skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
19:17:16
23.02.2005
23.02.2005
Hanuš
-> Tuner#2: Teď tak brouzdám a koukám na repro do předu Focal 165 W3 a do zadu asi Focal 690 CV doporučíš mi to ???
18:22:55
23.02.2005
23.02.2005
Hanuš
-> Antituner: No sněhu je tu víc než v Praze. A závěje taky. Zkusíme jí na naší oblíbený RZ. P.S. : Lopatu sebou.
12:02:31
23.02.2005
23.02.2005
Ampér
-> Hanuš: Problém je,že ani ty ani já tam nenach.... těch 11 litrů .Jaká prostupnost,vono je u nás ňáko více sněhu,či co? .Abych teda vůbec našel garáž a bylo co fotit
18:57:16
22.02.2005
22.02.2005
Hanuš
-> Antituner: Voda není problém. Stačí tam nach*** a jedem. 3 váce je blbej počet. Nemáš jich tam náhodou 2x3, když tě to tak jede ???? Ovýkendu zkusíme prostupnost terénem a uděláme foto "šáde na sibiři"
11:39:42
21.02.2005
21.02.2005
Ampér
-> Hanuš: Ale jela,přece od Ondry domů a to bylo svezíní. Z 4 valce to byl tak 3 válec,všechno šlo krásně zlehka ,no prostě kuna.Krom toho musel bych tam nalejt vodu a nemam fridex
23:10:47
19.02.2005
19.02.2005
hany
-> Hanuš: já už nikdy
18:55:13
18.02.2005
18.02.2005
Jarda2
-> Hanuš: -> Antituner: 145/80 ? Nevymněníš za 17 s pneu 235/40 ? Ještě bych tě pak doplatil
18:25:11
18.02.2005
18.02.2005
Hanuš
-> Antituner: Nejen nafotíme. Už jí vytahneš a provětráme jí. vždyť už má nárok.(rok a půl nejela)
11:47:16
18.02.2005
18.02.2005
Ampér
-> Jarda2: Přestavba-jiný línější motor(asi z 1000MB),nápravy z užovky a pořadný kola 14" s pneu no name 145/80 a další vychytávky .Až koncem příštího tejdne dovalim domů,tak ten můj pekáč nafotíme,jo
19:40:45
17.02.2005
17.02.2005
Hanuš
-> Jarda2: Zatím nebudu vše prozrazovat, to pak bude překvapení.
P.S. : Na dveře taky dojde
P.S. : Na dveře taky dojde
19:01:19
17.02.2005
17.02.2005
Jarda2
-> Hanuš: přestavba ? To zní dobře. Čeho všeho se bude týkat ? Nebo budeš realizovat ten Digituning. Jestli chceš tak na zavaření těch dveří tě půjčím Co.
18:22:12
17.02.2005
17.02.2005
Hanuš
-> Tuner#2: Joo to by je úplně super.Teď už aby jen utál sníh abych mohl vyrazit na GO nápravy. Přeci ho nebudu odhrabávat
11:49:01
17.02.2005
17.02.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Za to rameno chce 200,- a prý ti ho možná i o víkendu vyndá... Co Ty na to?
19:27:25
16.02.2005
16.02.2005
Hanuš
-> Jarda2: čim dřív tak tím dříve bude moci začít přestavba
18:53:14
16.02.2005
16.02.2005
Jarda2
-> Hanuš: V červnu ? To se docela máš... já v červenci
18:23:35
16.02.2005
16.02.2005
Hanuš
-> hany: To já jdu v červnu na stk a pak se do toho pustím Ale jak příště to je ve hvězdách
15:59:23
16.02.2005
16.02.2005
hany
-> Hanuš: úpravy tu budou my tu nebudem
11:11:00
16.02.2005
16.02.2005
TG
digi tuning chvalim...(7)
08:30:34
16.02.2005
16.02.2005
hany
-> Hanuš: noo, a co ostatní úpravy?? ty projdou?? já už neprojdu
19:07:08
15.02.2005
15.02.2005
Hanuš
-> hany: Já byl třeba před 2 rokama na stk s těma původníma pružinama (215mm) a prošlo to. Koukal na to divně, říkal ať stím něco udělám, že je to o hubu ( dřepělo to na dorazech a ta náprava ukrutně trpí) Tak jsem zvědavý co budou letos říkat na 250 od Sakyho