vlečnou nápravu.Chozemu za výstuhy na obě nápravy.PetrDNX děkuji za pěkná kola.Lukynovi jako sousedovy kterej mě hodně pomoh.Taky dálším na které sem zapoměl.Díky.
Škoda 120-136 GLS - komentáře:
zajimavá práce, držim palce :)
-> Mr.Din: Si piš přemejšlím o třetím
ne tak měl sem ho doma tak ho tam asi dám


to je prostě luxus mít dva otáčkoměry.



-> Maco666: nj tak kdyš na icq a jinde máš Maco535 a tady náhodou 666 no boože a na balkon se mě to nechtělo dávat moc práce takle sem to ještěrkou zvíhnul hnetka a v pokoji by bylo špíny mác uklízení :-D
-> Šulda: Si mal napisat maco 666 a ne 535...
Tu hnedu shade si si mal dat rovno na balkon alebo do izby a spravit z toho postel

Tu hnedu shade si si mal dat rovno na balkon alebo do izby a spravit z toho postel

Zatial ti to ide dobre,drzim palce nech sa dari
Som zvedavy jak bude vyzerat v laku poskladana 


díly sou OK plechy KO rez,zkákíní The End
no a? škoda i rozřezaný nepoužitelný a zhnilý škodovky, proč skákat po střeše? rozeber si co chceš jak chceš proč chceš a nech zbytek, třeba se ještě nekomu bude hodit, no tenkrát se na to čekalo třeba dva roky než ses dostal do pořadníku a někdo si na to auto vyčekal a to se nedělá ho takhle zníčit NE už konec :D
tak ne jenom po střeše ale tak zablbnou si no kapota dveře prohlý všechno kompletně 

-> Šulda: mě je fuk že to je škodovka ale proč zrovna skákat po střeše?
tak je to něco newm jak ty k tomu přídeš jestly byla tvoje ta Filmová hvězda taky rezatý ještě hůř tam nechybý kousek tam chyběj kusy a aspon ty nějaký díly no



když vám to dělá dobře skákat po střeše.....



Ta je komplet zrezlá se strátama se počítá

chudera ta druhá:(((
tommy ty ses do to ha auta nako dal ne mno zatim super



