TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

17:12:50
28.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Je to jedna z cest, ale obraz z LCD při pohyblivém obraze hrůza a navíc musíš pořád pouštět kompa, který pak pořád někde hučí (což se sice dá řešit) ale dle mě to není pro domácnost řešení.



Pro našince, který všem těm kodekům a SW bude rozumět možná jo4
17:02:47
28.11.2007
fine_ray
hele taky tady diskutujeme o upgradu media výbavy. A jen naše myšlenky...:



Nejlepší varianta je koupit LCD tv s monitorovým vstupem a k tomu kompíka za 5 až 8.000,- a máš vystaráno ohledně všech medií atd.

Televizní karta, DVD/MP3/Blue Ray (prostě podle výběru mechaniky a periferií) media center třeba od Microssoftu, internet, všechno pěkně s pohodlí gauče...a jakýkoliv upgrade bude jen o navalení správných kodeků...

hm?
13:12:57
28.11.2007
MATTESS
-> TUNER: jéééé, ty moje komentáře40
12:48:26
28.11.2007
TUNER
-> MATTESS: jj,taky jsi ho tam komentoval...))
12:38:44
28.11.2007
MATTESS
-> TUNER: 3 dlouhý lidi3 Si to snad dneska po dlouhé době pustim1 To ještě bylo bez deklu a krásně byl slyšet ventil4
12:27:06
28.11.2007
TUNER
-> MATTESS: Myslim že jen 3 diváci a jeden měl problém se vejít do sedaček....))))
12:18:55
28.11.2007
MATTESS
-> TUNER: aha, 3 diváci nebo tam byl i Kamil?
12:14:26
28.11.2007
TUNER
-> MATTESS: Nevim jesi uplně první video,ale určitě první seznámení s veřejností....2
09:10:56
28.11.2007
MATTESS
-> TUNER: to bylo první video, jo? To mě těší1 Koupi rekordéru jsemtaky řešil s Honzou před pár měsíci s estejným výsledkem8
09:02:57
28.11.2007
TUNER
-> Saky: Vim,to samý jsme řešili s Honzou....4
09:01:39
28.11.2007
Saky
-> TUNER: hlavne dneska koupis rekorder s digitalnim tunerem zitra prejdou z MPEG2 na MPEG4 a budes shanet dalsi-) a tak porad dokola-)
08:51:49
28.11.2007
TUNER
....a koupě vlastního DVD rec. včera po poradě s Honzou padla díky přechodu na DVB-T a drahejm rekorderum s nim. S analogovym tunerem se mi to už kupovat nechce...4
08:49:31
28.11.2007
TUNER
-> MATTESS: Nj,taky jsi to točil ty...))) První jízdy na Sedlecku...)))

Ještě vymejšlim jak to převádět...Tohle jsem dělal z videa přes DVD recorder,ale řešim možnost převodu přes kameru.Protože nechci furt tetu otravovat že si tam jdu něco přehrát a zabrat jim obejvák na x hodin...))) Tak jsem zvědavej.. 4
08:21:43
28.11.2007
Zdenek z Lovo
Tuner#2 26.11.07 17:09:48 napsal: -> Zdenek z Lovo: Tohle občas nechápu. Už několikrát mě přišel mail abych s něčím poradil a druhý den, že prý když nechci komunikovat, tak ať si trhnu. Rád poradím, ale zabere to můj čas a ten si na to udělám až uznám za vhodné já a ne dotazující se.To jsem nechtěl aby to vyznělo že jsem nedochvilnej8 Napsal jsem mu jen jednou tak jsem nevěděl jestli mu to přišlo nebo jak napsal Luboš že je časově omezený.Neboj nejsem ten co by urgoval každých 5 minut,kde to vázne,atd1
07:57:57
28.11.2007
MATTESS
-> TUNER: tak ses do toho pustil, jo?156
07:52:42
28.11.2007
mb136 - zrušená registrace
lepšiu škodovku som nevidel si super macher4
07:46:32
28.11.2007
TUNER
Takže na autě se nic neděje....Ale chtěl bych digitalizovat nějaký starý videjka z VHSky,tak se máte na co těšit...

Už mam upravenej první "výjezd" z roku 2004.Ale má to mooooc MB,tak uvidim co z toho vystříham.... 4
17:09:48
26.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tohle občas nechápu. Už několikrát mě přišel mail abych s něčím poradil a druhý den, že prý když nechci komunikovat, tak ať si trhnu. Rád poradím, ale zabere to můj čas a ten si na to udělám až uznám za vhodné já a ne dotazující se.4
16:16:42
26.11.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Je dost časově vytíženej.....
Extreme Tyres