
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
-> Zabak: No kapota pěkná ale neni škoda toho pěknýho laku?

ostrá hrana tam nebue ale uplne kulatý to taky není (to by se tam nehodilo, "vždyt je to hranatý auto")
je to zbroušený do mírného rádiusu
pokusím se to vyfotit
je to zbroušený do mírného rádiusu
pokusím se to vyfotit

ostrá hrana tam nebue ale uplne kulatý to taky není (to by se tam nehodilo, "vždyt je to hranatý auto")
je to zbroušený do mírného rádiusu
pokusím se to vyfotit
je to zbroušený do mírného rádiusu
pokusím se to vyfotit

-> Zabak: no od tý doby co jsem koukal na tvý auto naposledy, jsi zase udělal kus práce. Co ta kapota, uděláš to do kulata nebo tam necháš tu hranu? Jinak je to pěkný.
Tak jsem se vyřádil na kapotě
tak jsem sem dal nejaké fotky
tak jsem sem dal nejaké fotky


-> Zabak: Tak to sem teda zvědavej
jak budeš svítit?

dík
pěkná škodověnka..:-) (7)
tak jsem si konečně udelal radost a mam nové podsvícení pod autem
(abych mohl na srazech blbnout ,no já vim že mi to 20Hp nepřídá ale ........
)
(abych mohl na srazech blbnout ,no já vim že mi to 20Hp nepřídá ale ........

no a jestě se mi tam konečně vejde podložka pod karbec na vyrovnání

Zabak: celkom fanjne to mas vyriesene
tak jsem konečne pořešil sání a filtr
dal jsem sem foto tak to posuďte
dal jsem sem foto tak to posuďte


Zabak: no toz holt smola ono nieco za nieco... ale nieje to az tak kriticke

no zatim s tim zapalováním
mam pocit že se to pomaleji vytáčí takže zatim nic moc
mam pocit že se to pomaleji vytáčí takže zatim nic moc
no a proto jsem to taky hlavne delal

Zabak: mna na tom nebavilo kazdu xvylu nastavovat predsith a hlavne kladivko ;o) a tym padom je viac kludu okolo zapalovania ;o)
2:BEYER
no to ja jen tak
(ale přeci, když jsem mnel ve 120 tyristorový tak jsem ho za chvilku vyndal)
a tak jsem se bál aby to nedopadlo stejně
ja vedel že to přinejmenčim stejný néli lepší jinak bych to nedelal
ale jaste musim doladit předstih
no to ja jen tak
(ale přeci, když jsem mnel ve 120 tyristorový tak jsem ho za chvilku vyndal)
a tak jsem se bál aby to nedopadlo stejně

ja vedel že to přinejmenčim stejný néli lepší jinak bych to nedelal

ale jaste musim doladit předstih
Zabak: a preco by sa to malo zhorsit 

tak jsem tam namontoval bezkontaktní zapalování z fáva
no uvidím co to udělá
zatím dobrý nezhoršilo se to
no uvidím co to udělá

zatím dobrý nezhoršilo se to



tak jsem usoudil že by bylo na čase se vrhnout nabrzdy tak jsem zatim vymněnil zadní brzdové prasátka za 22,2 je znát že tomu brzdí lépe zadek
a ted shánim 4 písty a držáky dopredu
no snad to pomůže.
a ted shánim 4 písty a držáky dopredu
no snad to pomůže.