TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

16:19:14
12.07.2006
Majkl
-> Vita ze Sudet: super9
15:54:13
12.07.2006
Vita ze Sudet
Ani sem nestačil pochválit lahodný červenec47
15:24:27
12.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Před TUNEREM byl Klásek s 200HP na zadních kolech (červená 130 taky s 1,8 T, ale upraveným) a pak Andruchovič s tou skoro laminátovou 1000MB a krátkou špajzkou.4
15:19:32
12.07.2006
Štěpán
-> TUNER: ahoj Tunere,gratuluji k poharum,prosim te kdo byl ve sprintu pred pred tebou?omlouvam se ze jsem to nestihl,ale opet to nebylo v mych moznostech,ikdyz tentokrat jma Ero cele a kompletni,ne ze bych ted nebo pozdeji nepredelaval,ale to uz nema vliv na plnou provozuschopnost :-)
06:57:03
10.07.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tak příště ti dam litr,ale bez paní....2

-> juris: Jooo,to bylo slisovaný krmivo pro křečky.....4 1
00:15:04
05.07.2006
juris
...zase dostal jakýsi zelený kvítko3 3 3
19:03:13
04.07.2006
havlik
-> Vita ze Sudet: 3 3
15:45:21
04.07.2006
Vita ze Sudet
Crrrr.. sem to pjéťo neměl brát kulwa . Sem nevěděl, že k třetímu místu je věnec, pohár a pani3
11:07:50
04.07.2006
KEAN
-> TUNER: Hezke...4 Uzijte si dovcu
10:36:29
04.07.2006
TUNER
Tak tady je červenec a ještě jedna jako bonus....2
14:18:44
29.06.2006
TUNER
-> Zdany: Jj 1W se blíží....Snad ještě letos...

No neni zač,dneska budeme pokračovat...4
13:59:49
29.06.2006
Zdany
-> TUNER: No jo, panacek machruke staronovyma extremama.. :)) Bude hned spadat do jine kategorije.. :)))))))))))) Hezka prace panacku. Jo a mas u me velke bezvyznamne plus za pomoc. :)
13:35:36
29.06.2006
TUNER
1 nová fotečka
11:07:20
28.06.2006
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:05:17
28.06.2006
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
09:44:10
28.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: V tvým věku rok sem, rok tam 3 3
06:53:03
26.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Co blbneš,nejsem tak starej....1978 je správně....4 1
21:25:10
23.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Lidový vypravěč- Luboš Karník narozen *1977 +20xx.............

Né sorry. Jistě sis dal tu práci. Já to letos taky podstoupil (výměnu převodovky, popovyndání motoru). Ať je to jakkoli tak je to super, že ji máš 4 Já se uplně v klidu přiznam, že sem technickou podstoupil technickou v době kdy se auto teprv vyvařovalo6 Ale je fakt, že byla za 2x takovej peníz1
16:57:07
23.06.2006
VeTeV
-> TUNER: tak nam Lubos trapi pastelky co ja vim, ale foto postupu vymeny kol motoru a ramu nejsu 3
16:50:35
23.06.2006
TUNER
-> Labros: Popis byl na přední kolo,jestli chceš,můžu ti popsat jak se to dělá u zadního...1

Photoshop je pro mě bohužel španělská vesnice...8

Extreme Tyres