TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

14:40:36
16.04.2007
Majkl
-> radekp: to je takovy pan, kterymu na sprintech uz nepiskaj gumy ale sustej o asfalt, a ma tam cca 220 koniku :)
12:38:29
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: Klásek je ta červená Škodovka vedle TUNERA na tom odkazu co jsem dal4
12:37:32
16.04.2007
radekp
-> Majkl: Nějak mi uniká kdo je Klásek?máte nějaký odkaz?
12:14:13
16.04.2007
TUNER
Jinak koukam na výsledky EMMY a celkově ze všech kategorií bych skončil druhej za Johanikem,což mě těší že i s jednou 25 paštikou držim krok........1
11:01:53
16.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Nooo tak to velká gratulace a díky za nádherný popis akce. Já Ti popíšu svůj výkend u mého auta, nebylo to tak slavné :o))
10:19:45
16.04.2007
Nwkt
-> TUNER: Taky gratuluju 4
09:22:41
16.04.2007
TUNER
-> Majkl: -> itchy: Díky klucí

Jinak kdo vyhrál nej auta fakt netušim...Ani jsem si sraz neprošel,protože jsem půl dne jezdil a pak jsem si prošel koutek u EMMY a dB Dragu...

Dal jsem do popisu odkaz na Nějaký videa kde je i to kilo s tim třílitrem a pár foto...4
09:22:26
16.04.2007
juris
....GRATULACE 156

...a ta sprinty taky kvalitka52
09:09:12
16.04.2007
itchy
foto toho 3l kila asi nekdo nemate, ze? Inak gratutulujem k takym uspechom
08:56:09
16.04.2007
Majkl
-> TUNER: hele tak to gratuluju lubosi, zni to jako velmi uspesnej srazek, kdo vyhral nej auta atd? Blahopreji ke sprintum a umisteni v Emma, vysledky zneji dobre i kdyz mi ta cisla nic nerikaji :D ja jen pznam co se vic leskne, ne co vic hraje :)
08:18:04
16.04.2007
TUNER
Jo a ještě podle GPSky je to malinko do kopce,ale jen nepatrně..Zrychlení něco mezi 7-8 sekundama...Mam zápis jen po vteřině,takže přesný číslo nevim. Na konci 400 metrů jsem měl 147km/h a jel na 4 rychlostní stupeň....4
07:54:14
16.04.2007
TUNER
-> Tuner#2:

Takže,začnu od začátku....Jelikož jsme se ráno vydali správnym příjezdem,nemuseli jsme hned u brány trávit 2 hodiny čekáním ve frontě u hlavního příjezdu kde jezdí fšici.

Takže během 5 minut jsme byli uvnitř. Dostal jsem číslo 007,protože mi nechtěli za tu volnou vstupenku dát normoš číslo...Tak jsem byl jak nějakej agent..)))

No hned jsem zamířil ke stánku EMMA a po zaregistrování jsem jel hned měřit ať to mam z krku.

Hodnoty 131,1 a 132,7 jsou v součtu o 3 dB lepší než na finále v Praze a nevěděl jsem jestli náhodou neměří na starý CD.....ne,bylo to new CD,takže s výkonem jsem byl velice spokojen.

Pak jsem se vydal na volnej sprint.Poprvý jsem jel s nějakym kadetem GSI,kterýmu to jelo moooc hezky,ale asi tak o auto jsem mu ujel.Pak jsem jel s Kláskem..........kterýmu jsem taky ujel.....))))) Furt jsem koukal do zrcátka a říkal si kdy kolem mě proletí,ale nic takovýho se nestalo....Takže náskok několik desítek metrů...9

No s pravdou ven....Tohle už se mi asi nikdy nepovede,protože měl problém s váhou vzduchu a s jednou mu to jelo tak do 4000 otáček a s tou druhou to jelo zase nahoře..

Ale když to tam dopoledne zkoušel a chvilku to i jelo,tak potenciál to má obrovskej!!!!

Takže pokud to doladí na příští sprinty,bude se rozhodně na co dívat.

Pak jsem jel jednou s tim kilem jak má vzadu ten třílitr z Alfy a na střeše cedulku TAXI.Toho jsem se držel tak na jedničku,ale jeho delší kvalty byli znát a už jsem viděl jenom jeho pr*el....)))

