Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 28.09.21 14:03 | 395x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Richard / 135GLi - komentáře:

02:05:59
23.06.2010
ondie
hmmm,gurmán,krásnej introš 4
upraveno 1x, naposled 23.06.2010 02:06:52
21:52:28
22.06.2010
Shatter
-> rsvancara: ahaaa
21:20:27
22.06.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: ano
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 22.06.2010 21:20:27
19:48:00
22.06.2010
Shatter
-> rsvancara: tie tapacíry boli origo béžové? 9
20:33:47
21.06.2010
Toni
a pak, že erotický foto interiéru nebudou3 3 3
23:03:38
30.05.2010
Placko
rsvancara 30.05.10 19:54:13 napsal:
→ Jožynek : … takhle ve velkým je nekupuju :-D
tak je na čase začať 47 47 4
19:54:13
30.05.2010
rsvancara
-> Jožynek : ... takhle ve velkým je nekupuju :-D
19:45:47
30.05.2010
Jožynek
-> rsvancara: To sa budú pekne zvážať ND...47 1 3
19:44:49
30.05.2010
rsvancara
19:43:41
30.05.2010
rsvancara
Hotovo :-)

Zase můžu pracovat na autě :-D
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 30.05.2010 19:43:41
19:15:01
18.05.2010
rsvancara
Zadní čelo (dovnitř i na bočnice plánuju palubky), blatníky (místo plastu plech)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 18.05.2010 19:15:01
19:12:40
18.05.2010
rsvancara
A proč nedělám na autě ? Protože dělám na vozíku :-)

Zůstala náprava, oj, zadní plech se světlama a ta překližka. To ostatní rozlámaný (tzv. bezrámový typ vozíku Baumax / Obi)

Spodek už hotovej (natřeno)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 18.05.2010 19:12:40
19:09:47
18.05.2010
rsvancara
Kterej kůň to zavařil ? :-D
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 18.05.2010 19:09:47
19:09:40
18.05.2010
Tomaso435
rsvancara 18.05.10 19:08:09 napsal: Výfuk bez vstupu ? A k čemu to bude dobrý ?falešnej duplex3
19:08:09
18.05.2010
rsvancara
Výfuk bez vstupu ? A k čemu to bude dobrý ?
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 18.05.2010 19:08:09
09:54:07
13.05.2010
URU
-> Tom05: to je z wikipedie, že? cs.wikipedia.org/wiki/Ško da_742
našel jsem tam pár chyb... třeba vůbec nikde jinde nejni zmínka o Rapidu 135Ri, 136Ri a 136RiC (krom toho že RiC už vůbec nejni závodní nebo soutěžní stroj), ty 136Si/Li/GLi atd...
taky tam neseděj výkony motoru... 135ka má 43kw (to tam je správně), ale 135GLi má "jen" 41kw (to tam preventivně vůbec nejni)...
a k tomu Si... třeba protože je lehčí, tak to brali jako odlehčenou sportovní verzi 1
22:43:17
12.05.2010
rsvancara
-> Tom05: hezký soupis :-)

Fakta co vím já jsou : motor 136 se s Bendixem oficiálně v dokumentech co jsem viděl neuvádí.

135 Si - celková hmotnost 1280 kg
135 Li - celková hmotnost 1283 kg
135 GLi - celková hmotnost 1290 kg
135 RiC - celková hmotnost 1240 kg

Podle mě váha vozu vypovídá, že to byla S-ko byla výbava osekaná o kde co (např. stahovačky zadních oken, opěrky atd .... prostě 10kg mínus ....)
17:46:10
12.05.2010
MOLSO
-> Tom05: si si isty ze Si je sport a nie standard = vybava 0 ?

alebo ze by existovala aj Skoda 105 Sport ? 47
15:16:25
12.05.2010
Tom05
Škoda 135

Škoda 135 L - de Luxe. Základní provedení "stopětatřicítky&quo t; vybavením odpovídalo 130 L.
Škoda 135 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 130 GL.
Škoda 135 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 135 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 135 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 Si - Sport, injection. Exportní verze 135 L se se vstřikováním Bendix a sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 135 - kupé odvozené od 135 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.




Škoda 136


Škoda 136 L - de Luxe. Základní provedení "stošestatřicítky&qu ot; vybavením odpovídalo 135 L.
Škoda 136 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 135 GL.
Škoda 136 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 136 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 136 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 Si - Sport, injection. Exportní verze 136 L se sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 136 - kupé odvozené od 136 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
12:46:34
27.04.2010
rsvancara
Správně, hlavně ten pravej držák :-)

Imbusy na prsa používá i Felicie, vzhledem ke snadnosti následného povolení je tam dám i já, rozdělovač je značkou podle manuálu (tedy myslím), krček se otočit nedá kvůli řetězu rozvodů.
Extreme Tyres