skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak se mi konečně poštěstilo a 23.7.2008 jsem narazila díky známému na tuto škůdku. Je to 120L, rok výroby 1986, motor 742.12, najeto 100 140km, což je slušné. Když jsem se jela na ni podívat a viděla jsem jak z baráku vychází starší pán, bylo mi jasné, že bude v dobrém stavu, páč jak je známo, tak starší občané o vozy pečují. A taky že jo, byla po celý rok garážovaná, jezdilo se s ní jen v letním období, a nebyla havarovaná. V roce 2004 byly měněny přední blatníky a levý práh.
Po prohlídce(našla jsem jen malinkatou rez v kufru a na podlaze u spolujezdce, není to nic vážnýho) a projíždce( byla taky solidní prča:-D jsem se nemohla rozjet, páč má jinej záběr na spojce než na jakej jsem byla zvyklá na fáčku, ale po druhým pokusu jsem se rozjela a v zápětí jsem zjistila, že to má i brzdy:-D). Pak jsme jen sepsali smlouvu, finančně se vyrovnali a hurá, auto bylo doma. Dokonce mi dal i pár věcí a knížku od Andrta o opravách a údržbách, tak jsem hned začala študovat. Sice bylo pár problémů s přepisem, ale i to sme zvládli a 24.7. bylo auto úplně moje. Nedokážete si představit, jaká to byla pro mě sláva, že mám konečně moje auto a v lepším stavu, než fávo:-)
Po zkontrolování, zda světla svítí, ostřikovače stříkají a stěrače stírají :-)), jsem jela na menší projíždku, abych věděla kde co a jak...
Bála jsem se, a tak jsem to nechtěla moc drtit, ale i tak jsem to vytáhla na 120km/h, což jsem koukala, co v ní je:-) Během dvou týdnů, spíše víkendů jsem měla najeto přes 500km. A musím potrvdit, že jízda s předohrabem( respektive s fávem je oproti ní hadr), je fakt, že náhon na zadek je úplně o ničem jiným.
Po pár dnech jsem hned volala známýmu, aby se na ni přijel mrknout...Hned jsme se domlouvali, že tam půjde rádio, jenže samosebou, nezůstalo jen u něj:-) Přišlo na řadu i střešní okno. Jinak máme v plánu ještě sedačky z rapida, nové liťáky, gumy, jak zimní, tak letní a pokud to vyjde, tak po zimě new lak.
Ale co každej obdivoval bylo, když zjistil, že s ní chci jet do Maďarska na sraz:-D každej říkal, že by si to nelajzl. Můžu říct, že sem z toho měla taky celkem vítr, páč to byla moje první delší trasa a kevšemu tomu i ve větších městech, ale díky bohu, přežili jsme to všichni ve zdraví:-) Dokonce jsem na dálnici lítala 160km/h a to ste měli vidět, jak všici koukali:-D
Jinak na závěr, abych udělala takovou měnší rekapitulaci, jsem moc ráda, že sem na ni natrefila a i když má pár much, tak doufám, že se nic nestane a bude dlouho sloužit.
Poděkování
Zdenek W., Pajos 135- za pomoc s poruchama, moje nejbližší záchrana, většině věcem na ní patří dík jim, Kluci moc DÍKY
Matsoft, Ovečka, Dale Estelle- za psychickou podporu a pomoc v Maďárii:-)
A všem ostatním, co mi pomáhají ústně, zkušenostma atd. atd.
Moc děkuji
Po prohlídce(našla jsem jen malinkatou rez v kufru a na podlaze u spolujezdce, není to nic vážnýho) a projíždce( byla taky solidní prča:-D jsem se nemohla rozjet, páč má jinej záběr na spojce než na jakej jsem byla zvyklá na fáčku, ale po druhým pokusu jsem se rozjela a v zápětí jsem zjistila, že to má i brzdy:-D). Pak jsme jen sepsali smlouvu, finančně se vyrovnali a hurá, auto bylo doma. Dokonce mi dal i pár věcí a knížku od Andrta o opravách a údržbách, tak jsem hned začala študovat. Sice bylo pár problémů s přepisem, ale i to sme zvládli a 24.7. bylo auto úplně moje. Nedokážete si představit, jaká to byla pro mě sláva, že mám konečně moje auto a v lepším stavu, než fávo:-)
Po zkontrolování, zda světla svítí, ostřikovače stříkají a stěrače stírají :-)), jsem jela na menší projíždku, abych věděla kde co a jak...
Bála jsem se, a tak jsem to nechtěla moc drtit, ale i tak jsem to vytáhla na 120km/h, což jsem koukala, co v ní je:-) Během dvou týdnů, spíše víkendů jsem měla najeto přes 500km. A musím potrvdit, že jízda s předohrabem( respektive s fávem je oproti ní hadr), je fakt, že náhon na zadek je úplně o ničem jiným.
Po pár dnech jsem hned volala známýmu, aby se na ni přijel mrknout...Hned jsme se domlouvali, že tam půjde rádio, jenže samosebou, nezůstalo jen u něj:-) Přišlo na řadu i střešní okno. Jinak máme v plánu ještě sedačky z rapida, nové liťáky, gumy, jak zimní, tak letní a pokud to vyjde, tak po zimě new lak.
Ale co každej obdivoval bylo, když zjistil, že s ní chci jet do Maďarska na sraz:-D každej říkal, že by si to nelajzl. Můžu říct, že sem z toho měla taky celkem vítr, páč to byla moje první delší trasa a kevšemu tomu i ve větších městech, ale díky bohu, přežili jsme to všichni ve zdraví:-) Dokonce jsem na dálnici lítala 160km/h a to ste měli vidět, jak všici koukali:-D
Jinak na závěr, abych udělala takovou měnší rekapitulaci, jsem moc ráda, že sem na ni natrefila a i když má pár much, tak doufám, že se nic nestane a bude dlouho sloužit.
Poděkování
Zdenek W., Pajos 135- za pomoc s poruchama, moje nejbližší záchrana, většině věcem na ní patří dík jim, Kluci moc DÍKY
Matsoft, Ovečka, Dale Estelle- za psychickou podporu a pomoc v Maďárii:-)
A všem ostatním, co mi pomáhají ústně, zkušenostma atd. atd.
Moc děkuji
Lucík/Hatatitla - komentáře:
05:48:24
31.08.2008
31.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Lucík: Beru:D
05:47:34
31.08.2008
31.08.2008
Lucík
-> Bagrr (nešťastně zamilován): plomiň, já ti koupím slona ju? a žůžovýho, ju? koukej
05:28:09
31.08.2008
31.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Lucík: Si takzlíá na mě
05:27:01
31.08.2008
31.08.2008
Lucík
-> Bagrr (nešťastně zamilován): a jo? no vidíšto a já to ani neocením vid
05:25:53
31.08.2008
31.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Lucík: No proto ti tady píšu ne jako první ne:D
05:17:42
31.08.2008
31.08.2008
Lucík
no já vím, to by byla ostuda teda
04:59:28
31.08.2008
31.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Lucík: Tak přeci si nebudeš psát první komentář sama ne?
04:56:31
31.08.2008
31.08.2008
Lucík
-> Bagrr (nešťastně zamilován): tak na to sem čekala že to budeš ty mi bylo hned jasný, ale díky, snad bude dlouho sloužit
04:45:39
31.08.2008
31.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
Ha první komentář, tak to si to musím vychutnat:D Každopádně konečně pořádnej stroj