No a poslední jízdu jsem jel s Alfou 156 1,8 benzín a tej jsem ukázal zase zadnici já a to celkem o dost...Pak na konci ke mě přijel a prej co v tom mam a celý vytlemený....3

No nejlepší čas jsem zajel 14,717 takže maximální spokojenost a ve třídě do 3500 jsem se modlil abych nebyl poslední...Mile mě překvapil pohled do výsledkový listiny,kde jsem skončil na 10 místě z 22 posádek a celkově na 36 místě ze 128 aut.....Takže další veeeeliká spokojenost6

Pak jsem se potuloval u dB Dragu kde měl Zdany nakročeno opět do finále kde jako vždy skončil druhej za Loonym a v nové soutěži Bass Race skončil prvníííííí,takže 2 pohárky a taky určo velká spokojenost. Já byl na EMMĚ v kategorii sám,takže první místo snad ani nebudu zmiňovat a TYGR skončil na 3 místě,takže taky pohár....Ale chtěl natlačit víc a říkal že by možná přešel do 2 W....tak uvidíme,asi budeš mít zase práci Honzíku...))))

No takže s celym dnem spokojenost maximální.

Při cestě domů jsem ale zjistil nemilou věc. Při vymetení jedný ďoury cestou na sraz,jsem vytrhnul tlumič z ramene.Už vim na co jsou dole ty výztuhy držáku tlumiče....hlavně že jsem je tam neměl.8

Ale pohoda,tlumič je OK,rameno jsem včera vyndal a připravil na malinký zpevnění a poupravení,takže na Běšiny by neměl bejt problém. Mam 2 spodní ramena doma fungl nový,ale ty se mi tam nechce dávat a čekam až dokoupim ostatní díly a poskládam komplet new nápravu do foroty...

Takže asi takovej byl muj víkend....4



PS : Vyberu nějaký foto + video a prdnu sem odkaz...... 4
21:26:10
15.04.2007
U-Geen
-> Syny: a zkousels neco jinyho nez wokna? nestandratni podpora ACPI u Aceru je docela proslula, ale nevim jak sou na tom novy modely. ja taham komp kazdej den do prace a denne je v provozu v prumeru 10hodin...
12:13:19
15.04.2007
Mishak
-> Tuner#2: Někde mám natočenej sprintík těchto dvou žihadel 5
00:36:04
15.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Sluší Vám to klucí :o) www.tuningy.com/tuningy.c om/.../DSC_6334.html



Škoda že jsem nemohl ject, jak to jelo Kláskovi? Nahoď nějaké dosažené časy. Já místo ladění přetěsňoval vanu a zítra jdu ladit, pokud to už nepoteče. Asi jsem jí moc utáhnul a bylo natržené těsnění.8
19:07:14
14.04.2007
Max
-> Syny: nevim co vše po tom kompu chceš,ale fujitsu je určitě lepší než Acer...jsou to fakt jebky. Mám kamáše co prodává kompy a acery rozhodně rád nemá. 8 z 10 reklamuje... jak on řiká, welcome to world of acer.... 3 Nejlepší je asi HP.



-> TUNER: že ty jsi tam z toho kompu ládoval nějaký koně navíc 3
16:59:51
14.04.2007
lpepsi
Acer nebrat! 1
10:20:50
14.04.2007
Syny
-> U-Geen: Jestli chces tvrdit ze Fujitsu je lepsi jak Acer, tka nevis co povidas 1 Mno ono tak zalezi na chovani k tomu pocitaci... Ja mam Acera 3/4 roku a maximalni spokojenost... Vse funguje tka jak ma a bez problemu... (az na par viru co se mi usadilo v PC a delalo bordel)
09:22:59
14.04.2007
Vita ze Sudet
-> U-Geen: Mam Acer rok. A můžu povědět, že je to sračka maximální. Mrdat acer do hlavy. Ten už si nikdy nekoupim
20:25:04
13.04.2007
U-Geen
-> Nwkt: to asi skoro vsechno :-) ted mam firemni Fujitsu a taky to de.
Extreme Tyres