TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

10:44:40
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty seš hovádko, gratuluju k nové Max. speed. Kde jsi to testoval?
20:44:46
09.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Asi budeš muset prodat na díly toho "sporťáka" co ti stojí na dvoře u Zetorů....1
20:23:59
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak si měl pravdu. Teď sem to našel. Řekl sem pokud se umístim na bednu3. No kde brát a nekrást? Ale veřejný slib je slib4
19:48:25
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak to je OK4. Už sem si řikal, že těch převodovek bylo nějak6
19:31:32
09.05.2007
TUNER
Tak jsem to byl dneska malinko projet........a zjistil jsem že převodofka vypadá OK2

Vypadá to že to způsobovaly ty ošoupaný gumy.Čim víc jezdim tim víc je to lepší.Asi si někde zahrabu,aby se to trošku srovnalo,snad to utrhnu....1

Za další jsem zjistil,že to začíná brzdit konečně tak jak by mělo.Zadek posílil a je to teď celkem vyrovnaný.Možná předek jde malinko dřív,ale to je oki.Takže jsem spokojenej.

No a snad mi ta převodofka nevypoví službu až budu někde daleko,třeba na Doksech....nebo na Hrocháči. 4
15:56:00
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: No říkal, že motor celkem drží, ale převodovky odchází4
15:53:59
09.05.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Akolikátej motor tam už má? 3 3
14:20:42
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ tak to loni říkal 3 když už má najeto 5 min., tak to stáhne na 0,4bar a jede na pohodu 1
14:19:26
09.05.2007
TUNER
Taky už nevim kolik přesně ale ten 1 bar určitě...Spíš myslim že možná ještě o malinko víc a když už má náskok tak stáhne tlak a šetří motor....))))
14:15:30
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Loni říkal že Fabču s turbem a tlačí něco kolem 1baru? Už si to nepamatuju, TUNER to bude mít asi lépe v hlavě.
14:12:43
09.05.2007
Nwkt
Co v tom má za motor?
14:09:48
09.05.2007
TUNER
Taky tam pouští o dost větší tlak než my....4
14:09:17
09.05.2007
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
14:00:02
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Vzhledem k tomu, že pokud mu to jede, tak vždy vyhraje jak závod, tak sprint, tak bych řekl, že to má hodně pěkně vychytaný. Večer tam pak někoho vozil a jede to fakt neskutečně a hlavně řadí pomalu každou sekundu, takže fant krátká skříň4 Na 1,4 T mu to jede nehorázně.
13:39:58
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ty woe dyt tys nás tam pojel i s těma kolama z tanku a plným hangárem věcí uvnitř1.......... Já vim žes řikal že už jel prve. Ale taky si řikal že ti řikal že tu první jel pomalu4. Tak newim. Třeba se to jen tak nezdá, ale je to dělo. já snad řikal, že když vyhraju ne?3 Musim to pohledat ve starým tématu abych nekecal. Pokud jo klidne to do toho nasypu. Kdo mě zná ví že blázen sem nato dost. Ted hlavne musim vymenit starter, HBV, otackomer a dáme si to už konečně proti sobě na rovný trati 400m, ale jestli mě pojedeš i tam jde RS pod plachtu65
12:07:22
09.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jo,když jsme tam byli už připravený,tak Max jel už druhou jízdu...Já na to jsem připravenej a čekal jsem to už letos,ale nic nebylo.....3

Takže doufam že příště nás všechny spraskáš... 4

(Doufam že těch 20 do motoru stihneš už na podzim....2 )

Jinak on na tom s váhou bude taky hodně dobře a jestli má nějak lépe poskládanou převodovku,tak to mu taky něco přidá.



PS : Až se na*eru tak vyházim všechno nepotřebný,dam menčí kola a to by bylo abych vás tam všechny nepojel....3 ( JOKE))
09:24:26
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Já newim. Já taky něco nechal na startu. Ale člověk musí přeci něco nechat pro diváky4. Když to furt počítám a počítám,,,,, nechápu jak to fávo mohlo na mě udělat 2s 9. Beru to že sem v cíli ztratil na tý rovině 1s kvuli mému sralbotství ale že by 1s na startu? Co mi lidi na startu řikali i David V6 co fotil tak start a celkově jízda Maxe nebyla nijak kosmická.... leda že si něco odjel předtim než sme tam dorazili. Na podzim Vám to nedaruju pánové "Viva La-resistance"1
07:36:02
09.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Njn,až se umoudří počasí,tak to musim pořádně project,jestli s tim pojedu ještě do Doks nebo dam new...

-> MATTESS: Taky jsem to tam progumoval a ztratil pár setinek....8
06:45:29
09.05.2007
MATTESS
-> TUNER: ale na startu jsi jí odpíchnul slušně1
17:49:08
08.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ale ne ze strachu, lae kvůli tý špajsce3
Extreme Tyres