skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
par dalších fotek: ondras83.rajce.idnes.cz/z
avodak
Auto bylo původně zakoupeno se záměrem normálního ježdění. Postupem času se z něj stala kasička. Teď vetšinu času stojí, projíždky se konají jen v létě. Cílem je udělat si auto dle svých představ a dokázat všem "kecalům", že i se Škodovkou se dá dělat paráda. Doufám, že se dostanu i na start nějakého hobby závodu.
Motor:
-781.136
-vypouklé T-písty
-vačka 294°/294°
-zvětšené a vyleštěné kanály
-snížená hlava -1mm, upravené spalováky
-větší, upravené ventily
-tvrdé ventilové pružiny Mini Cooper
-"C" kozlíky
-ocelové tyčky
-slícované sací i výfukové potrubí
-rozdělovač přitvrzený Š105
-předstih 7°
-karbec EDSR Š105, přetryskovaný, zvětšené difuzory
-vzduchový filtr RaidHP
-svíčky BOSCH
-příčný výfuk vlastní výroby (tlumič Fiat)
-svod z felicie, upravený na potrubí rapid
-další drobnosti
Brzdy:
-vpředu 4pístové po GO + propojky
-vzadu bubnové po repasi
-posilovač po GO
-nový brzdový válec
Přední náprava:
-vyztužení dle L/A
-po GO
-kompletní uložení Pemit
-pružiny T2
-přitvrzené tlumiče - p. Kůrka
-nová převodka řízení
-zpěra v kufru
-povrchová úprava pozink + modrý akrylát
Zadní náprava:
-částečná repase
-povrchová úprava tlumexplast
-pružiny kyvka, Š120
-přitvrzené tlumiče - p. Kůrka
Převodovka:
-pětirychlostní 120LX
-stálý převod 4,22
-spojka sachs
Interiér:
-přistrojový panel Rapid
-přídavné budíky na tlak a teplotu oleje ve středovém panelu
-dobový sportovní volant
-anatomické sedačky
-jiná hlavice řadící páky
-ruční brzda s možností okamžitého vyřazení zajišťovacího hřebenu vlastní výroby
Kola:
-165/70 R13, origo disky
-připraveny převářky s pneu 175/60 R13
Plány:
-přesunout baterii do kufru
-přední stabilizátor 20mm + podložit uložení
-přední větrané kotouče
-zadní kotouč se třmenem z VW
-zadní kapota á la LR
-výfukové svody od hlavy + příčný výfuk, případně trubka
-rozšířit převářky o 2" a 2,5"
-sportovní, nebo závodní pneu
-krabce z motorky
-rám
-zabudovat do kufru nádrž z Trabantu + příslušené AC pumpy
-oddech od chladiče
-bodykit LR/H?
Auto bylo původně zakoupeno se záměrem normálního ježdění. Postupem času se z něj stala kasička. Teď vetšinu času stojí, projíždky se konají jen v létě. Cílem je udělat si auto dle svých představ a dokázat všem "kecalům", že i se Škodovkou se dá dělat paráda. Doufám, že se dostanu i na start nějakého hobby závodu.
Motor:
-781.136
-vypouklé T-písty
-vačka 294°/294°
-zvětšené a vyleštěné kanály
-snížená hlava -1mm, upravené spalováky
-větší, upravené ventily
-tvrdé ventilové pružiny Mini Cooper
-"C" kozlíky
-ocelové tyčky
-slícované sací i výfukové potrubí
-rozdělovač přitvrzený Š105
-předstih 7°
-karbec EDSR Š105, přetryskovaný, zvětšené difuzory
-vzduchový filtr RaidHP
-svíčky BOSCH
-příčný výfuk vlastní výroby (tlumič Fiat)
-svod z felicie, upravený na potrubí rapid
-další drobnosti
Brzdy:
-vpředu 4pístové po GO + propojky
-vzadu bubnové po repasi
-posilovač po GO
-nový brzdový válec
Přední náprava:
-vyztužení dle L/A
-po GO
-kompletní uložení Pemit
-pružiny T2
-přitvrzené tlumiče - p. Kůrka
-nová převodka řízení
-zpěra v kufru
-povrchová úprava pozink + modrý akrylát
Zadní náprava:
-částečná repase
-povrchová úprava tlumexplast
-pružiny kyvka, Š120
-přitvrzené tlumiče - p. Kůrka
Převodovka:
-pětirychlostní 120LX
-stálý převod 4,22
-spojka sachs
Interiér:
-přistrojový panel Rapid
-přídavné budíky na tlak a teplotu oleje ve středovém panelu
-dobový sportovní volant
-anatomické sedačky
-jiná hlavice řadící páky
-ruční brzda s možností okamžitého vyřazení zajišťovacího hřebenu vlastní výroby
Kola:
-165/70 R13, origo disky
-připraveny převářky s pneu 175/60 R13
Plány:
-přesunout baterii do kufru
-přední stabilizátor 20mm + podložit uložení
-přední větrané kotouče
-zadní kotouč se třmenem z VW
-zadní kapota á la LR
-výfukové svody od hlavy + příčný výfuk, případně trubka
-rozšířit převářky o 2" a 2,5"
-sportovní, nebo závodní pneu
-krabce z motorky
-rám
-zabudovat do kufru nádrž z Trabantu + příslušené AC pumpy
-oddech od chladiče
-bodykit LR/H?
