TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:42:02
02.09.2008
Labros
No vypadá to cool... kdo první z virtu vyrobí imitaci?
13:35:53
02.09.2008
TUNER
Jinak nejmenší kola co zatim dělají jsou 15",takže 13" to dle mě určitě nebudou.. ;-)
13:29:35
02.09.2008
TUNER
Mě by zajímalo jak by je Majkl chtěl leštit....1

Ty woe,takovýhle kola na zelenině...pod to ještě karbonový brzdy...kua to by byl nááátěr....

Asi vyberu ty stavebka co mam a místo pozemku........3
13:26:17
02.09.2008
Majkl
-> Tuner#2: jenze pisou 2,7 kilo ale nepisou jak velkej disk, to muze byt i 13ka 3
12:44:42
02.09.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Prodáš ledvinu 3
12:44:18
02.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, prodám auto, koupím kola 1 ale ta váha na tu velikost je mazec.
11:59:46
02.09.2008
TUNER
Kua totok by se mi líbilo.... určitě by to bylo poznat i při jízdě,oproti těm těžkejm paštikam....

www.autorevue.cz/Bleskovk y/.../default.aspx



25
17:08:57
01.09.2008
TUNER
Obložení je jak nový,přítlak je stejnej jak předchozí 4 roky a mastný by to bejt nemělo...

Divný že se to neprojevilo už cestou do Maďaroš kde jsem na to taky párkrát šlápnul....
16:17:07
01.09.2008
Labros
Opotřebované obložení, malej přítlak nebo mastná spojka? Nic jinýho to snad být nemůže.
16:06:04
01.09.2008
Zdenek z Lovo
Tak to já nikdy neměl problém z prokluzem.I když vezmu v potaz to žem mam víc koní než 150 PS u vás tak fakt no problem.Ale ty synchrony ajaj1
07:27:22
01.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Klouzání ti vůbec nepřeju, je to woser. Kterej se mě konkrétně nepovedlo nikdy odstranit na Š prevodech4. Ale ty to vychytáš. Lovu zdar :)
09:29:21
31.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, domluveno.4
08:42:10
31.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ne,na ložisku je vůle,takže tim to na 100% neni a je použito všechno tak jak bylo...kromě ložiska v klice a spojkovýho ložiska,ale tyhle věci ba na prokluz neměli mít vůbec žádnej vliv.....7
00:16:02
31.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: A taková banální věc nemůže to dělat to že ložisko není uplně vypnutý a proto to prokluzuje?A nebo je přítlačák už unavený a nedokáže už udržet přítlak.
00:03:42
31.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jo byla akce dole u řeky "vše zdarma" tak to bylo všechno asi tam....Na to nespěcham,vem jí do práce a nech jí tam,někdy se pro ní stavim.. 4

Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....

Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....4
23:58:27
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, tak to je blbý, je to fakt divný, že 4 roky pohoda a teď to bude pořád zlobit. Dneska jsem se stavěl u Vás doma, chtěl jsem Tě tam nechat vysílačku, ale ani na jeden zvonek nikdo nevylez a bylo zamčeno, tak Tě jí vezmu asi v pondělí do práce.4 Už tam zas sakra musím, těch 14 dní uteklo jak voda...
23:55:19
30.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Právě že jsem vše vrátil původní jak to bylo....to je to nejhorší.....:-(

Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....10
23:01:21
30.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Je děkuji domluvím se s ním4Až takový problém ze spojkou?Přítlačák si dával nový jestli se nemýlím 8
Extreme Tyres