Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
Olej vyměněn a auto projeto.....neni to zase tak špatný jak jsem myslel …ale moc to nejede…:/ To bude tim že tam bylo to zbytečný závaží…
Příbram je celkem daleko,na jízdu bez STK
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> TUNER: Vyhnat pavouky jo?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TUNER: : vem to na Příbram
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Jen tak kolem baráku po okolí,prohřát olejík a vyměnit ho.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: : kam vyrážíš?
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> TUNER: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
tak tak, ja prvý krát v roku idem dnes na aute preč z mesta autom a verím že ma neobehne koleso
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Čau děcka,tak jak to tady šlape ? Asi to vypadá že se (podruhé v tomto roce))) tenhle tejden projedu se škodofkou...tak ať nám ty plechofky lítají....
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Akasa: Zadní světla jsou seriová,tudíž i homologovaná a rám nikdo do běžného provozu neschválí.
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, ten rám a zadní světla máš homologované, nebo jsi s tim byl jenom tak i v chorvatsku? možná se na to tady už někdo ptal, ale 250 stránek pročíst nezvládnu
-> Bery: asi
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: ve 2 v noci už na to chudák neviděl:-)
-> igifigi: jestli myslíš ty kulatý, tak ty už tam dávno nejsou
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TUNER: nazdarek, musim rict- nadherna skodofka.... myslim ze jedna z nejhezcich.....akorat mne nejdou ty zadni lampy,ale to je kazdyho co se komu libi... krasna barva,kola,intros... hezky si to udelal. zadny spoilery a pi*oviny to je kouzlo skody.... at jezdi...
-> TUNER: kdepak jsou ty fotecky ?
-> Dragster: Viď....200 hřebců a v poklidu a tichu si plout krajinou ))))
-> TUNER:
To je jasné, že se to rozpadá
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
, ve volvíčku je to pěkně pohodlné co
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
. Já Formana ještě nevytáhnul, ale ty první jízdy jsou vždy strašné, vše vrže, drnčí, je to tvrdé
![203](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/203.gif)
, zlatý eRSo
![109](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/109.gif)
-> Jirik_Tuňák: Vůbec nevim o čem mluvíš ??
-> TUNER: To jsi s tím dojel do Lhoty i po té sračkové lesní cestě?
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)