-> Hanuš: už jenom s tím snížením tě z stk vyhoděj v pondělí jsme tam byli se školou a ptali jsme se komisaře a ... no prostě se s technickou můžeš rozloučit
a z tím uskutečněnim to nebude tak těžký češi maj prej šikovný ručičky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
16:30:09
15.02.2005
15.02.2005
hany
19:42:32
08.02.2005
08.02.2005
Hanuš
-> Zabak: dík , věřím,že to dopadne dobře už aby to bylo -> TUNER: To je schválně, Ty kola jsem koupil od nějakýho bezdomovce. za 500 kč celou sadu neber to. Jáko původně jsem chtěl 18" ale neměl na skladě.
-> hany: Díky. Teď abych ho nějak uskutečnil. Nevím co na STK Vážně o tom přemýšlým
-> hany: Díky. Teď abych ho nějak uskutečnil. Nevím co na STK Vážně o tom přemýšlým
17:00:34
08.02.2005
08.02.2005
hany
ten virtual tuning vypadá dost dobře
06:13:35
08.02.2005
08.02.2005
TUNER
-> Hanuš: Vypadá to že máš natáčecí zadní nápravu....
ale co to vidim za kolečka? V Alfě ti to spočítam...
ale co to vidim za kolečka? V Alfě ti to spočítam...
21:34:00
07.02.2005
07.02.2005
Zabak
ty doorboardy jsou fakt pekny jsem zvedav jek to dopadne
pekne 9b
pekne 9b
08:57:44
06.02.2005
06.02.2005
Hanuš
Pokus o digituning ŠKODA 120 COUPÉ . poslední foto.
18:37:28
04.02.2005
04.02.2005
Hanuš
-> Fjoo: Dík. Plasty na škodovku nepatří.To je aspoň můj názor
18:26:52
04.02.2005
04.02.2005
Fjoo
Velmi pekné auto, vyzerá idividuálne a nieje vygícovane trapnymi spojlerikmi 8b
06:03:45
03.02.2005
03.02.2005
TUNER
-> Hanuš: Stejně si myslim že konečný tvar bude za chvilku zase jinej.....
05:52:08
03.02.2005
03.02.2005
Hanuš
-> Pepko: díky. Je to montážní pěna, to abych viděl konečný tvar.
13:59:26
02.02.2005
02.02.2005
Pepko
-> Hanuš: Pekneee fakt ... a tie dvere jak si to spravil to je tesniaca pena ? alebo co ?
18:29:43
31.01.2005
31.01.2005
Hanuš
-> Jindra: Díky Tak jsem se rozhodl. Z kadbonu nebudou to až v další evoluci. Dodělám tyto a pak se uvidí co dál.
11:59:39
29.01.2005
29.01.2005
Jindra
Apropo ty dvere jsou uzasny. A abych to dobre pochopil. To co tam ted je to je kopyto ze?
17:30:38
27.01.2005
27.01.2005
Jindra
Tuner2: Dekuju.
12:50:12
27.01.2005
27.01.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindra: Jestli můžu za Hanuše, tak 250 tam ještě nemá, protože bude dělat GO nápravy asi v příští pětiletce (já mám tak co kecat viď). Když tam měl ty 215, tak to sedělo na zkrácených dorazech furt a nešlo s tím jezdit - jednou jsem dokonce řídil a čumák ve 40km/h nešel udržet na silnici. Takže tam pak dával nový uřízlý asi o závit a půl no a teď tam půjdo ty 250...
11:59:52
27.01.2005
27.01.2005
Jindra
Cau, prosim te prvni 2 fotky mas s tema 250 pruzinama? Ty zkraceny dorazy si mel uz na tech 215? Ja mam totiz na aute 215 z jednoho vrchara - nerezany. Vyjedu az v dubnu, tak bych se chtel zeptat na rozdil, ze bych si koupil 250 od Sakyho a jeste to prehodil. Uz me to prave rikal aji Rapid, ze je to moc a ze to nebude to pravy, tak nevim.
Dik za info,
J.
Dik za info,
J.
11:41:22
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> Hanuš: Hele když budu objednavat teďka to odhlučněně do dveří,nemam ho vzít i pro tebe?
Je toho 1*2 metry a stojí 900,-...Až pojedu Prahu tak bych ho vyzvednul...
Je toho 1*2 metry a stojí 900,-...Až pojedu Prahu tak bych ho vyzvednul...
10:53:03
27.01.2005
27.01.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: No paráda a na živo ještě lepší... už se těším na testy!!
06:44:13
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> Hanuš: Myslim že by to byla bomba!!!A nemusíš to ani stříkat...
18:54:55
26.01.2005
26.01.2005
Hanuš
-> TUNER: Teď jsi my nasadil brouka do hlavy a nevím teda jak a co.