TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

11:11:38
06.03.2005
Aladin
-> TUNER: Dal jsem Ti 9bodů, abys jich měl přesně 2000.....
21:29:42
05.03.2005
lpepsi
Tuner-> jojo je treba vymenit gumu ;))))) to byva vetsinou na jedno pouziti ze?1
06:20:14
04.03.2005
TUNER
Tak fčera jsem vyndal zadní okno kvůli výměně starý vysoký gumy za novější a nižší + mi přišly pancéřový hadičky na zadek....Dneska se pokusim namontovat to okno zpátky a nebo tam frknu ty hadičky.....Jsou mooooc pěkný...4
06:18:12
04.03.2005
TUNER
-> Mr-classic: Jj,ale jezdily jsme jen mimo hlavní plochu...Ale sranda byla...1
15:33:29
03.03.2005
Mishak
Hezké...fešné....co dodat 10b....(ta mimon stala za to 105 )
11:13:36
03.03.2005
TUNER
-> JirikXT: OOOO díky,možná se brzo dočkáme 2000....4
10:34:41
03.03.2005
JirikXT
Jak tak na to koukam ja sem Ti jeste nedal bodik, no hned to napravim:)) Jak jinak nez 10bodiku, vice jich bohuzel nejde4
12:38:29
02.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Vždyť baterku máš ukostřenou vzadu taky na plech kaslíku, tak je to jedno jestli je to v předu nebo v zadu - spíš ta délka kabelu, ale pokud jí vykompenzuješ dostatečným průřezem...
12:36:55
02.03.2005
TUNER
-> Stal: No origo kabel je moc krátkej tak se nemůže použít....A tim že se vede kabel zepředu a je dlouhej tak se musí vzít nějakej silnější,protože na tej dýlce jsou taky nějaký ztráty tak aby ten kabel pak v noci nesvítil až se bude startovat....

Ta pojistka je na audio,ke startéru vede ten druhej do podlahy...

-> fine_ray: Jezdil jsem s tim pár let ve Zlatce a bez jedinýho problému....Kostra takhle stačí.4
12:22:29
02.03.2005
Stal
-> fine_ray: Jako jo, to mi je jasne, ja myslel vyhodu toho medenyho kablu :)

Jinak samozrejme ze baterka v kufru zlepsuje rozlozeni váhy, videl sem nekde na strance kohosi kdo stavi LR rezervu hodil jinam, a zbyly prostor vyuzil pro vevareni kastliku na baterku z uzovky.
12:12:34
02.03.2005
fine_ray
-> TUNER: hele ještě sem teď řešil, Ty to máš ukostřený a zem máš zkrz kastli, nemůže to dělat nějakou neplechu.. přece jenom altík si bere dost a táhnout to skrz škodovácký plech... neni tam velkej úbytek? Jestli třeba netáhnout radši dvě žíly ... (jen taková doměnka), když vezmu že startuju několikrát denně tak aby mi někde nějaká elektrolíza nesnědla auto 3 1

-> Stal: výhody... váha vepředu(lepší rozložení), u mě třeba to že baterka nebude v motor. prostoru(LPG), taky, můžeš dát i jinou velikostně, lepší přístup k ní.. si vyber 1
12:08:09
02.03.2005
Stal
-> TUNER: Jake ma vyhody oproti puvodnimu dratu ale tak me ted napada jestli se nemontoval k baterce stejny kabel, a koukam to tam mas i pojistku tam pred tou pruchodkou?
11:42:30
02.03.2005
TUNER
-> Stal: No zas tak hroznej špalek to neni...koukni na foto v kufru..4 Jinak ej to samo spleteno z několika měděnejch žil....Jaký má výhody co....?
11:05:32
02.03.2005
Stal
-> TUNER: 1cm je peknej špalek. A je to jeden drat nebo pletenej svazek? a v cem to je lepsi, resp. jaky to ma vyhody?
14:23:12
01.03.2005
fine_ray
-> TUNER, Tuner#2: dobře, asi se do toho o víkendu pustim... ještě si projdu ceny a vezmu 5m.1
13:53:27
01.03.2005
TUNER
-> Tuner#2: Mno já tim kouskem co mi zbyl mam vedenej + od baterky k pojistce v kufru a pak až mam audio červenej +...viz. foto mýho kufru....4
13:20:32
01.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Mám to taky tak a bylo ho 5m a mám tam dost velkou rezervu v kufru - možná by stačilo 4,5m ale raději vem 5m

13:19:47
01.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:07:21
01.03.2005
TUNER
-> fine_ray: Myslim že jsem ho koupil asi 4 nebo 5 metrů,teď nevim a ještě mi kousek zbyl...Mam to z kufru průchodkou pod auto a schovanej pod plechem co kreje trubky s vodou dozadu ke starteru....4
12:35:34
01.03.2005
fine_ray
-> TUNER: no přesně sme to teď řešili s kolegou z bytu 1. Pamatuješ si dýlku kolik máš zkrz auto? A kudy ho přesně táhneš?
Extreme Tyres