TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

08:28:48
16.07.2008
havlik
-> TUNER: Tak všechno nejlepší k svátku pane4
18:30:15
15.07.2008
jate-line
-> havlik:

-> Tuner#2:

JJ kluci uvidime až se v tom někdo porejpe :o) a vyhodnotí závadu 4
17:50:22
15.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line: No spojkové ložisko se hezky ozvalo, když Luboš odjížděl, ale hučelo prý i něco v převodovce, takže to bude asi něco velkého :-)
17:48:26
15.07.2008
havlik
-> jate-line: no on Luboš řikal že to je asi spojka 4
15:15:44
15.07.2008
jate-line
-> TUNER: JJ takže už si to měl v kurzu že brzy odejde, Tuner2 říkal právě něco o spojce či co, tak jsem nevědě, možná přeslechll.

Jo dneska počasi stalo za h..., snad se spraví!!Tak užívej dovolenéé 4
23:32:29
14.07.2008
Eidy
-> TUNER: ještě štěstí, žes dojel tam kam jsi dojel. Ještě, že nemáš Rolls Royce. Toho na laně táhnout nesmíš. 3
19:51:46
14.07.2008
Tomash - zrušená registrace
-> TUNER: Dobrý výber auta a motora 1
19:47:56
14.07.2008
TUNER
-> jate-line: Neboooj,jsou připravený dvě rezervní ve 100% stavu......ale dlouhou 4 a 5 mam jen tuhle,tak se musí předělat aby do Maďarska byla dlouhá....s obyč 3,9 bych tam asi nejel )))

Na Hrocháči by to dle mě kleklo kdybych jel druhej sprint. Raději bejt druhej,než to pak táhnout přes 200 km......)))

Jinak dneska jsem byl na vejletě v FM a zejtra asi dáme Lysou horu a potom snad i nějakej vejlet do Ostravy...4

Máte tady moc fajn...jen to počásko kdyby bylo o chlup lepší...1 2
19:40:12
14.07.2008
jate-line
-> TUNER: No ty jooo, to čumím, kurnik převodovka si nedala řict8 Aspoň že to nebylo na Hrocháči4 At se daří poskládat novou!
09:58:06
14.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Jo to je pravda, ještě říkal, že Véna jen narychlo vyměnil kolečka a že to nějak není ono.4
22:56:56
13.07.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Možná i přes rok ne? Jestli mě paměť neklame tak na loňskej Hrocháč už měl tuhle
22:55:30
13.07.2008
minno
-> Tuner#2: aha, tak to potom hej no :-(

-> TUNER: kedy bude nejaká iná prevodovka, ktorá sa už nestane "spotrebnou" záležitosťou auta?
22:48:03
13.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: To zatím nikdo neví, to se pozná až se to rozebere, ale tak převodovka měla za sebou už skoro rok, tak na to měla chudinka už právo :-))
22:45:44
13.07.2008
minno
-> TUNER: a čo sa to vlastne stalo?9
19:32:59
13.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak hlavně že nelehla už na Hrocháči při druhém sprintu, který je dobře že jsi nejel. Tak hezkou dovču a na Maďarsko už s novou špajskou.4
11:32:02
13.07.2008
Nwkt
-> TUNER: Aj, tak hlavně že se ti podařilo dorazit domů
09:16:13
13.07.2008
MATTESS
-> TUNER: alespoň, že jsi dojel blíž k domovu. Ještě, že funguje naše vesnická Škoda "asistánc"
08:09:37
13.07.2008
TUNER
......nevydržela...posledn ích 40 km jsem jel na laně.....

Tímto MOOOC děkuji Jerrymu který se pro mě vydal a odtáhl mě.

Od Berouna jsem jel 80 se slušnym rachotem a těsně před Žebrákem se to kouslo uplně,tak jsem hned naštěstí sjel z dálnice. Nešlo ani couvat,doma jsem musel sundat jednu poloosu abych to vůbec mohl zatlačit do garáže......jsem zvědavej co se z toho na mě vysype za hromádku střepů.....

No nic.Mizim na dovču,tak se tady mějte... 4
12:38:33
09.07.2008
TUNER
-> Zazaa: Co ty víš....s rozbitou převodofkou mi ujedeš i na kole....1



Snad vydrží.... 179
12:21:58
09.07.2008
Zazaa
-> Tuner#2: hmmm asi to tak dopadne :)
Extreme Tyres