skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LR PRODANÁ!!!...
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Zdendis - komentáře:
12:46:44
09.06.2008
09.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Hrocháč ještě netuším. Na podzim rozebráno nebude, ale Doksy se mi krejou s naší vlastní akcí a na Běšiny už bývá zima a pršavo a navíc podzim je vyloženě závodní sraz takže
12:04:01
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: A co Hrocháč? Na podzim už budeš mít rozebráno a nebo máš jinou aktivitu?
11:46:54
09.06.2008
09.06.2008
Eidy
-> Zdendis: tak ti čeče nevím, jestli se letos ještě někde potkáme Podzimní Doksy a asi ani Běšiny nejedu, takže...
11:34:31
09.06.2008
09.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Tak pumpa je už OK? Hele koukám kde jí máš a v návodu je, že by neměla být výš než tuším 30cm od výšky hladiny v nádrži, proto jí mám dole na nosníku a takhle je dle mě moc vysoko. Je sice pravda, že třeba U-Geen jí měl taky takhle a fungovalo to, ale mě to zlobilo.
19:49:13
08.06.2008
08.06.2008
Vencars
-> Zdendis: kráása
19:00:34
08.06.2008
08.06.2008
Zdendis
-> radekp: Díky a co se týče válečnýho zbarvení,tak to mám v plánu. V plánu je i rám a další věci,akorát musím čekat co mi finance dovolí. Odkaz jako 130lr/h sem dal protože mi v tu chvíli nic nepadlo a kolikrát sem ho už chtěl zmáznout,každopádně přiznávám a hádat se nemíním.že i do repliky ještě kus chybí...
17:51:10
08.06.2008
08.06.2008
radekp
-> Zdendis: Tady jde vidět že kola dělají auto, tyhle kola se mi odjakživa líbily a ve spojení s tvým autem ještě víc! Ale jako odkaz na 130LR mi to připadá nedodělané, hledám tam další soutěžní válečné zbarvení, není tam něco, co by Tě odlišovalo od napodobenin LR, osobně bych volil zbarvení jinak, ale to je jen můj názor a nikomu ho nenutím:-)
14:22:47
08.06.2008
08.06.2008
Zdendis
-> Vena : Děkuju
13:25:12
08.06.2008
08.06.2008
Vena
-> Zdendis: nádhera na těch metalexech
07:44:19
03.06.2008
03.06.2008
Zdendis
-> Tuner#2: Jj měto taky mrzelo,že Doksy nevyšli. Jo,říkal,že ste si dobře pokecali,budu ho pozdravovat..No,když nevyjdou ty dva srazy co si psal,tal třeba na nějakém jiným,každopádně podzimní Doksy už určitě vyjdou...
00:34:56
03.06.2008
03.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Škoda že tě zradila technika / pumpa. Moc jsem se těšil na to, že Tě uvidím naživo. Ale pokecal jsem si dobře s tátou a tímto ho pozdravuju a těším se, že se potkáme třeba na Hrocháči nebo už v Panenském Týnci.
09:14:23
22.05.2008
22.05.2008
Eidy
-> Zdendis: Já to říkal, já to říkal. Hele já jsem v pátek v 6 ráno před Běšinama taky dělal brzdy vzadu.
08:27:42
22.05.2008
22.05.2008
Zdendis
-> Eidy: Čoveče ty si snad ty komplikace přivolal,včera sem musel poslat pumpu na reklamaci propouštěla z vývodu benzín,chjo
21:10:19
20.05.2008
20.05.2008
CHLUP
cauves jak to vypada uz se tesim az to uvidim komplet a na zivo
13:26:41
20.05.2008
20.05.2008
Eidy
-> Zdendis: já Tě nestraším, jen tě připravuju na nevyhnutelné
Držím palce ať to do Doks stihneš. Chci to vidět naživo.
Držím palce ať to do Doks stihneš. Chci to vidět naživo.
12:19:48
20.05.2008
20.05.2008
Zdendis
Takže jinak dnes sme poprvé natočili motor a zatím vše funguje dobře,ještě doladit předstih a seřídit karburátor a motor by měl být o.k
12:17:46
20.05.2008
20.05.2008
Zdendis
-> Eidy: Ježis nestraš,už sem parkrát do rána v garáži byl a i toho kafe hodně proteklo
10:42:51
20.05.2008
20.05.2008
Eidy
-> Zdendis: že se komplikace vyskytnou, na to můžeš vzít jed. Takže doporučuju nakoupit hodně kafe a žárovek až budeš v dílně pravidelně do 3 do rána
08:34:17
20.05.2008
20.05.2008
Zdendis
-> Tuner#2: Jj,dělám co můžu. No,zatím to vypadá,že Doksy stiham,teda pokud se někde nevyskytnou nějaký komplikace
11:53:32
19.05.2008
19.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Koukám že taky makáš, stíháš Doksy? Rád bych to viděl naživo. Já bych měl být komplet.