Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

17:02:09
01.11.2011
rsvancara
-> Jarda: tahle žárovka je společná s podsvícením budíků teploty a paliva, takže jsou to parkovačky :-)



Předělat bych to tedy mohl, ale jen v případě, že bych dělal LED podsvícení a to zatím neplánuju.
upraveno 1x, naposled 01.11.2011 18:12:09
16:03:51
01.11.2011
Jarda - zrušená registrace
-> rsvancara: ty kontrolky jsou pekne, to si obslehnu do zluteho rapida5 jednu felda pristrojovku domam mam...

tu kontrolku tlumenych mas zapojenou opravdu na tlumene nebo na parkovacky?
upraveno 1x, naposled 01.11.2011 16:10:32
08:59:50
30.10.2011
rsvancara
A pro letošní rok práce na kastli končí :-)
18:52:14
18.10.2011
rsvancara
-> su.tech: to samé se dávalo do některých Renaultů, Volvo a Jeepů :-)



Jinak posílej co najdeš. Děkuju předem.
upraveno 1x, naposled 18.10.2011 19:26:04
17:41:54
18.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Zdar, poslal jsem ti 3 e-maily s nějakýma scanama ze světa motorů. 4 Je tam popsaný systém BENDIX - pro Favorita, s kým se spolupracovalo, do jakých aut se to dávalo. Pro tebe jistě nic nového ale tak pro zajímavost...
upraveno 1x, naposled 18.10.2011 17:43:23
22:33:54
17.10.2011
rsvancara
-> madza: u GLi by se sytič dal identifkovat dvěma způsoby. První způsob - když funguje sytič, nefunguje lambda regulace (nevím jestli se snímá nebo ne, pokud by ji ECU vůbec neživila, byl by to asi nejjednodušší způsob) a druhý ke měřit odpor čidla teploty vody v sání popř. teploty nasávané směsi.
19:58:51
17.10.2011
rsvancara
-> Milan 136: no a na tyhlety věci já právě potřebuju dílnu. Jinak bych se nestěhoval :-D
19:57:39
17.10.2011
Milan 136
-> rsvancara: to nechte, to je antiseptický klouzek1
19:55:15
17.10.2011
madza
3 tak bacha, ať ti nebouchne 3
19:53:34
17.10.2011
rsvancara
-> madza: mám tam airbag (můžu si postavit škodovku z kulovýho blesku) :-D
19:52:14
17.10.2011
rsvancara
Mimochodem, nejsou PAL ale už VDO (vidím to poprvé)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 17.10.2011 19:52:14
19:49:38
17.10.2011
rsvancara
Návrat k originálu je samozřejmě možný ...
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 17.10.2011 19:49:38
19:48:39
17.10.2011
madza
máš tam i kontrolku sytiče, jak jsi to pořešil u GLi??
19:39:31
17.10.2011
rsvancara
-> David.: ne, felície, benzínová kontrolka je z oktávky
upraveno 1x, naposled 17.10.2011 19:48:09
19:04:26
17.10.2011
David.
ty kontrolky jsou z favorita ne(i když tam není kontrolka rezervy s tímto symbolem) origo 742 vypadají jinak
14:05:32
17.10.2011
rsvancara
-> su.tech: dík :-)

-> Toni: takže Vídeň - Salzburg ... kdy 3 5
22:33:06
16.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara:

-> Toni:



Myslel jsem na vás. Pokud najdu něco dalšího přidám. Svět Motorů 19/89



4



skoda-virt.cz/cz/.../1200 32-m-o-r-a-v-s-k-o-s-l-e-z -s-k-y?gotopost=2...



Je to rozdělené na 3 kusy, tak si kdyžtak ještě zarolujte protože tohle vás hodí jen na tu první část.
upraveno 1x, naposled 16.10.2011 22:33:57
20:15:26
16.10.2011
Toni
-> rsvancara: Co pak připravuješ za překvápko?
06:38:30
14.10.2011
rsvancara
A připravujeme další překvapení 4 5
20:51:53
09.10.2011
rsvancara
-> poldy: Tonimu (o pár řádků níž mi tu auto komentoval také) to dělali tuším strojně, já je tak už koupil a je to dělané doma (takže se s tím nadřel někdo jiný) 4
Extreme Tyres