skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:05:44
29.08.2004
29.08.2004
Ivan Š. - zrušená registrace
Viděl sem tě v Mimoni,máš to fakt hustý...Já se tam byl jen podívat (bez auta) :(
23:54:31
23.08.2004
23.08.2004
R@ZOR
-> TUNER: To bych chtěl bejt u toho, kdyby jsi mu otvíral zadní víko! :-)
23:36:29
23.08.2004
23.08.2004
JaWoR
Barva SUPER. . . . Motor SUPER. . . . . no prostě nemam co bych vytknul cely auto je SUPER davam 10
16:13:40
23.08.2004
23.08.2004
TUNER
To jooo,ještě že nechtěl vidět motor.To by ho asi klepla pepka....
10:41:34
18.08.2004
18.08.2004
Saky
aneb na kazdeho stejny metr-) ty mas plus 3cm mas to za 300 on blatniky plus 5cm tak za 500-)
10:38:39
18.08.2004
18.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lukas Z.: A proč ne - je to zásah do karosérie vozidla - ten policajt když dával pokutu nám 300,- tak říkal: Ten Váš kamarád to má nějaký široký - ten to bude mít za 500,-... Je to prstě neschválená úprava a kromě blatníků se mu nelíbily světla a kola. Všechno kopírujeme z EU, ale aby udělali obdobu TUV to ne...
18:29:38
17.08.2004
17.08.2004
Lukas Z.
Chces rict, ze policajtum vadily tve siroke blatniky?!!! To si delas srandu, ne!!!!!!
22:36:23
16.08.2004
16.08.2004
U-Geen
-> Tuner#2: ne ja už nikam nejezdim... ale videl sem v sobotu fotky na autohifi
20:52:35
16.08.2004
16.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Tys tam byl taky?? Toho pořadatele bych pověsil za ***** do půvanu - je to blb - všude dva měsíce upoutávky a on nedomluví to hlavní....
12:47:11
16.08.2004
16.08.2004
TUNER
Nic moc,ale jezdim dál.....Příště nestavim a ať si mě chytí....
12:20:00
16.08.2004
16.08.2004
U-Geen
-> TUNER: kdyz sem videl tu razii tak sem ti chtel psat jaks dopad...
11:58:59
16.08.2004
16.08.2004
TUNER
Tak jsme byli s kamarádem na "tuning srazu u Příbrami" kterej se samozřejmě nekonal... Samozřejmě to tam naháněli benga a taky mě ohodnotily.....Já vůl jsem si ještě nechal v druhym autě všechny papíry s techničákem a neměl jsem teda vůbec nic...Ty kokali....Kola,blatníky,s
větla......pane řidiči víte že bych vás tady mohl odstavit kvůli tomu že vozidlo nesplňuje podmínky.....bla,bla,bla.
Sice se mu to osobně líbilo,ale nesplňuje to a tim to končí
Kdyby chtěl 500 tak mu to dam na místě.....Tak to mam za litr na složku A to jsem ještě měl nutkání se ráno kouknout na net......mohl jsem si to přečíst a ušetřit...
Nic se neděje život jde dál
Kdyby chtěl 500 tak mu to dam na místě.....Tak to mam za litr na složku A to jsem ještě měl nutkání se ráno kouknout na net......mohl jsem si to přečíst a ušetřit...
Nic se neděje život jde dál
14:29:16
08.08.2004
08.08.2004
Mantrabeach
to máš pravdu,ale to s...í za to stojí.Já už chci taky něco začít ale teď ještě nemám moc vydělanejch peněz.
16:46:19
06.08.2004
06.08.2004
TUNER
Dík za pochvalu... To potěší když se s tim člověk tak s**e.....
21:38:40
05.08.2004
05.08.2004
Mantrabeach
Booooooooooooože.To je paráda.Padá mi huba na zem a sotva ji sbírám.Jdou mi až slzy z očí jaká to je paráda.Máš můj největší obdiv a jak tady říká každej,dal bych ti klidně víc bodů kdyby to šlo.Přeju hodně úspěchů s touhle ZELENKOU
17:01:03
05.08.2004
05.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Asi jo :o)) BTW. ale na Zlatce byly 15" - takže menší kola než série a ukazovalo Ti to přesně dle skutečnosti - alespoň co jsi říkal s tou GPSkou, takže problém bude asi někde jinde :o)))
16:33:29
05.08.2004
05.08.2004
TUNER
No jo,tak jestli chceš taky přesný ukazování tak budeš muset asi koupit 17".....
11:50:53
05.08.2004
05.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tobě ty tachometry ve všech škodovkách ukazovaly stejně nějak "divně" přesně :o)) viz. naše testování na šťáhlavský - já tachometrových 150km/h a ty 120km/h ve Zlatce...
18:38:56
04.08.2004
04.08.2004
TUNER
Tak nějaký video už mam,ale nscham to až toho bude víc aby bylo z čeho vybírat...Jinak už jsem zkoušel přesnost tachometru...
Takže když jedu 100 podle tachometru tak SIGMA ukazuje 101 - 102....Takže rozdíl skoro žádnej....Při 160 je to taky tak +/- 2-3 km/h tak jsem docela spokojenej ....Jinak když jsem natáčel video tak jsem ani moc nekoukal kolik jedu a když jsem pak kouknul na maximálku tak tam bylo 176,2......ale ještě by to možná trošičku jelo ....Vyměnil jsem ozubenou hřídelku v řízení a jde to teď víc zlehka......Chování se ale moc nezlepšilo takže příští tejden jedu znovu na geometrii tak uvidíme jestli se to zlepší......při vyší rychlosti se to chovalo líp než třeba kolem 100.
Takže když jedu 100 podle tachometru tak SIGMA ukazuje 101 - 102....Takže rozdíl skoro žádnej....Při 160 je to taky tak +/- 2-3 km/h tak jsem docela spokojenej ....Jinak když jsem natáčel video tak jsem ani moc nekoukal kolik jedu a když jsem pak kouknul na maximálku tak tam bylo 176,2......ale ještě by to možná trošičku jelo ....Vyměnil jsem ozubenou hřídelku v řízení a jde to teď víc zlehka......Chování se ale moc nezlepšilo takže příští tejden jedu znovu na geometrii tak uvidíme jestli se to zlepší......při vyší rychlosti se to chovalo líp než třeba kolem 100.
23:30:58
26.07.2004
26.07.2004
U-Geen
-> TUNER: muzes to poslat i pres www.uschovna.cz ...