
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
17:42:45
27.06.2013
27.06.2013

Eidy
Takže kdo jede?

16:23:12
27.06.2013
27.06.2013

Maťulo
-> Eidy 27.06.13 13:02:58: to je aj moj velky sen...

16:14:50
27.06.2013
27.06.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.06.13 13:55:43: Už jsem se lekl, že by jsi vyrazil po ose do země, kde za to krutě postihujou obzvlášť v době srazu a min. výška je rozhodně větší než máš na Kóče
Dokonce byla vize, že na protest to bude jinde, třeba na Lipně 
Dokonce byla vize, že na protest to bude jinde, třeba na Lipně 
13:55:43
27.06.2013
27.06.2013

Eidy
-> TUNER: maps.google.cz/maps?saddr
=Klad...
Zrovna mě neláká myšlenka toho, aby mě rakušáci vyhodovali někde na cestě kvůli TK. A navíc v Kóče se spí fakt blbě. Vlastně to vůbec nejde, takže plátno a krásně bych si chrněl ve volvu.
Zrovna mě neláká myšlenka toho, aby mě rakušáci vyhodovali někde na cestě kvůli TK. A navíc v Kóče se spí fakt blbě. Vlastně to vůbec nejde, takže plátno a krásně bych si chrněl ve volvu.
13:42:54
27.06.2013
27.06.2013

TUNER
Už jsem to jel na mopedu a je to fajn,klidně bych si to autem zopáknul,ale ještě mě láká paso Stelvio nebo něco podobného. ;-) Každopádně to chce vychytat počasí,jinak vejlet stojí za prd. 
Doufam že po ose a ne na podvalu !!

Doufam že po ose a ne na podvalu !!
13:02:58
27.06.2013
27.06.2013

Eidy
-> TUNER: Hochalpenstrasse (nebo tak nějak) ? Asi ne. Ale příští rok bych vyrazil na Worthersee.
12:42:42
27.06.2013
27.06.2013

TUNER
-> Eidy: Neboj vytáhnu,nejlépe někam do Alp - přidáš se ? 
-> minno: Já s nima nic nedělal,asi jak už jsou starý,unavený,tak to takhle zvadlo

-> minno: Já s nima nic nedělal,asi jak už jsou starý,unavený,tak to takhle zvadlo

10:03:18
27.06.2013
27.06.2013

minno
-> TUNER: konečne si položil strierače o chlp nižšie, hneď to vyzerá lepšie.
09:57:00
27.06.2013
27.06.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hele vomalovánky už přišli z FB i sem 

09:12:59
27.06.2013
27.06.2013

MajoLR

08:58:10
27.06.2013
27.06.2013

Shatter
-> TUNER: Auto krásne. 

08:51:21
27.06.2013
27.06.2013

Eidy
-> TUNER: Ty ještě žiješ?
Kdy někam vytáhneš tu svojí paštiku?
Kdy někam vytáhneš tu svojí paštiku?08:42:07
27.06.2013
27.06.2013

ondrej1
Konečne nová foto :) krásna je 

07:50:13
17.12.2012
17.12.2012

TUNER
Jj,už jsem koukal na volvoforu,taky to někdo vytáhnul... 

10:04:29
13.12.2012
13.12.2012

T
21:19:00
07.08.2012
07.08.2012

TUNER
Tak víkendové svezení bylo celkem fajn....a zjistil jsem že na STK to fakt nejezdí 

11:50:05
02.08.2012
02.08.2012

TUNER
Já nevim,když to srovnam s Volvem,tak škodokfa asi jede líp,ale přijde mi to takový vynucený,oproti volvu kde ten výkon je přirozenej a člověk si tak pluje krajinou....asi jde o to pohodlí.
Koní ? tak počítam aspoň 200 PS a 300 Nm aby to za něco stálo a nebo někde sundat tak 150 kilo....
Koní ? tak počítam aspoň 200 PS a 300 Nm aby to za něco stálo a nebo někde sundat tak 150 kilo....

08:32:05
02.08.2012
02.08.2012

Mantrabeach
-> TUNER: to abych začal aspoň s RSovým motorem aby to jelo

08:28:51
02.08.2012
02.08.2012

T
-> TUNER: : tak to chápu
a jak jako nejede? kolik bys tam chtěl ještě koní? 
a jak jako nejede? kolik bys tam chtěl ještě koní? 
TUNER / Zelenka


