TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

22:41:14
24.03.2005
Štěpán
-> Zdany: jooo,tak to je dost dobry :-)
21:55:17
24.03.2005
gim
klicku mas peknou. vzdycky kdyz sem lez do strejdova soutezaka bud sem trisknul hlavou o vrchni trubku nebo sem nebyl schopnej prehodit nohu pres tu vespod :-) a uz vubec nechapu jak tam lez von kdyz ma 150kilo :-D ale to tobe asi nehrozi...
20:42:18
24.03.2005
Max
-> TUNER: moc pěkná klícka :-)
18:16:51
24.03.2005
Zdany
-> TUNER: Tuner v kleci.. :-)) Postup vyndavání Tunera z klece má Losna, snažil se ho získat i Mažňák a před ním i tajemný M, ale návod nikdy nebyl veřejně prozrazen..

Ale... Co na to Jan Tleskač???

Postup vám napovím, zbytek v praxi:

Rozhoupáme Zelenku s Tunerem uvnitr. Ten celý udivený stáhne elrktrické okénko a vystrčí hlavu ven, aby zjistil co se děje. V tom okamžiku chtneme Tunera za uši a točíme ve směru hodinek. Tím docílíme toho, že Tuner vystrčí jednu ruku z okna ven. V tomto okamžiku začneme točit na druhou stranu. To se nám dostane z okna i druhá ruka. Ted uchopíme Tunera za hlavu a kroutíme a lehce taháme z auta ven. Pokud si nebude chtít Tuner Zelenku odřít od pásku a knoflíků u kalhot, tak vyleze tím okénken sáma bezbolestně.. :-))
15:19:35
24.03.2005
Bery
zdá se mi to,nebo je ten rám cca o 10 cm užší než sloupku u auta??

Jinak pěkný a vítej mezi ježky6
15:14:14
24.03.2005
PepaS
-> TUNER: ty trubky ve dverich muzu potvrdit. Chytit se a strechu a vysoukat se ven.
13:26:52
24.03.2005
TUNER
-> Fifa: Ok
13:25:45
24.03.2005
Fifa
-> TUNER: Z fotky toho moc neomerim, takze bych potreboval hruby nakres s par rozmery. Zkus na me nezapomenout pliis az ti to prijde.
12:42:45
24.03.2005
VeTeV
-> TUNER: mno tak to je hustota - sem si rikal ze dat to tam neni jen tak - uriznout strechu zasadit a privarit strechu zpatky :-))



Jinak dvere bych zavaril a jak rikam doma se tam nejak nasoukas a na srazu Ti nekdo ochotne ven jisto jiste pomuze 119 120 117
11:54:24
24.03.2005
TUNER
-> VeTëV: No skládá se ze dvou částí.Přední od předního podběhu nahoru až za přední sedačky a je to spojený u předního okna a pak zadní za sedačkama - oblouk,trubka dole a šikmo.No a pak 3 trubky 2 na zadní podběhy a jedna šikmo a 2 trubky do dveří...Fšechno kromě přední části se tam dá krásně dveřma,ale ta přední část je jako ježek v kleci...Ta se tam musí naordinovat přednim oknem....Jinak lezení je fakt zajímavý,přes tu trubku ve dveřích to bude hustý...

Jsou dvě možnosti...



1 : Rozběhnout se a skočit tam oknem......(mohl jsem zavařit oboje dveře)))

2 : Nasoukat se tam doma a na srazu vůbec nevystupovat a vylezt zase až doma....:-))))1 4
11:28:34
24.03.2005
VeTeV
-> TUNER: ne ted vazne pekne to je jen co je pravda. A jak se tam takovy tentononc vubec dava? 9

a je Ti jasny ze tam budes jak jezek v kleci a pohybuju ze na srazu bude nekdo premejslet nad tim _ natocte tunera tak aby jeho nejdelsi cast vycnivala ven a nyni pootocte o dve otacky atd... - proste se udela hej rup a bud to prezijes a nebo mas smulu
10:46:40
24.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pěkný - móóc pěkný...
09:52:37
24.03.2005
TUNER
-> VeTëV:



......RÁM.....



4
08:47:56
24.03.2005
VeTeV
-> TUNER: co je tam? a kde? teda ty chlipniku4
08:42:29
24.03.2005
Majkl
taky gratuluju je to super, skoda ze nejde dat vic bodu :-)4
06:53:52
24.03.2005
MATTESS
-> TUNER: Gratuluju 2 Vypada to nadherne
06:40:14
24.03.2005
TUNER
Tak jsem to fčera dokončil......



Je taaaaam....mam z toho radost1
06:23:04
24.03.2005
TUNER
-> Fifa: Tak to tě asi zklamu.....8

Ty očka už mam našroubovaný a ještě jsem tam kápnul pro jistotu Loctite a rozdělávat se mi to moc nechce....

Můžu ti ale oměřit ty druhý až mi přijdou a tam je závit stejnej jako na těchhle 10/1 a ten vnitřní bazmek taky...4

Nebo až mi přijdou tak to nafotim a pošlu ti mejla jak to vypadá rozebraný...4
23:44:32
23.03.2005
Fifa
-> TUNER: Zvladl bys to zhruba nakreslit a poslat?Vetsina rozmerů jde pomerne snadno zmerit a zavity odhadnout.Co ty na to?
08:43:42
23.03.2005
Majkl
zvedam na 10. jinak sem ti psal mail4
Extreme Tyres