TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

19:33:40
24.03.2004
Granger
Supeeer výfuk to bude randááááál 4
19:23:40
24.03.2004
Milda
-> TUNER: On to chce jeden manik ze Zdemyslic co bastli nkayho rapida a nacpal tam taky 1,8 Turbo tak abych vedel co mam chtit po Sakym vyrobit 4
19:22:32
24.03.2004
Milda
-> Tuner#2: V besinech budu ale se sedivakem, a daleko sem asi takle

www.hobby2.wz.cz/prestavb a/page_04.htm

takze moc ne 1
18:56:37
24.03.2004
BlackSUN
Tady musim nesouhlasit, nelibi se mi jakykoliv vyfuk ktery smeruje nahoru nebo je velky jak roura od kamen..
16:12:15
24.03.2004
Happy
-> TUNER: dobrej výfuk vypadá to moc dobře-to máš zavěšené jen na svodech a te harmonice???????
14:22:15
24.03.2004
TUNER
Kouknu doma do papírů,ale pokud nechceš dávat stejnej motor bude ti to na prd...Tenhle je těžší a zkrátil jsem je až podle toho když tam byl a jak si to sedlo.....Ale písnu to sem.

12:02:39
24.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milda: Tak to nevím, budeš muset počkat na Luboše. A co Ty jak auto?? Budeš už v Běšinách?
20:50:06
23.03.2004
Milda
-> Tuner#2: No ale podle neceho mu je museli udelat ne? nebo sou jako origo akorat z ty 14ky dratu? A pak zkracovany?
13:09:36
23.03.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milda: Tak to asi mít Luboš nebude, protože je nechal udělat a pak je ještě zkracoval dle potřeby.
20:52:08
22.03.2004
Tom
Tak už vrčíme?3
16:27:10
22.03.2004
Happy
-> liguere: psal jsem ti maila tak si to vyzvedni.....kdyby ti to nepřišlo tak je to do kulatých budíků....budu rad když mi to pošleš ja se mrknu a dám ti vědět díky143
11:16:44
22.03.2004
liguere
-> Happy: ozvi sa mi na mail a napis ci do okruhlych alebo hranatych pristrojov,poslem ti ukazku a mnou pouzitu technologiu.ak sa ti to bude pacit,dohoda ista
19:23:43
19.03.2004
Milda
Cau, nemel bys podrobnejsi info o tech zadnich perech? staci mi volna delka a sila potrebna ke stlaceni na nakou dylku. Dik
21:30:44
16.03.2004
Happy
mohl by si dodat nejake foto přístrojovky????? teda jestli maš ja ji chci dat bíle polepy a nevim jak na na to a nevím kde je sehnat dikec
21:04:59
13.03.2004
U-Geen
-> Niky: dyk je to pravda :-)
21:01:09
13.03.2004
Niky
-> TUNER: Vole!6
09:43:54
12.03.2004
Saky
ale to je se vsim, proste nekdo chce sundat treba kolo-) 1. zpusob tady dost castej napisu dotaz do fora jak se sundava kolo a cekam na odpoved.. (tam si prectu nejdriv deset komentaru o tom ze sem magor ze to neumim, pak nejaky chztracky reci atd a kdyz budu mit stesti tak me mozna neco nekdo polovicate odpovi) 2, poste na to pujdu stylem pokus omyl a kdyz to nepujde tak se zeptam, vezmu klic povolim matice protoze asi logicky to kolo drzej ale kolo nepujde sundat-) tak se zeptam ze sem povolil matice a kolo nejde sundat a zase si vyslechnu ze sem magor a nakonec se mozna dozvim ze jsem zapomnel jeste jeden krok dat tam hever.. a pak je moznost 3, podivat se do literatury a jit podle toho a bezpecne v pohode nejrzychlejsi reseni a nikdo z tebe magora neudela..

bohuzel moznosti 3 asi moc neni..
09:36:59
12.03.2004
Bery
-> Saky: nojo,to by jsi chtěl ale po některých moc...Je to pohodlnější,koukneš na fotky, hmm, dobrý, hele nějakej text...zdlouhavý,nezájem. .. jdeme radši na zbytečný otázky...8
09:34:02
12.03.2004
TUNER
2 Saky : máš paměť jako slon...4
09:32:49
12.03.2004
TUNER
Rám je duralovej a mám ho od NIKYHO,protože tomu už nestačil a raději si tam dal prolejzačku pro děti......3 Kola byli nový na vše s roztečí 4*100..Motor je 1,8 T padnul tam jak ulitej..1
Extreme Tyres