skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:45:08
02.09.2004
02.09.2004
Saky
a jeste jsem se docetl ze ten motor nechce chipovat... akorad si nedokazu predstavit co je to chipovani motoru z erka.. asi myslel nejakou snizenou hlavu a odlehcenej setrvak-))
10:43:29
02.09.2004
02.09.2004
Saky
tak uz sem to precetl.. uznavam ze jen tak mezi radky ale docetl jsem se ze tam je motor od nakyho Vrati a ze je z erka-) aa ze auto je plny hoven..
10:32:09
02.09.2004
02.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Si přečti v popisu - takový inteligenty co se napřed ptají a nečtou popis tu máme rádi
10:26:44
02.09.2004
02.09.2004
Saky
mimochodem co je v ty zeleny potvore vubec za motor?
10:24:27
02.09.2004
02.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: TUNER: Třeba nemá čas to upravit Teď mě tak napadá, že by jsi mohl konečně změnit popis aby se tu každou chvíli nemusel někdo ptát co je to za motor
06:56:52
02.09.2004
02.09.2004
TUNER
Tak U-GEEN na mě asi s těma videama zapoměl...
10:13:02
01.09.2004
01.09.2004
TUNER
Stejný stoupání jako serie,jen jsou ze 14 dratu...Dýlku ti nepovim.Upravoval jsem je az podle toho kdyz jsem tam dal motor a jak si to sedlo...
09:32:16
01.09.2004
01.09.2004
Tom
-> TUNER: A pružiny máš jaký?
06:22:31
01.09.2004
01.09.2004
TUNER
-> Tom: Mam je nastavený na 20 stupeň.....Ještě můžu teda 8 stupňů přitvrdit......nemam tam ale seriový pružiny..!
21:59:54
31.08.2004
31.08.2004
Tom
-> TUNER: Hele, zajímalo by mě na jakej stupeň más nastavený tlumiče?
12:29:17
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
Tak jsem U-GEENOVY poslal nějaký videa z Mimoně,tak uvidíme jak dlouho mu to zabere než to sem dá.....
10:26:32
30.08.2004
30.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Prej těžký a nejelelo to :o))) my jsme byly s U-geenem jiného názoru
09:07:59
30.08.2004
30.08.2004
U-Geen
-> TUNER: zkus www.uschovna.cz
08:52:50
30.08.2004
30.08.2004
david novotný
deset bodů je pro tebe málo - dal bych vodost víc, ale nejde to. Takhle by měla vypadat každá škodovka:-)) - vážně hodně dobrý.
08:02:59
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
Tak jsem přidal nějaký fotečky jak to ve skutečnosti začalo.....
06:19:16
30.08.2004
30.08.2004
TUNER
2 Aladin : Škoda Octavia 1.8 T
2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný.... Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
2 U-GEEN : Prej jelo,takhle těžkej jsem ještě nejel.....A bylo to s váma nějaký líný.... Mam nějaký videa z těch sprintů,tak když mi řekneš kam ti je mam uložit tak ti je tam dneska frknu a můžeš je tady prezentovat.....
2 Ivan : Měl jsi přijet taky,mohli jsme pokecat a tak...
16:09:02
29.08.2004
29.08.2004
U-Geen
-> ured: tak dej ostatnim nulu a mas to vyreseny...
15:14:38
29.08.2004
29.08.2004
Aladin
Dám Ti 10 bodů. Z čeho máš motor???
14:55:40
29.08.2004
29.08.2004
ured
dost dobrá ,,kára" super zvolená barva, špičkové kola, a motor naprostá hvězda. Viděl jsem tvoje videa není k tomu co dodat. Dávám ti 10bodů ale zasloužil bys i více!!!
11:29:20
29.08.2004
29.08.2004
U-Geen
Jel sem v tom vcera kousek a je to narez :-) sice sme s T2 sedeli na nouzovych sedackach, ale... :-)