minik03/"Závoďák" - komentáře:
00:52:45
05.02.2012
05.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
pekne auticko fakt pekna robota palec hore ide do oblubenych
11:40:19
22.08.2008
22.08.2008
Minik03
Este me napadala jedna barevna varianta... Zakladni barva stejna, byly dvere, kapoty a na dverich napis VB :D
14:27:03
31.07.2008
31.07.2008
Karlos (WIO46)
JO jo, to je jasný, na lak to nejezdí, jinak mě teď čeká výmaz čísla motoru a STK ...
11:53:22
31.07.2008
31.07.2008
Minik03
Uvidim no. To je az to posledni hlavne abych to mel konecne na znackach a aby to trochu jelo ;-)
13:10:16
29.07.2008
29.07.2008
Karlos (WIO46)
-> Minik03: A ta barva na kapotě by šla, ale mě se líbí i ta co tam je, jen to barevně sjednotit a bude to pěkný, ale žádný experimenty s dvoubarevným lakem, nebo pruhem bych nedělal.
12:13:52
29.07.2008
29.07.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Bílou nemá rád a chce to uděla takhle
12:11:20
29.07.2008
29.07.2008
Minik03
Tohle barevny rozlozeni uz je pasee :D Skudka bude budto takovahle nebo zluta jako kapota nebo svetle zelena s bledemodrym pruhem :D
08:21:30
29.07.2008
29.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Sem myslel, že se Tě bílá nelíbí viz. Tvůj postoj ve fóru? A co se týče dvou barev, tak doufám že to byla sranda, nech to jednobarevný!
01:34:21
29.07.2008
29.07.2008
Syny
Tyjo, presne takhle chci barvu na auto Dole bila a nahore cervena. Tady mi nekdo ukrad napad
01:10:39
29.07.2008
29.07.2008
Karlos (WIO46)
ale na to koukám a nevypadá to špatně ani takhle vysoko, ale asi nejvíc by k týhle vejšce pásly tak 14", 15" už je dle mě na škůdku extrém, a hlavně malý kola sou hezký, a čím menší obvod kola, tim víc jde zas převod do síly, nech bejt jak to je, i tak to má něco do sebe, ale je fakt že když se podivám na svoje auto tak nemám co kecat
23:46:50
27.07.2008
27.07.2008
Minik03
diky tohle sem ani necekal.. :D auto bych taky snizil ale nevim co na to svislaky... uz ted je nad dorazem dost malo mista. jinak ty kola asi pudou pryc, sehnal sem za dobrej peniz 15" i kdyz mozna je tam necham uvidim jak to pojede s tema a s tema
22:03:04
27.07.2008
27.07.2008
Karlos (WIO46)
Tohle auto sleduju, a fakt se mi líbí, hlavně bych zachoval tyhle kola a ten profil a ještě trošku složil auto, ale tahle barva se mi docela líbí. Jinak jsem zvědavej jak to celý dopadne.
15:57:52
24.02.2008
24.02.2008
Minik03
Zadni je Tlumexplastem. Bohuzel.
14:16:05
23.02.2008
23.02.2008
Klubko_
toz predni naprava natrena hezky, co zadni?