skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Majkl: no to je zase jiná pohádka
-> kirri: až budš starej tak bude viset ani nebudeš chtít
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> fine_ray: taky mám dobrej, ale ještě mi nevisí
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> kirri: na to se Tě odpovědět jedinný.. mam lepší![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ŁOŁ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TUNER: Zkoušel sis stopnout z 0-100??
Jináč vejkres mám již téměř fertig. Sem se zas včera nudil v CADu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: No hele neni to dokonalý. To je jasný. Krouťák by mohl bejt nebo měl bejt cca kolem 260. Já přemýšlím o té passaťácké převodovce. Divil by ses jak je malinká
. Reálná (převodovka) výměna je však až přídští zimu. Teď to nestíhám. A i turbo zatím nemám. Neni tu někdo z jižních čech?
Se mi tam kvůli němu nějak nechce jet....Ale budem do podniku kupovat podvál takže NO PROBLEM. Hodim na podval a čus
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vita ze Sudet: No prááávě...300 krouťák,nebo kolik to pak dá,je už moooooc......viz. Klásek..... Odrovnal 4 za jednu sezonu a sral na to....a dal tam pak tu renckovou....To mě bude stačit těch 150 a budu si v klídku jezdit na spotřebičku....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Majkl: jo sem se na něho tak zadíval, že sem se až překliknul my bad
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> fine_ray: nebo vy ste si s Lubošem prohodili partnerky jo?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kirri: myslím že je TUNERa
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> fine_ray: máš pěknej kalendář
-> TUNER: ÁÁle žádnej strach. Vydrží toho dost viz Klásek.... Navíc nechystám nikterak extrémní úpravu. Pouze K04 turbolader mit hosenrohr, auspuff, krummer-TT, und software... A kolik to může dát dohromady? Jestli 220-225 PS tak to je moc..
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> kubike: Zatim díkybohu ne.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
dost extrem proste parada
ta musi slapat jak prasa mna by zaujimalo ci si bol s touto masinou aj v casaku taketo auta by sa tam mali ukzovat. s kamosmi mame pripraveny 3,0V6turbo z alfy
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> fine_ray: Tlustý modelky neberou....
-> Vita ze Sudet: No jooo,ty jsi jiná liga a máš auto stvořený za jinym účelem než já...Ale podle toho co chceš,by jsi se měl zamyslet nad jinou převodofkou a to docela vážně....Třeba takový SHIMANO dělá hezký......
-> Bery: No zase srandičky,to by ti šlo coooo....Včera jsem vytrhal kabely (napájecí + signálový) repro kábly jsem tam ještě nechal a jen tyhle šmejdi mají tak 3 kila..... No kdybych byl jako ty tak bych měl takovejch možností jak odlehčit....Jenom hudba mi přidá cca 80 kilo,když jsem to tak počítal....fuj,raději na to nebudu ni myslet....
img42.imageshack.us/img42 /.../jjj9wq.jpg
-> martin: Přesně to spočítaný nemam,ale zatim co tam bylo,tak 35-40 tisíc.....Kdybych to ale kupoval nový,tak by to vyšlo kolem 70.....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vita ze Sudet: No jooo,ty jsi jiná liga a máš auto stvořený za jinym účelem než já...Ale podle toho co chceš,by jsi se měl zamyslet nad jinou převodofkou a to docela vážně....Třeba takový SHIMANO dělá hezký......
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bery: No zase srandičky,to by ti šlo coooo....Včera jsem vytrhal kabely (napájecí + signálový) repro kábly jsem tam ještě nechal a jen tyhle šmejdi mají tak 3 kila..... No kdybych byl jako ty tak bych měl takovejch možností jak odlehčit....Jenom hudba mi přidá cca 80 kilo,když jsem to tak počítal....fuj,raději na to nebudu ni myslet....
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
img42.imageshack.us/img42 /.../jjj9wq.jpg
-> martin: Přesně to spočítaný nemam,ale zatim co tam bylo,tak 35-40 tisíc.....Kdybych to ale kupoval nový,tak by to vyšlo kolem 70.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: Ten budíček na tlak turba je libovej!!!!!!!!!!!!! Moc bych si ho přál ježíšku.... Mě hold musí stačit z Autogenu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
hudba....takový povrchní věci....ale Luboš držel v ruce vrtačku a pilník!!!!!A vás to všechny nechává chladný!!!
Ne,nic ve zlým,víš co bych tu měl já fotek-když jsme u toho vrtání....Dneska zas,no,děsný.Mohli by vymyslet ruční laserovou pilku,dost by mi to pomohlo
Ne,nic ve zlým,víš co bych tu měl já fotek-když jsme u toho vrtání....Dneska zas,no,děsný.Mohli by vymyslet ruční laserovou pilku,dost by mi to pomohlo
krásná škodovka.Na koľko ťa vyšla celá hudba?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)